Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    Sziasztok!

    Olyan kálváriám van, hogy vettem GB-n 2 cuccot, holland postával jött, január elején kaptam az értesítést a vámkezelésről. Elküldtem nekik a papírokat, majd 1 hét múlva telefonált egy postai alkalmazott aki a reptéren dolgozik, hogy a csomagomat a navosok kinyitották, a benne lévő 2 termék helyett csak 1 van. Értetlenségemet látva a "bevett eljárást" javasolta, küldjem vissza a terméket és levelezzem le a GB-vel. E-mailben megerősítettem a javaslatát. Csak épp a GB is szivat engem mondván átvétel nélkül küldtem vissza, az olyan mintha a NAV fogta volna meg, és ezzel ők semmit se kezdhetnek, stb. Most ott vagyok, nincs semmim. De!

    A postai szabályzat szerint: [link]

    7. Az áruvizsgálatkor a NAV röntgenberendezést és speciális keresőkutyát alkalmaz, indokolt esetben pedig az ellenőrzés a postai szolgáltató jelenlétében a csomag kibontásával is történhet, amelyről minden esetben jegyzőkönyv készül.

    Én ezt nem kaptam meg, semmilyen módon. Kértem e-mailben a jegyzőkönyv kiadását, de hárít, hogy nem tudja merre járhatnak a papírok és amúgy is ez már régen történt (20 napja kaptam a vám-értesítést...).

    Kihez fordulhatnék jogorvoslatért vagy hogy egyáltalán készült-e erről valami jegyszőkönyv?

    Előre is köszi a válaszokat! :R

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Új hozzászólás Aktív témák