Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #11 üzenetére
Ne csak a számokat nézzük. Vegyük figyelembe, hogy az összes pályát újra szerkesztették a Live Track 3.0 miatt. Sok pálya valamilyen scan technológiával lett megcsinálva. Pl. Nürburgring+Nordschleife és a nyomvonalak. De számos pálya jön még lézer vagy drón szkennelt verzióban. Pl. Fuji és Sugo is ilyen. Jó tudom, hogy a scan pályáknak akkora jelentősége nincs user oldalról, mert tök mindegy, hogy itt-ott eltér egy kicsit a valóstól, de azért a játék minőségét, színvonalát mégis csak emeli valamiképpen.
Persze van olyan pálya, amit hiányolok, Mugello, Suzuka a hivatalos nyomvonallal a sok közül kapásból. Meg hát autóból is maradt hiányérzetem. De szerintem ez is le fog kötni, akárcsak az első rész. Főleg, ha tényleg orvosolták az első rész ostoba hibáit.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #13 üzenetére
Nem csak részletesebbek a pályák, de változik is a felszínük, időjárás napszak függően. Melegszik, lehűl, csúszik, tapad, mikor hogy. Ez viszont, az ígéretek szerint, jóval élvezhetőbbé teszi a vezetést. Nekem például pont ez hiányzott, no meg az autók fizikájában volt némi hiányosság. Ha ezt javították akkor tök jó lesz.
Az indynél meg nem lett megvéve a teljes versenysorozat licensze, mert ez egy kicsit másképpen van és rohadt drága lenne, de a pályák tulajdonosai eladhatják az ott rendezett eseményeket, vagy elég ha engedélyezik. Bár szerintem manapság semmi sincs ingyen.
Indianapolis, Long Beach, Watkins Glen, Sonoma, Daytona, Laguna Seca, Road America, Texas Motor Speedway, Willow Springs. Ezeken a helyíneken van ovál és road nyomvonal elég, simán lehet egy indy bajnokságot rendezni, mégha nem is az aktuális évet. Ráadásul azért toltak bele jócskán új helyszíneket, mégha téged a fele nem is érdekel. Portimao is olyan hagyományos pálya ami alkalmas Formulára meg miegyébre. Meg egypár az új amcsi pályák, amiket fentebb írtam, közül is alkalmas a hagyományos versenyzésre jó néhány. Ráadásul még nem is teljes ez a lista. Gondolom napokon belül jön ebből is hivatalosabb.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #15 üzenetére
Akkora vélemény külömbség nincs mert én is beletetetném a világ összes autózható pályáját egy játékba. Csak azt akartam mondani, hogy SMS még nem akkora, hogy ennyi licenszet kibírjon. Meg ahogy mondtad, kell a CARS 3-ba is valami. Egyébként én úgy tudtam, hogy jön a Paul Ricard is. Még hozzátenném a felsorolásodhoz a Valencia GP-t is, nem az F1 féle utcait hanem ahol a Moto GP is megy/ment.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
válasz #96349952 #26 üzenetére
Fú van pár fasza közöttük.
Long Beach Street Circuit rohadt jól néz ki, egy Formula Drift licence jöhetett volna még mellé, és akkor: [link] Így viszont marad a Madbul.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz #96349952 #28 üzenetére
Klassz videók, köszönet az előző hsz-ért is.
Egyelőre minden nagyon bíztató és úgyfest, hogy tényleg hallgattak az első részt ért kritikákra, mélyen remélem, hogy ez minden más probléma megoldását is jelenti a 2. rész végleges verziójára vonatkozólag.
Az első teszteket biztosan megvárom a játékról, de eddig nagyon szimpatikusak az újítások és egyelőre úgy gondolom, hogy meg lesz véve ez is (és éljen soká a Group C!).Az autó ikonok a menüben tényleg borzasztóak, remélehetőleg ez csak a korai build varázsa.
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #28 üzenetére
"...ahol pedig egyszerűsítésre volt szükség (FFB) ott is sikerült helyes irányba lépni."
Ez akkor lesz igaz, ha alapból egy jó FFB-t kapott. Az első rész sajnos nem kapott alapból jó FFB-t, de volt lehetőség beállítani.
A menü rendszer nekem is tetszik, sőt eddig ami a vizualitást illeti, minden tetszik.
Ennyire még én se vártam a nyár végét. Lehet, hogy szakemberhez kellene fordulnom?
