- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen switch-et vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem az online vs hagyomanyos feluleteken valo hirdetes amit osszehasonlitok, hanem azt hogy az egyik honlapon normal hirdetes van, a masikon meg celzott, nekem szant, ami az en online kovetesemen alapul.
Tenyleg nagyon hatekony, ha veszek pl. TV-t egy webaruhazban, majd egy hetig TV reklamokat dobal fel... amiknek nulla a hatekonysaga, mert mar vettem TV-t. Vagy mondjuk clickbait, automatikusan megnyilo ablakokban talalhato tartalom alapjan probalja meghatarozni, hogy mire lenne szuksegem. Pl. az indexen latok egy rovidhirt, ami erdekel, erre megnyitja feleslegesen a komplett i2 oldalat amin 58 olyan hir szerepel, ami nem erdekel es akozben gyakran pont azt az egy hirt nem nyitja meg, ami engem erdekelt volna. Ha ez alapjan probalja megmondani egy algoritmus, hogy mi erdekel engem, annak tenyleg zsenialisnak kell lennie, hogy celba talaljon.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
például a google által a tecsőn elém rakott reklámok hatékonysága pontosan 0.0
tehát ki lehet jelenteni, hogy az én esetemben a célzott reklám nem hatékonyabb, mint a sima. mivel nem hiszek benne, hogy a google külön nekem fejlesztett valami reklámtargetáló algoritmust, így azt kell feltételeznem, hogy ugyanaz a program önti a többi tecső néző elé is a reklámot, mint elém. vagyis az is ócska mind.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis