Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    Véleményeteket szeretném kikérni, mekkora az esélyem, hogy a PR-TELECOM elengedi a hűség felbontásánál a kilépési összeget. Az augusztusi 3 napos leállásra nincs bocsánat.

    De van egy kis meglepi. Bementem az Ügyfélszolgálatra, hogy lemondjam, és kiderült, hogy nekem január 1-én van hűség évfordulóm, hiszen itt a létező legszemetebb dolog él, a megújuló 1 éves szerződés. Igen ám, de én a szerződést 2002. augusztus 7-én kötöttem. Tehát az évforduló augusztus 7. Kezemben a szerződés!

    Nem mindegy, mert itt az ÁSZF szerint az évforduló óta eltelt időtartamra a határozott, és határozatlan idejű havidíj különbözetét kell kifizetni 5000 Ft/hó. Ha augusztustól nézem, akkor 3*5000=15000 Ft-ot kell fizetni, ha januártól, akkor 10*5000=50000 Ft-ot.

    Ezért ma a következő levelet írtam nekik:

    T. PR-TELECOM!
    A következő problémával fordulok Önökhöz. Szeretném lemondani az Önöktől eddig igénybevett internetszolgáltatást. Bár hűségnyilatkozattal rendelkezem, nem óhajtok mást kifizetni, csak a 2400 Ft-os kikötési díjat.

    Indokaim:
    2002. augusztus 7. óta vagyok az ügyfelük. Számlatartozásom sohasem volt, és mindig a létező legmagasabb csomagra fizettem elő. Utána tudnak nézni, de küldöm a legelső Önökkel kötött szerződésem másolatát, igaz, akkor még a TV-NETWORK-től vették a netet, de nekem ahhoz semmi közöm, mert a bélyegzőn PR-TELECOM szerepel.
    Az utóbbi egy évben rengeteg problémám volt a szolgáltatásukkal, melyet mindiog bejelentettem a telefonos ügyfélszolgálaton), de mindig reménykedtem a javulásban. Egészen 2006. augusztus 18-ig, amikor a Dunaharaszti területén az előre bejelentett 3 órás hálózatfejlesztés 2,5 naposra sikeredett. Igaz nem érte el a 72 órát, tehát számlajóváírást nem tudtam benyújtani, de engem személy szerint tetemes kár ért, mely meghaladja az Önök felé befizetendő összeget. Mind anyagilag, mind erkölcsileg.
    Ezért én kártérítési nem nyújtok be Önök felé, mert szeretnék kompromisszumos megoldást kötni.

    Amennyiben nem sikerül megállapodásra jutnunk, az NHH-hoz fordulok.
    1. Kivizsgáltatom, miért nem tájékoztatták 2,5 napon keresztül sem utána az ügyfeleket a hiba pontos okáról, és az előrelátható javulás idejéről (minderről hangfelvétel készült).
    2. Kivizsgáltatom továbbá, egyes ügyintézők minősíthetetlen („nem tudok, semmit”, „bizonyára Önnél van a hiba”, „megmondtam már az előbb” hozzáállását az ügyfelekhez. Minderről Önök minőségbiztosítási okokból hangfelvételt készítettek. A hangfelvételen minden alkalommal bemutatkoztam, tehát az azonosítás egyértelmű lesz.
    3. Továbbá kivizsgáltatom, hogy a rendszerükben miért nem a tényleges előfizetésem kezdete van, hanem egy teljesen másik dátum, ezért az általam jóhiszeműen kalkulált kilépési dátumkor a rendszer szerint 50.000 Ft-ot kell fizetnem.
    Ugyanis én az akkori PR-TELECOM RT.-vel 2002. augusztus 7-én kötöttem szerződést. És egészen eddig így úgy gondoltam, hogy akkortól él az 1 éves hűség, hiszen soha nem szakítottam meg a jogviszonyt Ha viszont szeptemberben, vagy októberben fel szeretném mondani, akkor eszerint 10000 illetve 15000 Ft-ot kell fizetnem az ÁSZF-jük szerint már igénybevett kedvezménykülönbözetre.
    És akkor ért a meglepetés, amikor bementem személyesen az ügyfélszolgálatukra, hogy 2004. január 1. szerepel a rendszerükben. Ekkor viszont januártól októberig 50.000 Ft lenne a díjkülönbözet, amilyen dátumhoz nekem semmi közöm, hiszen én augusztus hónapban léptem a cégükhöz internetigénylési kérelemmel. 2004. január 1-én csak átszerződés volt, amire azt a felvilágosítást kaptuk, hogy csak „formális”. Ez viszont a vásárlók megtévesztésének minősül.

    Mindezen lépést csak végső elkeseredésemben szeretném megtenni, abban a reményben, hogy belátják, hogy jogilag nem, de erkölcsileg tartoznak nekem ennyivel.

    Üdv. ''

    Szerintetek mekkora az esély? Abban reménykedek, hogy inkább elengednek, minthogy az NHH tényleg szétnézzen náluk.

Új hozzászólás Aktív témák