Új hozzászólás Aktív témák
-
zola96
senior tag
válasz Drótszamár #5 üzenetére
Telekom:
Mondani kell, hogy riasztóban van és belsős rendszerben megcsinálják anélkül, hogy a sim kártyát be kellene vinni és menni is fog.
Sondi1986: Gondolom nem jártál az elmúlt 3 hónapban Telekom üzletben, mert mindenhol 2 hostess végezte az adategyeztést legalább!
[ Szerkesztve ]
-
zola96
senior tag
-
zola96
senior tag
És emiatt miért a telekom a hibás? A nemzeti adatbázis volt elszar_a... Mindegyik szolgáltató az NMHH adatbázisával ellenőrzött vissza. Egyébként kint volt az oldalon, hogy minden úgy legyen ítva, ahogy a személyigazolványon stb. Ha úgy volt de nem sikerült az ügyfélnek, ahogy a te esetedben akkor maradt a telefonos, vagy az okmányhivatal.
-
zola96
senior tag
Azért mert az ügyintéző elüti a billentyűt és nem ellenőrzi vissza. Volt nem egy hidd el. Vagy személyin a hölgy neve kötőjellel volt írva, míg kötőjel nélkül fogadta csak el (vezetéknév). Vagy a régi tipusú személyigazolványoknál a nyugdíjasoknak édeasnyja neve nem szerepel benne, vagy rohadtul nem úgy beleírva a vezetékneve ahogyan kellene. Stb-stb.
-
zola96
senior tag
Lol. Erős túlzás, hogy nem súgták meg a Magyarország mezőt. Ket hét után ott figyegett oldalt, a mező ami felhívta a figyelmet: mindent úgy kell beirni ahogyan az igazolványon van. Kiemelve a Magyarországot.
Miért nonszensz, hogy nemzeti adatbázist használnak??? Gondolkozzunk már csak egy kicsit. A kormány hozta a döntést az adategyeztetesrol, legalább ennyit segítettek a kivitelezésben. 2: ha mindegyik szolgáltató a saját adatbázist használta volna minden 3.egyeztetes hibára futott volna. Mert marika néninek lehet nincsen otthoni előfizetése a telekomtól. És akkor mit vesz alapul a rendszer??? Akkor még nagyobb lenne a felháborodás.. Ráadásul több tízezer kártya volt ami nem annak a szemelynek a neven volt aki használta. 2000es években csereberélték stb. S ha annak a szemelynek sincs semmi adata a szolgáltatónál(pl. Edesapam) akkor mire ellenőrzi vissza? Az egészben az NMHH rendszere volt a legjobb, mert valóban tudta ellenőrizni a rendszer, hogy magyar állampolgárról van szó. -
zola96
senior tag
Egy valamit minden ilyen cikkbe/hírbe illene beleírni emrt nagyon sokan elfelejtik. JOGSZABÁLY kötelezi a szolgáltatókat, nem maguktól találták ki. Így az is a jogszabályban van rögzítve, hogí MINDEN PRE-PAID kártyát egyeztetni kell, függletneül, hogy "aktív" -e az az ügyfél vagy sem. Ha nem ment volna az sms az a baj, ha ment az a baj. Évenként lehet majd befárdani, vagy lehet előfizetést választani.
Azt meg nem értem, hogy teleszemetelve az adatrögzítést ami nincs rajta. Wtf? A callcenteres az NMHH adatbázisát látta, csak ő bele is tudott nézni. Megint az okmányhivatalt kellene szidni, mert nem a Telekom belső rendszerébe ellenőrzött vissza a rendszer. De látom -
zola96
senior tag
válasz Tikakukac #55 üzenetére
Hidd el mindkét oldalról tudom, hogyan működik. A megvalósítás senkit se érdekelt fent a kormánynál, de ígyis a magentát anyázza mindenki. Priceless. A másik meg, 3 hónapig az üzletben másról se szólt a dolog csak az adategyeztetésről. Nem titok Telekom üzletben dolgozom. Ha ez minden évben ilyen lesz, akkor nincs az a Xanax mennyiség amennyivel elbírja az ember..
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- OpenWRT topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5