- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mobilinternet
-
IT café
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolee11
senior tag
válasz Sanci789 #1751 üzenetére
Nyah akkor elmondom, mit rinyálunk. Az ember elvárja, főleg analog irányítás esetében, hogy a kar mozgatásával egyenes arányban kanyarodjon (legalábbis a kerék, mert ugye nagy sebességnél kevésbe hajlandó a jármű is a kerék után menni) a jármű, és ne úgy viselkedjen mitha rángatnád a kormányt.
Billentyűzet esetében pedig szoftveresen kell rásegíteni, hogy a bill lenyomás ne full kanyarvétetlt jelentsen azonnal, hanem fokozatosan adott kanyarban lassabban egy erősebb kanyarban gyorsabban reagáljon.
A játék e követelményeknek nem felel meg! Valószinűleg programhiba az oka, mert úgy vettem észre nem mindig csinálja, azaz nem pont ugyanúgy rángat.
Ha játszottál már szimulátorral, akkor érzed te is miről beszélek, ha nem, akkor csak nfs és társai, annak meg ne is tárgyaljuk, hogy mennyi köze van egy valódi jármű mozgásdinamikájához..no brain, no problem
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen