- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli7601
csendes tag
válasz #96349952 #175 üzenetére
Éedekes, mert pont mentem GT3-as Mekivel és pont Spaban, hát tizedekre voltam az elsőtől. Persze az ilyen 2:17 körüli időket el kell felejteni, mivel setup nélkül mentem, de szerintem pont vasaló lett a verda. Annyira stabil, hogy már zavaró. Az M6-os BMW meg kész. Hangja alapján halál gyér, menettulajdonságra is tök lomhának tűnik, de lehet azzal is jó időt repeszteni. A sebességérzetet javíthatnák, ha már nagyon mondani kell valalmit. GT3-ból Neked talán a Porche vagy az Acura fog bejönni.
A spotterrel kapcsolatban is tök mást tapasztaltam. Írtam, always-re kell állítani és löki a sódert ha kell, ha nem.
Nem setupoltam én sem, de a guminyomásnál szerintem tökmindegy, hogy milyen számot látunk, az alacsonyabb a laposabb. Váltó dettó. Balra húzod, rövidebb lesz, jobbra meg hosszabb. Apróságok ezek.
A visszaváltást a motor védelme miatt elektronika tiltja, ahogy sok esetben a valóságban is. Az AC-ban még ciripel is hozzá, hogy túl magas a motorforduat, ezért cseszik visszaváltani.
A ralllycross egy teljesen más vezetési stílust követel meg a pályagépekkel szemben. A pályák kialakítása, vonalvezetése miatt is sokkal rövidebbek a fokozatai, ennél fogva orrba-szájba váltani kell, lényegesen intenzívebb a kormányzása, szóval az tök más, ezért szokatlan. pl: A Dirt Rally után felmész egy pályaversenyre, akkor eleinte nézel majd, hogy mi a tököm ez a nyugger tempó ezen a rohadt széles, kivasalt pályán ezekkel a lomha szarokkal. A rallycrosst a norvég pályán próbáltam, hát domb le és fel, szinte nincs egy egyenes szakasz, persze, hogy idegroncs autó kell hozzá. Tudni kellene rendesen használnom a kéziféket is, kanyar előtt úgy hintáztatni ahogy azt kell, aztán egész élvezném is.
A Ford F150-nel meg mentem egyet a California Highwayen 10 AI-val. Mint egy tank, olyan volt. Szegények jöttek ilyen kis Mustangokkal, meg Toyotakkal, úgyhogy nem kellett fosnom, hogy kilöknek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen