Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli7601

    csendes tag

    válasz #96349952 #175 üzenetére

    Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől. Persze az ilyen 2:17 körüli időket el kell felejteni, mivel setup nélkül mentem, de szerintem pont vasaló lett a verda. Annyira stabil, hogy már zavaró. :) Az M6-os BMW meg kész. Hangja alapján halál gyér, menettulajdonságra is tök lomhának tűnik, de lehet azzal is jó időt repeszteni. A sebességérzetet javíthatnák, ha már nagyon mondani kell valalmit. GT3-ból Neked talán a Porche vagy az Acura fog bejönni.
    A spotterrel kapcsolatban is tök mást tapasztaltam. Írtam, always-re kell állítani és löki a sódert ha kell, ha nem.
    Nem setupoltam én sem, de a guminyomásnál szerintem tökmindegy, hogy milyen számot látunk, az alacsonyabb a laposabb. Váltó dettó. Balra húzod, rövidebb lesz, jobbra meg hosszabb. Apróságok ezek.
    A visszaváltást a motor védelme miatt elektronika tiltja, ahogy sok esetben a valóságban is. Az AC-ban még ciripel is hozzá, hogy túl magas a motorforduat, ezért cseszik visszaváltani.
    A ralllycross egy teljesen más vezetési stílust követel meg a pályagépekkel szemben. A pályák kialakítása, vonalvezetése miatt is sokkal rövidebbek a fokozatai, ennél fogva orrba-szájba váltani kell, lényegesen intenzívebb a kormányzása, szóval az tök más, ezért szokatlan. pl: A Dirt Rally után felmész egy pályaversenyre, akkor eleinte nézel majd, hogy mi a tököm ez a nyugger tempó ezen a rohadt széles, kivasalt pályán ezekkel a lomha szarokkal. :D A rallycrosst a norvég pályán próbáltam, hát domb le és fel, szinte nincs egy egyenes szakasz, persze, hogy idegroncs autó kell hozzá. Tudni kellene rendesen használnom a kéziféket is, kanyar előtt úgy hintáztatni ahogy azt kell, aztán egész élvezném is.
    A Ford F150-nel meg mentem egyet a California Highwayen 10 AI-val. Mint egy tank, olyan volt. :D Szegények jöttek ilyen kis Mustangokkal, meg Toyotakkal, úgyhogy nem kellett fosnom, hogy kilöknek. :D

Új hozzászólás Aktív témák