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
szebe
őstag
válasz #96349952 #23 üzenetére
Mindenképp pozitív, hogy raknak valami rendszert az online rész alá. Pár kérdés:
-Mi lesz akkor, ha önhibámon kívül "lépek ki" egy versenyről (net, kékhalál, akármi...)? Először türelmi időre gondoltam, de ha egyszer eltűnik az ember a versenyből, akkor utána már mindegy. Milyen értelemben lesz negatív hatása ennek? Eltiltás?
-Felboostolt pistikéket és smurfölő "profikat" be tudják valahogy szabályozni? Multiacc-ra mit mondanak?
-Lesznek "Official" szerók, vagy a hostnak kell futtatnia hozzá valami pluszt, amin fut a rankos dolog? Ha előbbi, akkor lesznek régiókra bontott szerverek, vagy feljöhet az "eu" szerverre jingjang 400-as pinggel szétlaggolni mások futamát?Bocs a sok idióta kérdésért, egyrészt nem ismerem az iRacing rendszerét (ha bármely pontra van rá válasz, szóljatok, utánanézek akkor), másrészt más online kompetitív játékban (még ha totál más műfaj is a CS:GO) ezek teljesen legit problémák.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
unrealnoise
senior tag
válasz #96349952 #60 üzenetére
Hát szél grafikusan van benne, fizikára lehet nem pakolták bele. Pedig a viharos szél még száraz pályán is tud trükkös lenni, bár megjegyzem, még egy szimulátorban sem találkoztam ennek hatásaival. Van aki igen?
Talán majd a pCARS 3-ban.
A Ghost megosztása engem nem zavar. Sőt. A setup már kényesebb dolog. Azzal tényleg meló van. Lehet ezen is változtatnak, nem egy nagy meló beépíteni egy kapcsolót.
A Ghost viszont jó, mert "motivál", és különben sem hinném, hogy nem tudná valaki milyen íveket és hogyan kellene autóznia. Jó, lehet nem tudja, de akkor meg nagyon kezdő, és akkor meg azért nem sajnálnám tőle. Tanuljon csak... Persze én sem vagyok alien, és hiába is néznék egy élvonalbeli Pro versenyzőt, attól még nem tudnám utána csinálni, pláne nem konstans hozni azt, amit ő simán kiautózik adott esetben.
Én továbbra is leginkább a testreszabható, custom offline bajnokságokat hiányolom. Nem is értem ennek hiányát.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #96349952 #63 üzenetére
Továbbra sem értem miről beszélsz...
1.) "Lecsekkolja az íveimet", jajj, mert az aztán hadititok. Elég kevés pálya van, ahol többféle ideális ív lehetséges, innentől kezdve szerintem nézze csak az, akinek kedve van. Az igazi pilóták is szarrá elemezhetik a másik versenykörét, de nem, a miének ne mutathassa már meg a rendszer...
2.) A féktáv az külön poén. Nyilván a minél rövidebb a jobb, ez sem egy nagy titok...
3.) A vihar is poén. Számtalan futam volt, még F1-ben is, ahol vihar mellett, egy komoly zápor alatt tartottak meg futamokat, és oké, volt hogy SC vagy piros zászlóval félbeszakították, sajnos ezek nem elérhetőek a játékban, viszont mi zárja ki, hogy ezek lesznek a következő újítások?
4.) A havazás, Monaco: [link] Egyre kevésbé lehetetlen bármi... Nyilván a fun miatt tették be, és ha már dinamikus az időjárás, és berakták az évszakokat is, őszi lombkoronákkal etc, akkor a havazást is illett dinamikusan megcsinálni. Ahogy nézem be is jön nekik, mert azért nehogy azt hidd, hogy a kemény szimes mag "elég" pénzt tud termelni egy ilyen játék finanszírozásához. Itt meg kell nyerni az alkalmi játékosokat is, és ahhoz jó úton járnak. A sivatagi pályára havat szabadítani nem túl realisztikus, de itt egy kis Egyiptomi havazás.
5.) Rallycross? Visszatérhetünk a 4-es pontra, merthát' szerinted felesleges. Azt mondod, lehetett volna a játék többi részét polírozni. Én meg élből tudok két szimes haverról, akiknek ez a legvonzóbb a pCars 2-ben. Ennyi erőből ki lehetne venni még bizonyos járgányokat is, sőt a pályák felét is ki kellett volna kukázni, mert akkor a többire még több idő maradt volna. De amúgy is mit foglalkoztak ezek a felhasználói felülettel, az úgy sem számít semmit, francnak öltek bele időt.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #96349952 #64 üzenetére
Látod, ilyen még az iRacingben meg sehol máshol sincs. Nem azt mondom, hogy ez nem jó ötlet, mert az, csak nah. De látod, te sem vagy egyszerű. Egyszer titkolnád az "íveidet", a "setupot", utána meg publikussá tennéd, hány kört mentél az adott pályán az adott időeredményért.
