Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
Megnéztem, nálam is melegszik a gumi ilyen setuppal, de vezethetetlennek nem mondanám még 6. körben sem. De lényegesen lassabb is vagyok, mint te:
Gondolom 4 sec-el gyorsabb köröknél már nekem is be-be csuszkálna.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#96349952
törölt tag
válasz Heroes fan #702 üzenetére
Hülyeséget nem akarok írni, de a kompatibilítási listában nincs egyetlen Speedlink kormány sem.
-
Heroes fan
őstag
-
#96349952
törölt tag
válasz Heroes fan #705 üzenetére
Fingom nincs. Egyébként billentyűzettel ilyen játékot tolni olyan, mint focipályán úszni próbálni...
-
Enton
addikt
Passz.
Nem sokat audiztam eddig, majd ránézek stable/loose mit ad, meg kipróbálok pár ranglistás setupot is és talán tudok majd érdemben válaszolni."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#96349952
törölt tag
Csak emlékeztető gyanánt a ma esti buli részletei:
Szervernév: PCARS Club Hungary
Jelszó nincs, szerver láthatóság: Friends OnlyKezdés: 2018. 01.07. Vasárnap 18:00
Minden futamra érvényes beállítások:
Mechanikai sérülés: Be
Törés: Teljes
Vezetési segédletek: Be
Gumikopás: Normál
Üzemanyag fogyasztás: Normál
Időgyorsítás: 2x
Időjárás: Napos
Nézet: Szabadon állítható
Erőltetett manuális váltó
Nincs ideális ív kijelzés
Erőltetett gyári setup: NemIdőmérő és futamok beállított dátuma a játékban
Első futam: 2018.01.07. 15:00
Második futam: 2018.01.07. 18:001. futam
Autó kategória: GT3
Pálya: Long Beach
Verseny hossza: 30 perc
Időmérő: 18:05 – 18:20
Futam: 18:20 – 18:502. futam
Autó kategória: GTE
Pálya: Daytona Road Course
Verseny hossza: 30 perc
Időmérő: 18:55 – 19:10
Futam: 19:10 – 19:40[ Szerkesztve ]
-
Brian_GT
őstag
válasz #96349952 #711 üzenetére
Bocs srácok, nem tudom a múltkorin is ki volt-e írva és én néztem el, de kötelező manual váltóval gamepaddal én biztos nem vezetek.
Lenne kormányom, semmi akadálya nem lenne sőt... de így... alapból most ezen a pályán egyszerűen el sem lehet rendesen fordulni gamepaddal...de nyilván nem is a győzelemre mentem volna, hanem csak a veletek való közös gurulásra és élvezetre....de így ez sajna nekem nem az, csak szenvedés.Ha esetleg lesz majd valamikor kormányom jövök szívesen, de addig én biztos nem.
Illetve egy ilyen szintű játékban az automata váltó csak hátrány, mint előny, szóval aki jól vezet az úgy is manuallal menne és lenne lehetősége a nem kormányosoknak is.Nyilván nem akarom itt a szabályokat egy senkiként megváltoztatni, csak mivel ez egy fun verseny és csoporttagok játszanak, szerintem beleférne ez is, főleg a fentiek végett.
Mindenesetre köszöntem a lehetőséget, csapassátok neki!
[ Szerkesztve ]
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
Segal
veterán
válasz Brian_GT #712 üzenetére
Engem is ez riasztott el
Mondjuk nekem van kormányom csak nem szeretek folyamatosan váltogatni."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
HollyBoni
veterán
válasz Brian_GT #712 üzenetére
Én is észrevettem párszor hogy valami durva hajtű kanyarban még egész lassú tempónál is a legtöbb kocsi mintha egyszerűen nem akarna fordulni gamepaddal, akkor nem csak hallucinálok? Nem csúsznak az első gumik és beleszállok a falba, egyszerűen olyan mintha nem adna annyi lock-ot mint amennyit szeretnék lassú tempónál.
-
#96349952
törölt tag
Oké, a következő eseménynél már engedélyezve lesz az automata váltó.
