H​i​r​de​tés​

2017. december 14., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Project CARS 2

Hozzászólások

(#1) El Nano


El Nano
(senior tag)

Azt hiszem, most már igazán létjogosultsága van egy ilyen fórumtémának, hiszen nyakunkon a megjelenés: 2017. szeptember 22.

Reményeink és a fejlesztői ígéretek szerint a folytatás minden szempontból teljesebb és fejlettebb játék lesz, mint az előd.

Új játékmódok, rengeteg új autó, pálya, finomhangolt fizika, csipetnyit szebb grafika, kiterjesztett online lehetőségek, teljes ESL kompatibilitás.

A Project CARS 2 elsősorban az online lehetőségei miatt lesz sokunk kedvence – már ha a beigért funkciók tényleg úgy fognak működni, ahogy azt mondták-írták a fejlesztők.

Noha a Project CARS első része a megjelenését követően igen kemény kritikákat kapott, elsősorban a rengeteg hiba, hiányosság okán, nem sokkal a premier után a Slightly Mad Studios feje, Ian Bell bejelentette, hogy azonmód nekiesnek a folytatásnak. A rajongók (akik többnyire csalódottságuknak adtak hangot) ezt is kifogásolták, mondván: Inkább a számos probléma mielőbbi kiiktatásával kellene foglalkoznia a csapatnak.

A Project CARS az éles kritikák ellenére is sikernek könyvelhető el, így végső soron egyáltalán nem csoda, hogy az SMS nekirugaszkodott a második résznek. Az anyagi sikeren felül vélhetően az is motiválhatta őket, hogy ezúttal egy teljesebb, jobban kidolgozott, részletesebb játékot tegyenek le az asztalra, valami olyat, amit már korábban megálmodtak és az első felvonással csupán részben sikerült megvalósítaniuk.

A hivatalos weboldalon a következő információkat tüntették fel a készítők:

A VALAHA LÁTOTT LEGNAGYOBB PÁLYA FELHOZATAL
50 különleges helyszín, 200 pálya kombinációval. Nem csupán pályaversenyekre számíthatunk, lesznek ugyanis úgynevezett off-road események is, murvás, havas, homokos szakaszokkal. Természetesen mindezt teljesen dinamikus napszakokkal és időjárással.

A LEGKÜLÖNBÖZŐBB MOTORSPORT OSZTÁLYOK
Legalább nyolc különböző szakosztály, beleértve a sokak általvárva-várt Rallycross! A 40 különböző autó osztályból mintegy 200 típus közül lehet választani, olyan különlegességeket is, mint a valós életben soha nem használt koncepciók, és kitiltott versenygépek.

CO-OP KARRIER
Noha ezt már az első résznél is megígérték, talán mostanra tényleg rendelkezésünkre állhat ez a fantasztikus lehetőség. Társunkkal csapatot alapíthatunk, még több választási lehetőség, még több stratégia, még több kockázat, és persze díjak, kupák, dicsőség.

ZÖKKENŐMENTES KAPCSOLAT
Na, ez tényleg jól fog jönni. Atomstabil netkódot ígérnek a fejlesztők, ami által minden eddiginél biztonságosabban vehetünk részt a különböző online versenyeken és egyéb megmérettetésekben. A Driver Network nevű szolgáltatás alapvető változásokon és komoly bővítéseken esik át.

PROFESSZIONÁLIS ESPORT VERSENYEK
Tudás és viselkedés alapú értékelő rendszer, részletesen testre szabható online szezonok, beépített közvetítési lehetőség, és persze egy továbbfejlesztett néző-mód.

SAJÁT PÁLYÁT ÉPÍTHETSZ
Megalkothatod a saját, végletekig a saját igényeidhez igazított tesztpályádat, ahol kedvedre tesztelheted az autókat.

Természetesen igyekszünk továbbra is online bajnokságokat, futamokat megszervezni, amik elsősorban a PH közösségére fognak alapozni, a többi már csak rajtatok múlik. Ebben a topikban (is) rendszeresen jelezve lesznek az új események, a játékkal kapcsolatos hírek, és persze mindenki leírhatja tapasztalatait, észrevételeit, aki segítséget kér, az minden bizonnyal gyors válaszra számíthat, szóval remélem, hogy egy pörgős, informatív és jó hangulatú topik lesz ez a továbbiakban.

(#2) El Nano


El Nano
(senior tag)

Újabb csinos teremtmények a Project CARS 2 autóparkjából

A Slightly Mad Studios úgy tűnik, inkább kivárta az E3 lecsengését, talán nem akarták, hogy apróbb villantásaik elvesszenek a nagy kavalkádban, de most végre újabb képek érkeztek a játékról.

Talán nem meglepő, hogy Le Mans 24 órás környékén olyan versenygépeket is mutogatnak, amik joggal kacsingatnak a széria felé, de vannak itt autók a versenyzés aranykorából, ezek a GTC képviselői, és túraautók is szerepelnek a felhozatalban, elsősorban a Renault kínálatából.

A Spyder kimondottan gyönyörű, tessék megnézni:

A 911 GT sem egy eldobandó cucc:

És végül ráadásnak íme egy remek videó, amiben azt látjuk, hogyan küzd meg Nordschleife kanyarjaival a játékos majdhogynem szélsőséges időjárási viszonyok közepette. Igazán látványos!

A képek mellé nem csatoltak további információkat, így nem tudhatunk meg még többet a Project CARS 2-ről. A megjelenésig azonban már nincs sok hátra, hiszen 2017 szeptember 22-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra egyaránt.

(#3) El Nano


El Nano
(senior tag)

Oké, mostantól előrendelhető-vásárolható a Project CARS 2 a Steam-en is!

Két változat között lehet választani:

A mezei PROJECT CARS 2 semmi mást nem tartalmaz, mint az alapjátékot. Előrendelés esetén még hozzácsapják a Japanese Car Pack-ot, amiben 4, legendásnak tartott verda van, illetve néhány egyeidnek szánt festés.

Az ár most 59.99 helyett 49.99 euró. (Vagyis napi árfolyamon számolva 18555 helyett 15462 Ft.

De itt van a fullos változat, a Deluxe Edition, amibe mindent belepakoltak. Szezonbérlet, a már említett Japanese Cars Pack, és a Motorsport Pack. (Ez utóbbi egyébként végig csak a szezonbérleteseknek lesz elérhető!)

Ára: Szintén 10 eurós kedvezménnyel, 80,08€, vagyis 24769 forintért.

A Motorsport Pack tartalma:

- Az 1974-es Jaguar E-Type V12, Group 44-es osztály. Ez egy igazán gyönyörű, szupergyors járgány, ami abszolút az autóversenyzés egyik ikonikus versenygépének számít.

- Panoz Esperante GTR-1. Valódi szörnyeteg a 90-es évek GT világából.

- Audi 1991 V8 DTM. Ez egy 460 lóerős DTM isten.

- 2016 Opel Astra TCR. Ez meg egy 300 lóerős vadállat a Touring Car kategóriából.

A Japanese Car Pack tartalma:

- R32 Skyline GT-R. A verdára különösen jellemző festéssel természetesen.

- Nissan 280ZX GTX. Egy ízig-vérig versenyautó, szintén egyedi festéssel.

- Honda Civic Type R. Az európai változat.

- A Honda 2&4 koncepciós járgánya, amolyan jövőbe mutató mérnöki álom, 13 ezres fordulatszámmal, elképesztő nyomatékkal és 215 lovacskával.

Szezonbérlet:

Ezt talán nem szükséges különösebben részletezni. Ennek megvásárlásával jogosulttá válasz minden, a Project CARS 2-höz megjelenő DLC-re. A premiert követő egy éven át minden bizonnyal rengeteg autó és sok pálya fog ilyen formában megjelenni.

A Project CARS 2 Steames áruházi oldalához erre tessék.

[ Szerkesztve ]

(#4) szebe


szebe
(senior tag)

Pályák, kocsik [link]

Tetszetős.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#6) mcwolf79


mcwolf79
(PH! addikt)

Lehet PS4-tulajként szentségtörés, de ebből rendeltem elő a deluxe verziót,és nem a GT Sport-ot :B

Playstation 4 Pro PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#7) .LnB válasza szebe (#4) üzenetére


.LnB
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

A pályák még okék. De a kocsik "karcsúak". Sokkal több autót vártam volna.

Sidney Crosby #87 // Pittsburgh Penguins // https://www.youtube.com/watch?v=k3N-MVgeb0g

(#8) szebe válasza .LnB (#7) üzenetére


szebe
(senior tag)

Mikre gondolsz?

Én pl örülök annak, hogy van Lamborghini, Ferrari, van "rendes" Porsche.
Ezek még ugye bővülhetnek későbbi DLC-kkel (ahogy a pályák is).

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#9) El Nano válasza szebe (#8) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Mindenki kitalál valamit magának. Én pl hogy sajnálhatnám, hogy nincs benne a világ összes autója, de különösen a Lada 1500-as... Ugyan... Ennél sokkal kevesebb autó volt az első részben és mindenki tökéletesen elvolt vele, állítom, a 2 autóparkjának feléhez hozzá sem nyúl majd a játékosok kb. 90%-a... Ez csak a szokásos, személyre szabott, kötelezőnek érzett fanyalgás.

4 DLC lesz, mindegyik DLC-ben 8 autó, 1 pálya és festések. Majdnem kétszáz autó "karcsú". :))

[ Szerkesztve ]

(#10) zoli7601


zoli7601
(újonc)

Így van. Én pl. pont fordítva érzem. Nekem a pályák száma karcsú, és hát ebben az autólistában vastagon van amihez biztos nem nyúlok, legfeljebb egyszer-kétszer. A rallycrossnál szerintem tuti az lesz, hogy "béna SMS, ez a Dirt Rallyban sokkal jobb, mint ez az árkádos szar". :) Autókból egyedül a modern DTM-es verdákat hiányolom olyan nagyon, de remélem, hogy dlc-ben kitolják majd.

(#11) El Nano válasza zoli7601 (#10) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Szerintem is inkább a pályakínálat a gyengesége ennek a játéknak.

Az új pályák közül ezek tudnak érdekelni:

Circuit of the Americas
Fuji Speedway
Long Beach
Red Bull Ring
Sportsland Sugo
Autodromo Internacional Algarve

A rally és ovál teljesen hidegen hagy, szóval egy folytatásban kapunk 6 darab új helyszínt... Azért az tényleg karcsú.

Egyébként a félreértések eloszlatása végett: Nord benne lesz az alapjátékban, csak Nurburgring gyűjtőnév alatt szerepel, mint egy alternatív vonalvezetés... :D

Végül is az igazi, érdemi újdonság szerintem itt a multi megreformálása és az ehhez kapcsolódó funkciók kiterjesztése lesz. Én pl. nagyon örülök a játékos értékelő rendszernek, így nagyon gyorsan és könnyen ki lehet majd szűrni a roncsderbiző, trollkodó gyökereket. Csak ne az legyen, mint az iR-ben, hogy nekem jön valaki és én is kapom érte a büntetőpontokat... :U

[ Szerkesztve ]

(#12) dino_m válasza El Nano (#11) üzenetére


dino_m
(fanatikus tag)

Ne csak a számokat nézzük. Vegyük figyelembe, hogy az összes pályát újra szerkesztették a Live Track 3.0 miatt. Sok pálya valamilyen scan technológiával lett megcsinálva. Pl. Nürburgring+Nordschleife és a nyomvonalak. De számos pálya jön még lézer vagy drón szkennelt verzióban. Pl. Fuji és Sugo is ilyen. Jó tudom, hogy a scan pályáknak akkora jelentősége nincs user oldalról, mert tök mindegy, hogy itt-ott eltér egy kicsit a valóstól, de azért a játék minőségét, színvonalát mégis csak emeli valamiképpen.
Persze van olyan pálya, amit hiányolok, Mugello, Suzuka a hivatalos nyomvonallal a sok közül kapásból. Meg hát autóból is maradt hiányérzetem. De szerintem ez is le fog kötni, akárcsak az első rész. Főleg, ha tényleg orvosolták az első rész ostoba hibáit.

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#13) El Nano válasza dino_m (#12) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Őszintén szólva nálam az számít, hogy hová tudok kigorulni az autóval, a technikai részletek nagyjából hidegen hagynak. Az, hogy most részletesebbek a régi pályák, számomra jóformán semmit nem mond, a versenyzés során ez valahogy nagyon másodlagos. Vonalvezetések vannak ebből a szempontból és ebben nem villantott valami nagyot a SMS.

Be kellett volna tolniuk minimum 10-12 olyan pályát, amik nagyon jók és alig szerepelnek az ilyen játékokban. Akár hiánypótló jelleggel. De akkor meg mi lenne a CARS 3-ban...

Hangsúlyozottabban behozták a játékba az IndyCart, az ezzel kapcsolatos pályalista viszont igencsak hiányos. Ezt sem tudom hogy gondolták, de mindegy.

(#14) dino_m válasza El Nano (#13) üzenetére


dino_m
(fanatikus tag)

Nem csak részletesebbek a pályák, de változik is a felszínük, időjárás napszak függően. Melegszik, lehűl, csúszik, tapad, mikor hogy. Ez viszont, az ígéretek szerint, jóval élvezhetőbbé teszi a vezetést. Nekem például pont ez hiányzott, no meg az autók fizikájában volt némi hiányosság. Ha ezt javították akkor tök jó lesz.
Az indynél meg nem lett megvéve a teljes versenysorozat licensze, mert ez egy kicsit másképpen van és rohadt drága lenne, de a pályák tulajdonosai eladhatják az ott rendezett eseményeket, vagy elég ha engedélyezik. Bár szerintem manapság semmi sincs ingyen.
Indianapolis, Long Beach, Watkins Glen, Sonoma, Daytona, Laguna Seca, Road America, Texas Motor Speedway, Willow Springs. Ezeken a helyíneken van ovál és road nyomvonal elég, simán lehet egy indy bajnokságot rendezni, mégha nem is az aktuális évet. Ráadásul azért toltak bele jócskán új helyszíneket, mégha téged a fele nem is érdekel. Portimao is olyan hagyományos pálya ami alkalmas Formulára meg miegyébre. Meg egypár az új amcsi pályák, amiket fentebb írtam, közül is alkalmas a hagyományos versenyzésre jó néhány. Ráadásul még nem is teljes ez a lista. Gondolom napokon belül jön ebből is hivatalosabb.

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#15) El Nano válasza dino_m (#14) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Jó, majd meglátjuk, hogy sikerült ez a Live Track 3.0-ás cucc. Én elsősorban a multis szolgáltatásokra leszek kíváncsi, ha azok rendben vannak és ehhez még jön egy jobb szimuláció, akkor az nekem már grátisz.

Pályák terén még elvitatkoznánk azon, hogy egy folytatásba mennyi új helyszínt illene betenni, de nem hiszem, hogy ez a mi megegyezésünkön vagy véleménykülönbségünkön fog múlni. Minden esetre szerintem a szimulátor játékok pályakínálata eléggé egy kaptafára készül, holott vannak olyan mai vagy régi pályák, amik már ránézésre is iszonyat jó élményt adhatnának, de valamiért soha nem kerülnek be a kínálatba. Gondolom ez valami elcseszett népszerűség hajhászás, és nem mernek újítani, tudják (vagy tudni vélik...), hogy mit kedvel a nép és megy a fan service ezerrel itt is, mint a filmvilágban.

Csak pár példa: Kyalami. Estoril. Paul Ricard. Jerez. Monsanto Park. Charade. Pescara. És még sorolhatnám. (Googliztam az utolsó kettőt-hármat, bevallom, de nem mindet. :D) Na, csak azt akarom mondani, hogy szerintem marhára nem dőlne össze a világ, ha egyszer Spa meg nem tudom, Monza helyett egyszer csak az említettek közül ugrana be néhány egy játékba. Sőt!

[ Szerkesztve ]

(#16) dino_m válasza El Nano (#15) üzenetére


dino_m
(fanatikus tag)

Akkora vélemény külömbség nincs mert én is beletetetném a világ összes autózható pályáját egy játékba. Csak azt akartam mondani, hogy SMS még nem akkora, hogy ennyi licenszet kibírjon. Meg ahogy mondtad, kell a CARS 3-ba is valami. :) Egyébként én úgy tudtam, hogy jön a Paul Ricard is. Még hozzátenném a felsorolásodhoz a Valencia GP-t is, nem az F1 féle utcait hanem ahol a Moto GP is megy/ment.

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#17) dino_m


dino_m
(fanatikus tag)

Hands on with Project Cars 2
by Michael Thorogood on 5th July 2017

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#18) dino_m


dino_m
(fanatikus tag)

The Cars

The Tracks

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#19) rfjanika válasza dino_m (#18) üzenetére


rfjanika
(tag)

Nagyon ugy tunik hogy egy szuper jatek lesz. Jok az autok palyakbol van par jo ami hianyzik de persze igy se lehet ok panaszra.
A nagy kerdes csak a Fizika lesz

(#20) dino_m válasza rfjanika (#19) üzenetére


dino_m
(fanatikus tag)

Tippre azt mondanám, hogy a fizika sokban nem fog változni az első részhez képest. Viszont az új Live Track 3.0 sokat ad majd az élményhez. A változó pálya hőmérséklet, felgumizódás, változó nedvesség, vizesedés-felszáradás, stb... Persze ott van még az új FFB, az új gumifizika is. Ha valamit nagyon nem baltáznak el, akkor a jelenlegi ismeretek alapján kijelenthető, hogy a második rész sokkal jobb lesz. Már ami a fizikát, vezetési élményt illeti. És azért a körítésben is kapunk újdonságokat. :K

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#21) rfjanika válasza dino_m (#20) üzenetére


rfjanika
(tag)

Gt3 kategoriaban pl az audi is ketszer szerepel es az egyik utan az van irva hogy endurance. At nem tudja vki mit takar?

(#22) El Nano


El Nano
(senior tag)

Egészen biztos, hogy ez egy kidolgozottabb, részletesebb, sokkal több és jobb lehetőséget magába foglaló CARS lesz. Eddig tulajdonképpen bétateszteltünk az első résszel. ;]

(#23) El Nano


El Nano
(senior tag)

Némi információ a Ranking Systemről:

Ha kilépsz bármilyen online versenyből, akkor az negatív hatással van a profilodra. Jól meg kell tehát gondolni, hogy milyen versenyhez csatlakozol, nincs többé következmény nélküli rage quit.

A különböző géposztályok esetében különböző módon ítéli meg a kontaktokat a rendszer. A legérzékenyebb a Formula kategóriában, ott már egy kis kocc is büntetést von maga után. Az RX (RallyCross) kategóriában szinte megengedett a lökdösődés.

A rendszer két alapvető elemből tevődik össze: Erősség és Biztonság. A Biztonságot ugye nem kell nagyon magyarázni. Ebben nehéz lesz úgy fejlődést elérni, ha gyakran ütközik, lökdösődik, leszorít az ember, vagy ötméterenként lebontja a pályamenti objektumokat, átlépi a pálya határait jelző fehér vonalat. Az Erősséget az határozza meg, hogyan szerepelsz a különböző versenyeken, milyen eredményeket érsz el, mindezt kombinálva azzal, hogy milyen Erősség-besorolású játékosok ellen. Ha mondjuk Pro besorolásod van és megnyersz egy futamot, ahol szinte csak Noob osztályúak a többiek, akkor nem kapsz pontokat. Ha viszont Noob létedre iskolázol egy Pro mezőnyt, akkor szárnyalni fogsz.

Minden játékos aktuális besorolása látható lesz a lobbikban, illetve a játékos profilok mellett feltüntetve. Indíthatunk szervert úgy, hogy ahhoz csak az előre meghatározott besorolású játékosok tudnak kapcsolódni. Tehát ha nem akarunk noobokkal vesződni, akkor beállítod, hogy Pro, és csak tapasztal arcok fognak csatlakozni. A Biztonság szint is állítható lesz, tehát a sok crasher, rammer hülyegyerek gyorsan kiszórható és kiközösíthető lesz.

Az egész rendszer bevallottan hajazni fog az iRacing szisztémájára.

(#25) zoli7601


zoli7601
(újonc)

A Long Beaches videónál én akkor is beszartam, amikor a futam lezárása után elkezdett dühöngeni a hóvihar. Viszonylag ritka jelenség lehet arrafele. :D
Az eső ilyen mértéke meg már felesleges egy autóverseny játék esetében, mint ami itt GT3 -Spa-s videóban van. Azt már nem csak a "beszari" Forma 1-ben, de szerintem kategóriától függetlenül piros zászlóznák.
A Formula X és a GT1 elég brutálok.
A Ranking Systemről is jöhetne valami videjó.
Jó lesz azért, az időjárási hülyeségeket úgy is szerkeszthetjük.

[ Szerkesztve ]

(#26) El Nano válasza zoli7601 (#25) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Ja, ezek a szélsőséges viszonyok tényleg felejtősek. Vicces lenne egy éjszakai verseny hófúvással, Dubaiban. :D A vihart feleslegesnek érezem én is. Egyébként nekem a hangok tetszenek baszki.

A tegnapi cunami után még partra vetett a víz néhány anyagot:

AUDI R8 LMS - Silverstone Classic
Formation és cooldown lap!

BMW M6 GT3 @ Long Beach Street Circuit
Szerintem ez sima gyakorló mód, aztán egy replay.

Jaguar F-Type SVR Coupe @ Oulton Park International
Gamepad-os játékmenet.

1:15 után hogy mire ad ki figyelmeztetést és felszólítást lassításra, azt nem tudom. Ezen a pályán, ebben a kanyarban bőven szélesebbre is szoktuk venni. Lehet, szigorítottak rajta… És aztán ki is oszt neki 1 mp büntit.

Le Mans 24 órás szimuláció
Taknyos idő, kerékcsere (2:46-nál), éjszakai menet. Hát nem tudom, a fényszórók nekem még mindig furcsák. Nem annyira dinamikusak és amúgy sem… nem tudom, valahogy nem ilyennek kellene lennie, nem? :D

Classic RX Lydden Hill
Na, ha valami nem érdekel, akkor ez a kategória az… Ráadásul az ember még megkeni egy kis esővel is.

Utcai verdák - Brands Hatch Indy
Mehhh…. Annyira ez nem mozgatott meg.

GTO class at Road America
Ez viszont ultra kemény. Egyik kedvenc pályám, brutális, hihetetlenül nyers gépekkel.

Oké, az AI immár nem segg hülye, de továbbra sem ellenfél, ahogy elnézem ezeket a videókat. Egyszerűen túl lassú, minden pályán van egy-egy olyan szakasz, ahol érthetetlen módon mintha leblokkolna. Nem mintha sokat találkoznék majd velük. :D

Karting @ Le Mans International
Lol cucc. :D

Ferrari 488 GT3 - Ruapuna Park
Srác csatornáján van még egy vidi, nem annyira érdekes (pályára kihajtás és kerékcsere), újat már nem mutat ezek után.

[ Szerkesztve ]

(#27) .LnB válasza El Nano (#26) üzenetére


.LnB
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Fú van pár fasza közöttük.

Long Beach Street Circuit rohadt jól néz ki, egy Formula Drift licence jöhetett volna még mellé, és akkor: [link] Így viszont marad a Madbul.

Sidney Crosby #87 // Pittsburgh Penguins // https://www.youtube.com/watch?v=k3N-MVgeb0g

(#28) El Nano


El Nano
(senior tag)

És akkor itt van a talán legérdekesebb, legfontosabb videó, amiben részletes betekintést kapunk a menürendszerbe. Első ránézésre is egyértelmű, hogy jóval részletesebb, sokkal részletesebben skálázható az egész játék, ahol pedig egyszerűsítésre volt szükség (FFB) ott is sikerült helyes irányba lépni.

Nekem ez a menürendszer nagyon tetszik, leszámítva talán azt, hogy az autók és pályák ábrázolása kissé gyerekes lett. Az online lehetőségek egészen új perspektíváját kapjuk, szinte professzionális szintre emelhető ezzel a bajnokság szervezés, online játék.

Rohadt hosszú lesz ez az előttünk álló két hónap... :U :B

(#29) PR0JECTNR56 válasza El Nano (#28) üzenetére


PR0JECTNR56
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Klassz videók, köszönet az előző hsz-ért is.

Egyelőre minden nagyon bíztató és úgyfest, hogy tényleg hallgattak az első részt ért kritikákra, mélyen remélem, hogy ez minden más probléma megoldását is jelenti a 2. rész végleges verziójára vonatkozólag.
Az első teszteket biztosan megvárom a játékról, de eddig nagyon szimpatikusak az újítások és egyelőre úgy gondolom, hogy meg lesz véve ez is (és éljen soká a Group C!).

Az autó ikonok a menüben tényleg borzasztóak, remélehetőleg ez csak a korai build varázsa. :D

(#30) El Nano válasza PR0JECTNR56 (#29) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Igazán nincs mit.

Azonban most már csak a tényleg és különösen érdekes videókat fogom ide bedobálni, mert már annyi jön ki, hogy az ember csak kapkodja a fejét. Tegnap oldották fel ugyanis a közzétételi tilalmat, azóta a béta tesztben résztvevők szabadon szórhatják ki a netre az anyagokat, szóval ez gyorsan követhetetlenné fog válni.

Ide általában felkerül ami kijön, itt meg a képekben lehet tobzódni.

És akkor ezt még be kell tennem:

:D

(#31) zoli7601


zoli7601
(újonc)

A fényszóró nekem jobbnak tűnik. Az kavarhat be, hogy a Corvette-nek kandiumsárga lámpája van, meg hát ez egy kivilágított pálya, szóval nem a legszerencsésebb párosítás ilyen szempontból. Egy Spa - Corvette-en kivül bármi jobb lett volna erre, de ezen az összehasonlítón szerintem elég baba.

[link]

És basszus, ránézésre a fizika is elég jó lett. Bevallom, én egy Dirt3-as látványelem jeges pályára számítottam, ehhez képest ez elég melósnak néz ki.

A Ferrari GTO-s vidinél engem zavart, hogy az ellenfelek motorhangja majdhogynem hangosabb, mint az emberünké, de ez a menüben állítható, úgyhogy nem igazi gond.
Az igazi gondom, hogy az a K.... "reset car" funkció maradt. Nagyon megutáltatták velem. :)

Az AI-nak annyi létjogosúltságot tudok adni, hogy mindenki magára szabva tudhat menni izgalmasabb versenyeket, ami multiban valljuk be, nem túl gyakori, mert rohadtul szét tud szakadni a mezőny. Sőt, az esetek túlnyomó többségében ez van.

[ Szerkesztve ]

(#32) dino_m válasza El Nano (#28) üzenetére


dino_m
(fanatikus tag)

"...ahol pedig egyszerűsítésre volt szükség (FFB) ott is sikerült helyes irányba lépni."

Ez akkor lesz igaz, ha alapból egy jó FFB-t kapott. Az első rész sajnos nem kapott alapból jó FFB-t, de volt lehetőség beállítani.

A menü rendszer nekem is tetszik, sőt eddig ami a vizualitást illeti, minden tetszik. :B

Ennyire még én se vártam a nyár végét. :N Lehet, hogy szakemberhez kellene fordulnom? :F

[ Szerkesztve ]

“In the sim world we’re used to cars that are very, very difficult,If you went over the limit, you spun... And I’d be dead 50 times over if that was the case in the real world.”-Ben Collins --- Steam, pCARS, AC nevem: DinoM ---

(#33) szebe válasza El Nano (#23) üzenetére


szebe
(senior tag)

Mindenképp pozitív, hogy raknak valami rendszert az online rész alá. Pár kérdés:
-Mi lesz akkor, ha önhibámon kívül "lépek ki" egy versenyről (net, kékhalál, akármi...)? Először türelmi időre gondoltam, de ha egyszer eltűnik az ember a versenyből, akkor utána már mindegy. Milyen értelemben lesz negatív hatása ennek? Eltiltás?
-Felboostolt pistikéket és smurfölő "profikat" be tudják valahogy szabályozni? Multiacc-ra mit mondanak?
-Lesznek "Official" szerók, vagy a hostnak kell futtatnia hozzá valami pluszt, amin fut a rankos dolog? Ha előbbi, akkor lesznek régiókra bontott szerverek, vagy feljöhet az "eu" szerverre jingjang 400-as pinggel szétlaggolni mások futamát?

Bocs a sok idióta kérdésért, egyrészt nem ismerem az iRacing rendszerét (ha bármely pontra van rá válasz, szóljatok, utánanézek akkor), másrészt más online kompetitív játékban (még ha totál más műfaj is a CS:GO) ezek teljesen legit problémák.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#34) zoli7601 válasza szebe (#33) üzenetére


zoli7601
(újonc)

(#35) El Nano válasza szebe (#33) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Az a baj, hogy egyelőre a készítők nem mentek ennyire részletesen bele a szabályrendszer taglalásába, tudjuk, hogy lesz ez a minősítő szisztéma, és nagyjából ennyi. De hogy a működése hogyan valósul meg a gyakorlatban... A negatív hatás az lesz (ha jól tudom), hogy csökkennek a pontjaid, és ezzel távolabb kerülsz a következő szinttől, vagyis a későbbiekben többet és jobban kell melóznod ahhoz, hogy a magasabb jogosultságot megszerezd.

Boostolás, multiacc: Ezekkel szerintem nem nagyon lehet mit csinálni. Az utóbbinak nem lesz sok értelme szerintem, hiszen maga a Steam profilod adja a játékban az ottani profilodat is, tehát ha új profilt akarsz, akkor új Steam fiókra és egy újabb CARS 2-re lesz szükséged.

Hivatalos szerók eddig sem voltak, a host vagy futtatja azt a saját gépén, vagy (ahogy mi is csináljuk a csoportunk esetében) bérel egyet egy szolgáltatótól és akkor az mehet 24 órában. Elvileg lehetne ping-limit, és van Steam userhez köthető blacklist (tehát nem elég, ha az illető simán csak becenevet vált), így szűrhetők a dolgok.

Annak meg nem látom sok értelmét, hogy valaki felboostolja magát x szintre, aztán felmegy trollkodni egy pro szerverre, mert kb azonnal szállnak el a pontjai és vélhetően tiltják is ki a fenébe, szóval nem éri meg, hogy x órán át azon legyen, hogy bejusson, aztán percek alatt kivágják és még a szintje is csökken.

Az első hetekben biztos, hogy lesz kavarodás, hiszen mindenki a legaljáról indul, ebből a káoszból kell majd valahogy kiemelkedni. :D

De mindez, mivel még nincs külön CARS 2-re írt ismertető ezekkel a kérdésekkel kapcsolatban, még csak elmélet. Tényleg jó lenne egy bővebb ismertető a fejlesztőktől.

(#36) szebe válasza zoli7601 (#34) üzenetére


szebe
(senior tag)

Ez korrektnek tűnik, köszi! :)

(#35) El Nano
A boostolás akkor lesz "divat", ha esetleg látható lesz a license/rank/pontszám, akármi. Mert úgyis lesznek pistikék, akik többre tartják majd magukat, és azt mondják: "Mi az hogy engem csak C class-ba (mondtam egy példát) rak, mikor én simán versenyre kelek a B-vel meg az A-val is". Nem is a trollkodás a lényeg, hanem az "önérzet".
Szóval örülnék, ha "láthatatlan" lenne a dolog, mert látom a példát rá (szintén CS..), hogy mekkora probléma az e-penis hosszabbítás a rankosdi miatt.

A multiacc. jogos, elfelejtettem hogy a Cars azért drágább mint a CS :)

Szerver esetében arra gondoltam, hogy ez a rankos dolog hogyan fog működni. Továbbra is host/bérelt szerver lesz, de plusz valamit kell futtatni, hogy menjen a "kompetitív mód", vagy megoldják hivatalos szerverekkel, és akkor a host-os/bérelt rendszeren nem fog menni (szintén á`la csgo).

Várom már az ismertetőt a fejlesztőktől, remélem kiadnak majd valami FAQ-féleséget.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#37) Segal


Segal
(őstag)

Az első rész is nagy kedvenc de a második rész már elő lett rendelve az eddigi infók alapján így remélhetőleg lesz pár futam amibe be fogok tudni kapcsolódni hozzátok sereghajtónak :D

www.nokiaprogramok.hu

(#38) rfjanika


rfjanika
(tag)

[link]
Egy új gt3-as szörnyeteg

(#39) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)

Project CARS 2 WIP | Lamborghini Huracan LP610-4 @ Circuit Zolder

Project CARS 2 WIP | GT4 Race in Rain | Ford Mustang RTR GT4 @ Circuit of the Americas National

Ha valaki lemaradt volna a korábbi videókról, itt a teljes playlist:

[link]

szerk:

Ok lekéstem, voltak már. :O

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#40) h_benjamin


h_benjamin
(tag)

Steamról másolom
MINIMUM:
Op. rendszer: Windows 10 (+ specific versions of 7)
Processzor: 3.5 GHz Intel Core i5 3450, 4.0 GHz AMD FX-8350
Memória: 8 GB RAM
Grafika: GTX680 or equivalent
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 50 GB szabad hely
Hangkártya: DirectX compatible sound card

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows 10
Processzor: Intel i7 6700k
Memória: 16 GB RAM
Grafika: NVidia GTX 1080 or AMD Radeon RX480
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 50 GB szabad hely
Hangkártya: DirectX compatible sound card

i7-4770K x MSI GTX 980 x Hyperx 8GB x 120GB SSD + 1TB HDD + G29 // Samsung Galaxy S7 Edge

(#41) #10927360


#10927360
(törölt tag)

Sziasztok!

2 napja nyúzom már a Project Cars 2 PC verzióját. Ez egy közeli final build amivel rendelkezem. Ma 15:00-kor jár le az embargó. Van olyan dolog amire kíváncsiak vagytok?

Első körben szándékosan kontrollerrel próbáltam ki a játékot mert arra voltam kíváncsi, hogy mennyit változott az irányítás. Ez nagyon pozitív. Ma kormánnyal VR-al akarom kipróbálni.

(#42) PR0JECTNR56 válasza #10927360 (#41) üzenetére


PR0JECTNR56
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Lehet kissé szokatlan kérés, de engem egy keyboard alapú irányíthatóság is érdekelne, elsősorban Group C, GT3, meg LMP kategóriában.

(#43) h_benjamin válasza #10927360 (#41) üzenetére


h_benjamin
(tag)

Engem az érdekelne hogy hogy szerezted meg? :) kormánnyal mennyivel másabb irányítani? + irdmár meg milyen kormányod van :)

i7-4770K x MSI GTX 980 x Hyperx 8GB x 120GB SSD + 1TB HDD + G29 // Samsung Galaxy S7 Edge

(#44) #10927360 válasza h_benjamin (#43) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

YouTube bohóc vagyok, így korai hozzáférésem van a legtöbb játékhoz a forgalmazók segítségével.

Thrustmaster T500

🚗 Project Cars 2 első látásra #Controller #GTX1080Ti

(#45) El Nano válasza #10927360 (#44) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Szia! Esetleg az online lehetőségeket bemutathatnád, ezen belül azt, hogyan működik a büntető rendszer, illetve hogy osztja a pontokat a jogosítványokhoz a rendszer. Érdekelne a setup megosztás hogyanja is, vagy hogy a TT-s szekció miben változott. Ki lehetne próbálni élesben a swap driver funkciót is. Mik a profilkészítésen belül az opciók, lehet-e egyéni avatart feltölteni. Mi a helyzet a custom skinekkel, hogyan lehet ezeket a játékba tenni, megoszthatók-e, látszódnak-e online stb.

Persze ha az online rész még nincs élesítve (és gondolom nincs), akkor így jártunk. :)

(#46) #10927360 válasza El Nano (#45) üzenetére


#10927360
(törölt tag)

Az online része egyelőre nincs ebben a media preview verzióban.

(#47) El Nano válasza #10927360 (#46) üzenetére


El Nano
(senior tag)

Gyanítottam. Hát akkor várunk, minden esetre köszi a szándékot.

[ Szerkesztve ]

(#48) szebe válasza PR0JECTNR56 (#42) üzenetére


szebe
(senior tag)

A bill-es irányíthatóság engem is érdekelne, de úgy érzem, lassan ideje lesz rányúlni egy DFGT-re.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#49) h_benjamin válasza szebe (#48) üzenetére


h_benjamin
(tag)

Nekem 3napja jött meg a G29 57000Ftért :) nagyon tetszik.

i7-4770K x MSI GTX 980 x Hyperx 8GB x 120GB SSD + 1TB HDD + G29 // Samsung Galaxy S7 Edge

(#50) #10927360


#10927360
(törölt tag)

🚗 EZ K*VA JÓ! 🎮 Project Cars 2 #OculusRift #T300RS #PlaySeat #GTX1080Ti

Nagyon jó lett a 2. rész. Imádom!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Project CARS 2
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.