Én pl ez utóbbit tartom visszásnak, elég ha én tudom, mekkora kocka tudok néha lenni.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz #96349952 #67 üzenetére
"Is it true that the weather effects also include changing wind speeds and directions? How will this impact racing?
Absolutely and this is particularly felt with our aero’ dependent cars such as the IndyCars. Get a tail-wind at Indy, and you’ll be running out of revs, and feel the car getting buffeted down the main straight-way. This adds a whole new realism in terms of your setup options."
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
válasz #96349952 #104 üzenetére
Az első bekezdés után leírod ezt "Összességében mindenképpen előrelépés van".
Ez így teljes képzavar. Na majd megnézem magamnak ha lesz rá időm.szerk.: Vagy azt csak arra értetted, hogy nincs bug?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nemeth989
senior tag
válasz #96349952 #104 üzenetére
Reggeli pár kör erejéig nekem is előjött ez a 1-1 sec lagg. Értelmetlenül, stabil 60fpsem megvan, úgy produkálja, hogy körülöttem nem volt senkise.
Buggal 5perc után találkoztam ☺. Boxkiállásnál belső nèzetben ahogy rákanyarodsz a boxra, és mikor a limiter bekapcsol a játék átveszi az irányítást a kocsi felett. A kormány nem mozog, ha ívben kanyarodtál úgy marad.
Irányítás végre realisztikusabbnak tűnik. De még csak pár kört mentem, de már annak örülök nincs a taknyon csúszkálós effekt, mint az első részben.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #127 üzenetére
Délután történhetett valami, mert szinte egész délelőtt jó volt. Mentem is néhány futamot a Red Bull ringen, majd én is csináltam szerót GT autókkal, jöttek is jó páran. Viszont olyan 3 óra felé vagy kicsit előbb elkezdett szórakozni és azóta van ez.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz #96349952 #136 üzenetére
Mondjuk abban semmi kivetni való nincs, ha egy franchise esetén, be van kalkulálva a következő rész, ráadásul 3 év se az Antikrisztus műve... de, amit az aktuális részbe terveztek és az volt az egyik fő irányvonal... na, az azért kerüljön már bele!!!!
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #145 üzenetére
Ne irjatok ilyeneket mert elveszitek a kedvem
Holnap reggel melo elott tudnek menni a jatekert de kezdem ugy erezni az ingyenes "demo" verzioval kell kezdenem az ismerkedest
Aztan ha megjavul akkor max megvenni."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
zoli7601
csendes tag
válasz #96349952 #175 üzenetére
Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől. Persze az ilyen 2:17 körüli időket el kell felejteni, mivel setup nélkül mentem, de szerintem pont vasaló lett a verda. Annyira stabil, hogy már zavaró. Az M6-os BMW meg kész. Hangja alapján halál gyér, menettulajdonságra is tök lomhának tűnik, de lehet azzal is jó időt repeszteni. A sebességérzetet javíthatnák, ha már nagyon mondani kell valalmit. GT3-ból Neked talán a Porche vagy az Acura fog bejönni.
A spotterrel kapcsolatban is tök mást tapasztaltam. Írtam, always-re kell állítani és löki a sódert ha kell, ha nem.
Nem setupoltam én sem, de a guminyomásnál szerintem tökmindegy, hogy milyen számot látunk, az alacsonyabb a laposabb. Váltó dettó. Balra húzod, rövidebb lesz, jobbra meg hosszabb. Apróságok ezek.
A visszaváltást a motor védelme miatt elektronika tiltja, ahogy sok esetben a valóságban is. Az AC-ban még ciripel is hozzá, hogy túl magas a motorforduat, ezért cseszik visszaváltani.
A ralllycross egy teljesen más vezetési stílust követel meg a pályagépekkel szemben. A pályák kialakítása, vonalvezetése miatt is sokkal rövidebbek a fokozatai, ennél fogva orrba-szájba váltani kell, lényegesen intenzívebb a kormányzása, szóval az tök más, ezért szokatlan. pl: A Dirt Rally után felmész egy pályaversenyre, akkor eleinte nézel majd, hogy mi a tököm ez a nyugger tempó ezen a rohadt széles, kivasalt pályán ezekkel a lomha szarokkal. A rallycrosst a norvég pályán próbáltam, hát domb le és fel, szinte nincs egy egyenes szakasz, persze, hogy idegroncs autó kell hozzá. Tudni kellene rendesen használnom a kéziféket is, kanyar előtt úgy hintáztatni ahogy azt kell, aztán egész élvezném is.
A Ford F150-nel meg mentem egyet a California Highwayen 10 AI-val. Mint egy tank, olyan volt. Szegények jöttek ilyen kis Mustangokkal, meg Toyotakkal, úgyhogy nem kellett fosnom, hogy kilöknek. -
Shodan
addikt
válasz #96349952 #183 üzenetére
Hát mert az elég furán néz ki hogy lenézek a műszerfalra és nincs ott kormány...
A másik , hogy feltettem a jackspade féle FFB-t, med comp-ot próbáltam azt hiszem. Ezt tesztelte esetleg valaki innen?
Sztem nálam nem megy megfelelően. T300-on azt írják nagyon jó, érezni minden kavicsot, és erősebb is mint a default. Nekem se nem erősebb, (inkább gyengébb), se nem részletesebb nem lett.
Az FX-et már maxra toltam. De pl rámegyek egy rázóra és semmi.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #641 üzenetére
Le is telt a 3 hónap?
A 2 pálya az tényleg vicc de kocsikból azért van jó. Meg dlc-ből is lesz még 3 biztos lesz közte nekünk jobban tetsző. Én csak abba reménykedem hogy nem az jelenti majd az új pályát hogy valamelyik meglévő egy rövidebb, hosszabb, visszafordított stb változata hanem valódi új pálya lesz."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Brian_GT
őstag
válasz #96349952 #646 üzenetére
Nagyon, mert haverral gurulok és dettó. Meg ahogy olvastam minden 2. embernél, ha nem mindenkinél.
Elég idegesítő főleg, hogy még akkor is ledob, ha odakattintok egérrel vhova...értsd gamepaddal játszom és ha nem gamepaddal kattintok oda a text részre... ledobja egy pillre...ami nem lenne baj, ha vissza is engedneKissé idegesítő...főleg ha 2 verseny között néha lenéznél discordra stb... Arról tudtok valamit, hogy egyáltalán a készítők vették az infót és pár év múlva kijön a javító patch?
Köszönöm, ha minden jól jön ki ott leszek
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #652 üzenetére
Jövőhéten remélem valami nekem tetsző pálya lesz mert (lekopogom kopkopkop) egyelőre úgy néz ki szabad leszek vasárnap és tudnék indulni
Valakinek be kell kísérni a mezőnyt"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #654 üzenetére
Azt nem tartanám etikusnak a többiekkel szembe. A géposztály az amúgy is lényegébe mindegy mindegyikbe van olyan amit kedvelek a pályákkal sincs bajom csak valamelyiken bénább vagyok
Az lesz amit majd kiírsz és próbálok alkalmazkodni
Úgysem a dobogóért fogok harcolni veletek én max a "fizetős pilóta" leszek"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #656 üzenetére
Az első az nem rossz a második pályán még nem voltam
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #658 üzenetére
Long-ot ismerem már közvetítésekből is a másik pálya kipróbálása meg ma meló után esedékes
Aztán jövőhéten egy kis gyakorlás végül vasárnap a ráébredés hogy még így is kapok körönként pár másodpercet a legjobbaktólUpdate: most látom hogy te vagy az Nano csak avatart változtattál
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #660 üzenetére
Reggel melo elott csak gyorsba felneztem a 2 palyara egyelore direkt masik kategorias autoval csak hogy a vonalvezetest megnezzem. Mikozbe tolt be a jatek irja ki a legjobb idot a palyan alatta meg a leggyorsabb steames baratet. Mindketton te voltal a leggyorsabb... jo elojel
Jovoheten azert elokapom a gt3-as Porshe-t es meghajtom Longon"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
szente
addikt
válasz #96349952 #672 üzenetére
Tényleg normális az, hogy huszon pár fokos környezeti hőmérsékletnél és 40 fokos aszfaltnál elmelegítem a kemény gumikat 2 kör alatt 100%-os duct-tal? Ezen csodálkozom, mert se a PC-ből, se a régebbi verziós PC2-ből nem tűnt fel eddig, csak 1-2 hete küzdök ezzel. Ha lassabban megyek, hogy ne terheljem annyira a gumiakt, akkor meg marha lassú leszek a többiekhez képest. Igazából nem csak féktávon küzdök ezzel, hanem egy gyorsabb ívesebb kanyarban is simán ugrik 20-30 fokot a gumihőmérséklet, de a többi kanyar is problémás, mert 1 kör alatt nem hül vissza annyira a gumi, így körről körre melegebbek lesznek.
