Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • devillsroom

    újonc

    válasz bambano #16 üzenetére

    "ilyet, hogy ezt a szabályt betartsa egy spammer, még nem láttam..." < Tobbek kozott ez az egyik feltetel, ami alapjan valakit spammernek hivunk. Szoval ezzel nem mondtal ujdonsagot.

    Valasszuk kette a dolgokat. Vannak olyan cegek, akik nem torodnek a torvenyi szabalyozassal, sem azzal, hogy a kikuldott leveleknek orul-e az aki megkapta. Oket hivjuk spammereknek. Az amit az Emarsys csinal ennek eppen az ellenkezoje, es epp ezert latom szomoruan az itt megjelent commenteket.

    Ahhoz, hogy valaki az Emarsystol levelet kapjon nagyon sok mindent kell aktivan tennie. Meg kell adnia az email cimet, ki kell pipalnia, hogy elfogadja a felhasznalasi es adatvedelmi felteteleket, ki kell pipalnia, hogy valoban szeretne levelet kapni, majd utana a kierkezo megerosito levelben talalhato linkre is kattintania kell. Ha ilyet nem csinaltal meg, akkor az Emarsys rendszeren keresztul biztosan nem kaptal levelet. Adatot is csak es kizarolag abban az esetben gyujt a rendszer, ha ezen a folyamaton vegig ment az illeto. Az Emarsys konkretan kuldott el ugyfelet azert, mert megprobalta ezeket a szabalyokat megkerulni.

    Egyebkent az Emarsys elsodleges piaca Nemetorszag, ahol a legszigorubbak a marketing levelekre vonatkozo szabalyok az egesz vilagon, de az Emarsys ennel is tovabb megy, es az osszes orszag szabalyozasainak osszesseget veszi figyelembe.

    Az egesz biztosan nem igaz, hogy senkit nem erdekel a marketing level. Peldaul nekem szemelyszerint vannak olyan hirlevelek, amiket orommel varok. Peldaul a kickstarter legfrissebb projektjeirol szolo hirlevelet nem csak, hogy el szoktam olvasni, kifejezetten hasznos informacionak tartom. (De emlithetnem a thinkgeek es leveleket, amik szinten eleg jol celzottak.) Ez is marketing, de a kulonbseg - amitol ez nem spam - az az, hogy ezt az informaciot kertem, es testre szabtak szamomra, hogy minden alkalommal orommel olvassam el.

    De hogy mondjak egy foldhoz ragadtabb peldat. Regen a falu hentese ismerte az osszes vasarlojat egyenkent. Tudta, ki mit szeret, es hol lakik. Igy ha tudta, hogy Marika neni szereti a majat, es mindig vesz ha erkezik friss, es Jani bacsi - Marika szomszedja - eljott hurkaert amikor epp jott friss maj, akkor megkerte Jani bacsit, hogy ha haza er, szoljon Marikanak, hogy van maj. Marika neni pedig boldogan szaladt a majert a boltba. Ez a regi idok marketingje. Ennek mindenki orult, a boltos is, es a vasarlo is.

    Amiert ma nem szeretjuk a marketinget az eppen az, hogy elaraszt minket, es rengeteg nem relevans informaciot kapunk. Gyakorlatilag a celzott uzeneteket felvaltotta a szonyegbombazas. Az Emarsys celja meg eppen az, hogy ezt a szonyeg bombazast szamolja fel, es a falusi henteshez hasonloan egyenre szabottan informalja az ugyfeleket, megpedig kizarolag arrol, ami oket erdekli.

Új hozzászólás Aktív témák