-
#96349952
törölt tag
A tegnap esti összejövetelünkről néhány videó:
Long Beach GT3 saját
Long Beach GT3 bertalev csoporttársunk szemszögéből
Daytona Road Course GTE saját
Mindenkinek köszönöm a részvételt, futamszervezéssel kapcsolatban bármilyen ötletetek, javaslatotok van, írjátok meg, hiszen attól lesz igazán jó egy csoport, ha közösen alakítjuk azt.
A most vasárnapi programot itt ismerhetitek meg.
-
Segal
veterán
válasz #96349952 #716 üzenetére
Köszi hogy engedélyezted az automata váltót. Spa+GT3 összeállítás is remek csak sajna dolgozok vasárnap
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Awareness
csendes tag
válasz #96349952 #716 üzenetére
Köszi a versenyeket!
Elnézést szeretnék kérni amiatt, hogy a második verseny repülőrajtját elnéztem és még a kvalival kapcsolatban cseteltem ahelyett, hogy a pedálra léptem volna. Valaki még rajt előtt belém szaladt emiatt.
Viszont nem feltétlenül értek egyet Körivel, amikor azt mondta, hogy nem volt tiszta a verseny, hiszen még ha lassabb is vagyok a mögöttem haladónál, akkor sem kötelességem őt elengedni. Nem lökdöstem, nem vezettem le a pályáról, egész egyszerűen csak maradtam a rövidebb íveken. Bár lehet, hogy egyszer elfékezve estem be mellé és egy picit átmentem az ő ívére, de az ilyen mindig benne van a versenyzésben. Nem volt szándékos. Mindamellett a Corvette sokkal gyorsabb volt az egyenesekben, mint a Ford...még sérülten is.De ha úgy látjátok, hogy szabálytalan voltam szóljatok, jobban oda fogok rá figyelni.
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
Dr. Gonzο
senior tag
bertalev videójának némileg örülök, mert az hittem eddig, hogy full én okoztam az első kanyaros balesetet. Bár ettől függetlenül béna voltam.
[ Szerkesztve ]
-
Heroes fan
őstag
Ez multiplayer versenyzés? Billentyűzettel tudom csak nyomni mert ez a kormány ami van egy nagy szar hozzá, a sérülés lehetőséget ki lehet kapcsolni? Milyen nehézségi szinten toljátok?
-
Awareness
csendes tag
válasz Awareness #718 üzenetére
Az első versenyen egyértelműen
BriaNgTKöri volt a hibás, amikor torpedó jelleggel érkezett meg az első féktávra és konkrétan rám borult, ami jól látszik Bertalev videóján a tükörben. Beszéltük is a verseny alatt Levivel, hogy hogyan gondolkodhat valaki úgy, hogy egy 30 perces versenyt az első kanyarban akar megnyerni...[ Szerkesztve ]
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
#96349952
törölt tag
Awareness, azért ennyire nem volt komoly a dolog, akkor pillanatnyilag (a pillanat hevében) kissé bosszankodtam, mert az első szektor végén úgy nézett ki, hogy meglehet a pole, aztán jött az eset, de végül is senkinek nem múlt az élete a sztorin, szóval én már el is felejtettem a dolgot, mivel tudom, hogy nálunk nem gyakoriak az ilyen esetek. Meg amúgy sem bosszant már fel annyira ilyesmi (főleg csoporttagok esetében), mint régebben.
Épp ezért Körit is kár felhúzni a deresre, igen, tényleg elég durva volt, ahogy berakétázott mindenki közé, de nála ez úgy 100 versenyből egyszer fordul elő. Én is megjártam azt a sztorit, aztán csak vissza tudtam kecmeregni sérült verdával az elérhető legjobb helyre.
Daytonában amikor mögöttetek mentem, láttam, hogy volt köztetek némi lökdösődés, de nem éreztem komolynak azt sem, messze volt ez a publicos szinttől. Köri mondjuk pozíciót veszített vele, kissé finomabban kellene az ilyen szitukat megoldani (én is mentem mögötted elég szorosan egy jó darabig úgy, hogy nem értem hozzád), de nem hiszem, hogy olyan nagy balhéra okot adó volt az ügy.
Szerintem fátylat rá mindhárom esetre, ne mérgezzük a légkört ilyen dolgokkal. Nyomjuk, vigyázzunk egymásra amennyire lehet-tudunk és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Brian_GT
őstag
válasz Awareness #721 üzenetére
Már akartam épp írni, hogy az első kanyarig jutottam manual váltóval, mert be sincs állítva a gamepadra hogy okozhattam balesetet?
+ Köszönöm a váltós megértést, ha tudok hétvégén jövök így már.
Aki kérdezte a gamepados fordulás dolgát. Persze, hogy nem beképzeled.
Ha túl nagy érzékenységet raksz a gamepad-nak, akkor el tudsz fordulni úgy mint a kormányosok a nagyobb kanyarokban is, de akkor annyira mocorog a kormány minden kis apró neszre is, hogy képtelenség egyenesen menni...sajna ami meg alap vezetésre jó, ott iszonyat idő mire kitekeri a kormányt egy real kormányhoz képest, ahol gyakorlatilag tudásból arra a pontra rántod a kormányt egyből.De ez van, ezt én eddig is tudtam, engem a váltó zavart csak, többi meg alap hátrány, amit el kell fogadni
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
HollyBoni
veterán
-
rfjanika
tag
Erdeklodnek ki milyen kormanyszoggel megy gt3 as autokkal. Es a beallitasokban a steering sensitivity mennyre van allitva. En a fanatec kormanyon levettem 560 ra jelenleg. A sensitivity 20 on van de neha ugy erzem kicsit mintha kesve fordulna vagynemtudom hogy fogalmazzam.
-
Awareness
csendes tag
válasz #96349952 #722 üzenetére
Nem akarok én sem problémát csinálni belőle, hiszen egy játékról beszélünk, aminek az elsődleges célja a szórakoztatás. Mindössze kicsit furi volt, főleg Köritől, aki azért ment már egy pár versenyt, de mentségére legyen mondva, még a legnagyobbakkal is előfordul ritkán ilyesmi.
Visszanéztem én is a daytonai versenyt és a másik autóból nézve bizony többször összeértünk, mint amit belülről érzékeltem. Volt jó pár olyan kanyar, ami belülről úgy tűnt, hogy a pálya két oldalán simán elfordulunk egymás mellett, de egy harmadik autóból nézve volt kontakt, még ha nem is löktük ki egymást. Egy monitoron sajnos nem látok magam mellé, de ha tudom, hogy van valaki mellettem, akkor mindig maradok a kiindulási oldalon. Ezek miatt még egyszer elnézést kérek.
A vezetési stílusomat meg sokaknak szoknia kell, főleg ami a féktávokat illeti, mert sokkal előbb szoktam fékezni, mint az átlag. Nálam az apex általában a kanyar kezdeténél van, hogy minél előbb elkezdhessem a kigyorsításokat. Ez alól csak a hajtűkanyarok képeznek kivételt. Ugyan tudom, hogy sok kanyar esetében nem ez a leggyorsabb megoldás, de összességében gyorsabb, mint ha nagyon rövid féktávokon esnék be a kanyar közepére és csak onnan kezdeném a kigyorsítást. Lehet, hogy ez eleinte egy kicsit megzavar másokat, de pár kör alatt meg lehet szokni.
A másik, ami még szerintem belefér, hogy néha bizony előfordulhat, hogy elnézünk egy-egy féktávot és mondjuk 5-10 km/h-ás sebességgel megpöcköljük a másikat, de alapvetően ezzel nem lökjük ki vagy lassítjuk. Nyilván ez sem szerencsés, főleg ha törik is az autó, de a verseny hevében szinte mindenkinél megesik ilyesmi.Mindent összevetve szerintem jó futamok voltak, én kifejezetten szeretem az elhanyagolt pályák és/vagy géposztályok használatát. Valószínűleg ha jobban ismerem a pályákat, akkor kevésbé tartok fel másokat a féktávokon és finomabban esek be a kanyarokba.
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
DummyBoy
senior tag
válasz rfjanika #726 üzenetére
Bár nem GT3, engem kicsit meglepett a PC2 így kormányelfordulás ügyben.
Nekem alapból 900-on van a kormány, ugyanis ELVILEG a PC2 automatikusan hozzáállítja az autó valós kormányszögéhez a Soft Lockot, ergó annyit fog forogni a kormány, mint a valóságban ...
De nagyon úgy néz ki ez a feature nem akar működni Xboxon (Állítólag a 3.xxx peccsel odavágtak a konzolos FFB-nek, lehet ez is közrejátszik) ugyanis minden kamion akar lenni ...
WRX, Indy, GT3, minden 900 fok ... Ami azért kicsit necces.
Kicsit utánaolvasgattam és ilyesmiket találtam:
900* or more 2.5 or more full turns lock to lock: Usually anything from average road cars to sports cars.
720* + or - (2.0 more or less turns lock to lock) Drift cars. Multiple classes of Rally cars (group N)
540* + or - (1.5 more or less turns lock to lock) GT1 and 3 spec race cars, and WRC Rally cars.
360* + or - (1.0 more or less turns lock to lock) Formula 1 cars.
Life is shor...
-
DummyBoy
senior tag
Közben eszembe jutott valami:
Van arra valami lehetőség, hogy a futam közbeni időmérőt átállítsuk, hogy ne az előző körhöz képest mutassa a jelenlegi időt, hanem a legjobb körhöz képest?
Life is shor...
-
#96349952
törölt tag
válasz Heroes fan #734 üzenetére
Kb. másfél óráig, aztán sikítva refundoltam, mivel nem ismerte fel a G29-et, és nem is volt rá hajlandó sehogy.
Na, most is voltam egy szerón, Road America, 30 kör. 15. körben kiállok kerékcserére, motor leáll, persze kereket nem cserélnek, cserébe viszont nem tudtam beröffenteni a motort. Üresbe rakom, nyomom a gázt, semmi. Egyes - semmi. D Kattog azt kész. Á, szóval ez egy szemétdomb. Nem ismeri meg a mentett és kijelölt stratégiát, nem lehet a motort beindítani egy kiállás után, aztán kirak a garázsba, mert hogy inaktív voltam. D Ez kérem egy tonna fos. Ahogy elkezdesz hosszabb távon, komolyabban játszani, úgy van vége az egész szélhámos NFS motoros szarnak, hogy te jó ég. Ez a legalja. Ennél technikailag csak fejlettebb szimulátorok léteznek.
[ Szerkesztve ]
-
rfjanika
tag
Vki nem probalta hogy abs kikapcsolasaval lehet e a koridon javitani?
-
#96349952
törölt tag
Nem tudom hogyan volt beállítva a szeró, itt vannak a mai "élményeim".
-
HollyBoni
veterán
válasz #96349952 #740 üzenetére
A folyamatos szidás sem segít semmin. Én csak nem értem minek kínzod magad. Az még oké ha nem tetszik 1-2 dolog de azért játszol, de fél oldalas fikázást írni, szidni a fejlesztőket, és még videókat is csinálni ahol ugyanezt folytatod... De mindegy akkor én kérek elnézést, csináld tovább ha neked ez valamiért élvezet és erre akarod használni a szabadidőd.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz HollyBoni #741 üzenetére
Bocs, de miután kiadtam kb. 25 ezret egy játékért, elvárnám, hogy az megfelelő módon működjön. És éppen azért, mert fizettem érte és egy határ szar az egész, talán-talán szóvá tehetem a nemtetszésemet ez ügyben. Amennyiben a probléma folyamatos, úgy folyamatosan. Főleg, hogy a hivatalos fórumon egyszerűen nem engedik meg a kritikát az önmaguktól teljesen elszédült kóklerek (játékfejlesztőknek nevezik magukat ezek a szélhámosok, akik egy arcade játék - NFS - motorjára akartak építeni egy szimulátort...) és mindenkit kitlitanak, aki egy rossz szót leír a fércmunkájukkal kapcsolatban. Na, már csak ezért is ott ekézem ezeket, ahol csak lehet. Bőven átverve érzem magam és ennek hangot is adok. Az meg, hogy a szabadidőmben mit csinálok, simán a magánügyem és nem szorul bárki más felé semmiféle magyarázatra. És akkor ezt itt zárjuk is le.
-
rfjanika
tag
Mindenki RAW modban használja a kormányt?
Immersive modban en vhogy jobbnak erzem a visszajelzeseket csak egyenesbenugy nagyon rangatja a kormanyt -
Enton
addikt
válasz rfjanika #744 üzenetére
Jah, mindenképp próbáld ki a jack spade fájlokat is:
Amúgy ha lehet hinni a szóbeszédnek a RAW az igazi filterezettlen ffb, de hiszi a piszi ha js-ek meg királyabbak.
Nekem épp a stan hi comp van használatban, alt lo comp is tetszett de az már nagyon macskaköves érzetű volt. Sajnos szánni kell rá időt kipróbálgatni és újraindítást is igényel a különböző custom ffb file, de megéri."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
rfjanika
tag
A baj csak az hogy ps4 en jatszok.
Most talaltam jo raw beallitast de fanatec kormannyal 900 fokos kalibralassal megyek gt3 autoval.
Mar most levettem a kormanyom a kormanyszoget 720 ra igy vmivel elfogadhatobb de lehet meg veszek le belole. Gyorsabb vagyok idoben ahogy neztem de ha eluszik az auto akkor nem olyan kezes mint 900 foknal.
Viszont 900 foknal mintha teherautoval mennek -
Enton
addikt
válasz rfjanika #747 üzenetére
Ilyet találtamm hirtelen:
Kormányszöget próbált mindig 108-on vagy aut-on hagyni aztán egy kalibrálás biztos ami biztos. Utána szépen vissza kéne vennie játékon belül a megfelelően nagy kormányszögre.
Ha ez tényleg nem működik, akkor gáz, ilyenkor persze le lehet venni nekünk tetszőre.Egy GT3 multi alkalmával nekem se vette vissza.
1080-on fordult kop-tól kopig, 2 kanyar után vissza boxba és levetten ilyen 540-510(asszem) körülire akkor már jobb lett, de a képi animáció ezzel el is csúszott a szinkronból, nem úgy mint amikor belövi magától, ahogy szokta is 99%-ban, akkor mindig annyit ficcen mint a kezemben. Persze ez csak VRben zavaró, de egy versenyt kibírtam.Firmeware hanyas van a kormányon? Elvileg jött új firm a GTS-hez és PC2-őn is javítottak/csiszoltak valamit.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
rfjanika
tag
Pont ezt hasznalom.
Kormanyon elvileg a legujabb frissites van de azert majd megnezem este.
Nekem kormanyon is 900 volt es kalibralok is minden bekapcsolaskor es ott is 900 ra szoktam tenni.
Viszont gondolom jatekhiba hogy neha elallitodik mert erzem meg ugy se fordul mint eddig. Azon gondolkoztam hogy kormanyon leveszem vagy 540 re es akkor biztos az lesz gt3 nak sztem kb az az idealis -
DummyBoy
senior tag
válasz rfjanika #749 üzenetére
Én ugyan Xbox-on játszom, de állítólag a 3.xx peccs óta konzolon elsakkozódott az FFB, RAW alatt alig vagy semennyire sem érezhető az út, rázókövek és a gumi, többen írták a fórumon, hogy mintha az Immersive jobb lenne most.
Van jópár FFB topik, a konzolos és PC-s beállítások között talán az a legnagyobb különbség, hogy míg PC-n azt ajánlják, hogy a kormányon legyen az FFB 100-on, a játékban a Gain 100 és a Volume-al érdemes játszogatni, addig konzolon ez nem szükséges, inkább a Gain-t vagy kormány FFB-jét érdemes állítani.
Nekem most hirtelen nem emlékszem hogy van, de azt hiszem: (CSL Xbox)
FFB: 40 vagy 50
SEN: 900
Dri: OFF (Ez fontos...)A játékban pedig:
Flavour: RAW
Gain: 100
Volume: 40
Tone: 60
FX: 40Hétvégén viszont ki fogom próbálni az Immersive-et én is.
A kormányszög sem igazán akar működni, de mivel eléggé kezdő vagyok még, ráadásul a Ginetta kupa zajlik, ezért ez elvileg ok.
Life is shor...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Android szakmai topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8-16GB I 256SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-7440HQ I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!