Este lehet, hogy csinálok egy videót erről, hogy mennyire drasztikus(nak gondolom én).
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz #96349952 #690 üzenetére
Na jó, de mindez 2 kör alatt, mondjuk 4-5. körre már nem hül vissza 100 fokra. Már így is a vègèn pörögtem, forogtam, mert nem volt tapadás. Az optimum 80 fok körül van (azt olvastam).
Vagy neked is felmegy ennyire ilyen hamar?
Te hogyan kezeled ezt?Heroes fan : Nem használom, csak ilyen esetben, ha valakinek videón meg kell mutatni valamit. Eddig ennyit kellett
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #689 üzenetére
Hoz az ember néha hülye döntéseket
Nekem hiába van itt velem szembe a hatalmas 4k tv amin tűéles a kép én ki nem bújnék a Riftből PC2, AC vagy a Dirt rally alatt"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #694 üzenetére
Alapesetben tényleg nem az igazi (bár a dk2-höz képest már az is csoda volt) de ha felskálázod a képet 2x-esre amit szerencsére a PC2-ben már a menübe is meg lehet csinálni nem kell hozzá futtatni a háttérbe az extra progit akkor szerintem egész tűrhető a kép. Persze a közelébe nincs élességbe meg kontrasztba a monitoron látottnak ez tény és való de engem az az érzés hogy "ottvagyok" maximálisan kárpótol cserébe. Mivel leginkább szimulátorokhoz használom (touchom nincs is) ezért engem a vezeték sem zavar.
Eleinte lassabb voltam benne de most már hozom a azt a hozzátok képest lassú tempót ami nélküle is tudnék"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Heroes fan
őstag
-
Brian_GT
őstag
válasz #96349952 #711 üzenetére
Bocs srácok, nem tudom a múltkorin is ki volt-e írva és én néztem el, de kötelező manual váltóval gamepaddal én biztos nem vezetek.
Lenne kormányom, semmi akadálya nem lenne sőt... de így... alapból most ezen a pályán egyszerűen el sem lehet rendesen fordulni gamepaddal...de nyilván nem is a győzelemre mentem volna, hanem csak a veletek való közös gurulásra és élvezetre....de így ez sajna nekem nem az, csak szenvedés.Ha esetleg lesz majd valamikor kormányom jövök szívesen, de addig én biztos nem.
Illetve egy ilyen szintű játékban az automata váltó csak hátrány, mint előny, szóval aki jól vezet az úgy is manuallal menne és lenne lehetősége a nem kormányosoknak is.Nyilván nem akarom itt a szabályokat egy senkiként megváltoztatni, csak mivel ez egy fun verseny és csoporttagok játszanak, szerintem beleférne ez is, főleg a fentiek végett.
Mindenesetre köszöntem a lehetőséget, csapassátok neki!
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #716 üzenetére
Köszi hogy engedélyezted az automata váltót. Spa+GT3 összeállítás is remek csak sajna dolgozok vasárnap
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Awareness
csendes tag
válasz #96349952 #716 üzenetére
Köszi a versenyeket!
Elnézést szeretnék kérni amiatt, hogy a második verseny repülőrajtját elnéztem és még a kvalival kapcsolatban cseteltem ahelyett, hogy a pedálra léptem volna. Valaki még rajt előtt belém szaladt emiatt.
Viszont nem feltétlenül értek egyet Körivel, amikor azt mondta, hogy nem volt tiszta a verseny, hiszen még ha lassabb is vagyok a mögöttem haladónál, akkor sem kötelességem őt elengedni. Nem lökdöstem, nem vezettem le a pályáról, egész egyszerűen csak maradtam a rövidebb íveken. Bár lehet, hogy egyszer elfékezve estem be mellé és egy picit átmentem az ő ívére, de az ilyen mindig benne van a versenyzésben. Nem volt szándékos. Mindamellett a Corvette sokkal gyorsabb volt az egyenesekben, mint a Ford...még sérülten is.De ha úgy látjátok, hogy szabálytalan voltam szóljatok, jobban oda fogok rá figyelni.
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM-68P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD
- HP 6570B 8/320 GB jó akkumulátor, hibátlan működés, jó állapot
- Asus Rog Strix G17 G733P Gamer Laptop Nvidia 4080 12 Gb 17,3 Gddr 32 Gb Ryzen 9 7845hx 240hz 2k 1Tb
- Intel Core i9 14900KF - SP103 (P111 / E88 - MC87 ) - delid
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 16GB I 128 GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- GeForce RTX 3060 Ti OC 8GB GDDR6 256bit