Új hozzászólás Aktív témák
-
Tripower
tag
-
Tripower
tag
igazábol az ára nem rossz de ez még csak játék sajna,
nálunk itt az utcában ilyen van volt egy 10 éves kölyöknek megzuszták eltörtek a felniben a küllök ehez nincs semmi egy szögse mert játék alkatrészhez csak ugy jutsz ha veszel még egyett 10k ért elllenszemben a hpi-vel amihez minden van a modell és hobbynál.
az e10 egy populáris kezdö autó olyan mint a tamiya tt01 rengeteg müanyag kevés csapágy,de a játékkal szemben javitható van hozzá alkatrész és ami fontos olyan mint a pc fejleszthetö : feltudod csapágyazni tudsz motort difit szabályzot (feszültség vagy sebességszabályzo ki minek hivja) kasztnit összekötöt kereket cserélni tehát az jobb sokkal jobb csak minden külön van alváz motor szabi kasztni vevö táv aku....
ezt meg birni kell anyagilag.... -
Tripower
tag
Hát a meglátás az jó!
nekem is szijjas a kicsi!
kissebb az ellenállása ,álltalában a szijjas autokban benne van az összes csapágy, igazábol ennyi,meg teljesen más a sulyelosztás is.
mert a kardánosban egyik oldalon van a moci vevö szervo (de az nem mindig!) szabi, a másik oldalon meg az akku, szijjasnál álltalában kb középen (az auto hossztengelyében értem) hátul a moci elötte az akku keresztben és a maradék két üres helyen ami maradt szabadon az alvázon jobbra a kormyányszervo és a vevö (de ez változo kinek hogy) balra kerül a szabi.
a kardános
szijjas
tamiya ta04 -
Tripower
tag
csepelen is van például!
az a jó benne ád egy olcsó jó a társaság mindig van rendezvény amire a tagok ingyenesen részt vesznek és 10-50 ig mindenki van és segit ha kell beállitás autó áttétel stb...
asszem ez az! -
Petya25
addikt
Hát igen, ez 35k, kétszer ennyiért tényleg lehet jobbat kapni, de ugye az kétszer annyi.
Öket sosem lehet korektül összemérni, többért jobbat kapni tiszta sor.
Ebben az árkateóriában ez nem tünik rossz választásnak, pl driftre átépíthető.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Saccco
nagyúr
Szoktak 1-2 kínai WLtoys cuccot emlegetni, de jobbára a végére szinte minden alkatrészt cserélnek alatta.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
ADAM1337
nagyúr
Folyton követ, úgy kell kizárni.
(nem folyt meg, sehol, csak a fény miatt ilyen, első kaszni festésem kb 6-7 réteg van rajta, el is fogyott a 150ml subaru kék)
Most jönnek a fekete részek, lámpa marad maszkolva, míg nem jön meg hozzá a foncsor, meg az elején lesz egy szolid intercooler, illetve mivel a rendes autóm is bmw kap egy csoport matricát, csak kicsibe. (Az egy kék e39)
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
-
senior tag
Szia!
Egyetértek a többiekkel, hogy kompletten ennyiért, minden kritériumnak megfelelőt (új, modern, megbízható, jó akkuidővel, jó terepképességekkel) nem fogsz találni. Egy komolyabb üres autó is sokszor többe kerül annál, mint amit kompletten szánnál rá.
Tehát mindenképpen valamilyen kompromisszumra kényszerülsz.
Az akkuidőt a legkönnyebb orvosolni utólag, mert akkut akármennyit vehetsz később, ha megtetszik és tényleg kedvet kapsz hozzá.Kezdésnek a megadott kritériumok alapján jelenleg ezt találtam, ami jó lehet: új, komplett, kültéri, terepes, elég jól felszerelt alapból és most akciósan belefér a keretedbe: [link]
A hozzáadott 1700mah akku nem lesz sok idő (kb 15-30 perc vérmérséklettől függően) és a töltőnek csúfolt adapter sem az elektronika csúcsa, de mint mondtam akkut utólag venni könnyű és komolyabb töltőt is tudunk ajánlani, ha kevésnek érzed és van annyi jó élményed, hogy költenél még rá.
[ Szerkesztve ]
-
gainwardgs
addikt
Balanced charge(balansz töltés)
Ahogy azt már feljebb láthattuk a LiPo akksik 3.7V-os cellákból vannak összerakva. Mivel sem túlmeríteni, sem túltölteni nem szabad ezeket a cellákat, ezért olyan eszközt kell használnunk a töltéshez ami nem csak az akksi teljes feszültségét tudja figyelni, hanem látja az egyes cellák állapotát is – és ha kell cellánként töltöget.
Éppen ezért minden LiPo akksinak vagy egy úgynevezett „blalanszer” kábele, vagy csatlakozója is amely segítségével a töltő képes monitorozni és szükség esetén egyesével töltögetni a cellákat.
A LiPo töltőkön több program is van – gyorstöltés, tárolótöltés és balanszolás.
Sokan azt vallják, hogy nem kell minden alkalommal balanszolni az akksit – elég azt csak pl. minden tízedik töltésnél. Én nem vallom ezt az álláspontot – a LiPo akksit igenis minden esetben balanszolni kell. Ha cellák között csak 0.1V feszültségkülönbség kialakul valahogy, akkor tíz merítés/töltés jó eséllyel tönkre is vágja az akksit - hiszen a cellák között különbség minden alkalommal csak nőni fog.A balanszolás való igaz, hogy időigényesebb mint a gyorstöltés – de ha hosszútávon akarja valaki használni az akksiját akkor megéri rááldozni a plusz időt.
A 2A az nagyon sok a 300mah akksinak szerintem, inkább 0.3A
-
üszök
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!