Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
válasz ADAM1337 #7302 üzenetére
Throttle dual rate-et kerestem volna, de mintha nem lenne ilyen rajta...
Eloszor azt gondoltam, vegignyomkodom a menut, de nem talaltam meg, most a manual alapjan sem talalom.Ez a jog gomb mar lekoptatta az ujamrol a bort. Piszok sz@rul sikerult ezt megoldaniuk.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tvamos
nagyúr
válasz ADAM1337 #7304 üzenetére
Ahogy en latom, ez a dual rate (D/R) csak a steeringre vonatkozik. Az ATL, ami a throttle-re van, az nem throttle dual rate, hanem csak a brake-re vonatkozik. Ha lejjebb akarom venni a kraftot, akkor az END POINTOT tudom allitan.
Amugy a manualban a 15, meg a 70. oldalon is tokre mas van.
Az meg lehet egy megoldas, ha ket modellnek is be tudom allitani ugyan azt a vevot. Akkor esetleg a kormanyt is lassabbra tudom venni, nem csak a motort. De ezt most meg nem tudtam kitalalni.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tvamos
nagyúr
válasz ADAM1337 #7306 üzenetére
Hat ezek "Ha az esc-be van rpm limit az is megoldás, vagy ugye a gearing spur/pinion csere." azert nem olyanok, amit meg szeretnel azert csinalni, hogy odaadd valakinek 5-10-20 percre az autot.
Az EPA-t meg nem tudom, hogy mit jelent, annak utana nezek.
Ja jo, ugyan arrol beszeleunk akkor. End Point Adjustment.
Mondjuk, ha lesz bluetoothos programozom az ESC-hez, az lehet egy jo megoldas, hogy telorol atallitom... es akkor lehet allitani az RPM limitet.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen