Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz emvy #16825 üzenetére

    Maga a service ilyen szempontból paraméterezhető, de sajnos nekünk minden kell egyben. Mármint tényleg minden, mert megy ki egy dashboardra az ügyfélnek azonnal. És persze lehet mondani, hogy nem így kellett volna tervezni a UI-t, de így akkor a gombhoz varrnánk a kabátot. És ja, az is lehetne, hogy egy köztes absztrakt rétegbe kiforgatjuk az adatokat egyfajta view-ként, csakhogy az is üzleti igény, hogy az adatok nem napra, hanem percre pontosak legyenek. Tehát ha az ügyfél igényel egy biztosítást, akkor onnantól fel se dobjuk neki azt ajánlatként. Ezt pedig valós idejű forrásrendszeri kapcsolattal lehet. És itt most több banki core (számlavezető, kártya, hitel, biztosítási, adattárház) rendszerről, számos szatelitről beszélünk vegyes relációban. Nem mondom, hogy nem lehet ezen javítani, a mókusok már dolgoznak rajta, de gyors megoldás biztosan nem lesz. Ők is kapásból úgy közelítették meg, ahogy te, de folyamatosan falakba ütköznek. Itt amúgy nem a vas a probléma szerintem, egyszerűen túl sok az IO, jobban szét kellett volna darabolni, de most már késő.

Új hozzászólás Aktív témák