Új hozzászólás Aktív témák

  • zola96

    senior tag

    válasz tibor72 #49 üzenetére

    Egy valamit minden ilyen cikkbe/hírbe illene beleírni emrt nagyon sokan elfelejtik. JOGSZABÁLY kötelezi a szolgáltatókat, nem maguktól találták ki. Így az is a jogszabályban van rögzítve, hogí MINDEN PRE-PAID kártyát egyeztetni kell, függletneül, hogy "aktív" -e az az ügyfél vagy sem. Ha nem ment volna az sms az a baj, ha ment az a baj. Évenként lehet majd befárdani, vagy lehet előfizetést választani.
    Azt meg nem értem, hogy teleszemetelve az adatrögzítést ami nincs rajta. Wtf? A callcenteres az NMHH adatbázisát látta, csak ő bele is tudott nézni. Megint az okmányhivatalt kellene szidni, mert nem a Telekom belső rendszerébe ellenőrzött vissza a rendszer. :) De látom

Új hozzászólás Aktív témák