Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n0rbert0

    senior tag

    válasz Tomika86 #8093 üzenetére

    Szia,
    Akkor ezek szerint átmegy a nyomaték limit is?
    Az első kép tanulsága szerint igen, mert a beállított nyomaték limit 2 és az aktuális is 2. Az már jó kérdés, hogy miért nem mutatja a V-ASSISTANT.
    Egyébként csodálkozom, hogy ilyen kis limittel egyáltalán megmozdul a motor.

    "Arról van leírás hogy ez pontosan mit csinál?"
    Mire gondolsz a nyomaték limitekre? Gondolom a V90 operating manuáljában van valami írás róla. De a lényeg, hogy a beállított értékek alá/fölé nem engedi a motor forgatónyomatékát, úgy állítja a sebességet, áramot, stb...

    Fontos, amit korábban is említettem, hogy a nyomaték limitek amit telegramban küldesz azt skálázni kell! A skálázás meg úgy történik, hogy 0=0NM, -4000H=P2003-ban megadott érték * -1, 4000H=P2003.

    A mechanika figyelembevételével állítsd a nyomaték limiteket, mert nyilván ha már pl. van egy áttétel a rendszerben, akkor azzal is számolni kell. A kiszámolt értéket beírod az M_LIMIT_POS-be, a -1 szeresét meg a M_LIMIT_NEG-be és akkor a motorod közel akkora erőt fog kifejteni a kupakra bármerre is forogjon. Ha az egyik irányba nem akarod limitálni, akkor oda írj 4000H-t vagy -4000H-t attól függően melyik irányról beszélünk.

    Elvileg ugye TO-t akarsz használni pozicionáló tengellyel. Ez esetben én valahogy úgy csinálnám, hogy beállítanám a nyomaték limiteket, majd elküldeném a tengelyt egy olyan pozícióba amit soha nem érhet el. Közben figyelném az aktuális nyomatékot és ha eléri a kívánt értéket, akkor megszakítanám a mozgást és kész a folyamat. (Esetleg ezután még a tengelyt visszaállítanám 0-ra ha van rá idő.) Ekkor azért a követési hiba figyelést tanácsos kikapcsolni...

Új hozzászólás Aktív témák