- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Windows Insider Program
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RangerFox
Topikgazda
válasz LendvaiFeri1 #35471 üzenetére
Engem csak jobban eltolt a Digital Ps + home társsal felesbe US store-ból való vásárlás felé...
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz CptAdamica #36117 üzenetére
Hol van benne rt?
-
RangerFox
Topikgazda
válasz vonSux #36123 üzenetére
A kivárás mellett döntöttünk, úgy látszik lassan helyreállnak a dolgok. Törölni nem lehet mindent ész nélkül, mert bizonyos szinten kapcsolódnak a PS5-höz (amely hsz-ek csak a morális kérdéseket feszegetik, azok nyilván nem). Egyébként igen, gyakran raktam OFF-ba a mai nap hozzászólásokat...
-
RangerFox
Topikgazda
válasz CptAdamica #36129 üzenetére
Véleményem szerint az nem rt. A végső változatban is rengeteg dolog vet árnyékot (pl. a zseblámpával), de azt sem rt-vel oldották meg. Itt szerintem szimplán arról van szó, hogy erőforrás megtakarítás céljából limitálták az árnyékot vető (de jól hangzik magyarul) objektumok számát jelenetenként. És mivel a demoban látott jelenet egy nagyobb open world rész, így a fáklya meg tűz nem vet árnyékot. Viszont van olyan jelenet, ahol az ilyen nyílt tüzek közelében vetnek árnyékot a karakterek, csak épp sokkal közelebbnek kell lenni a fényforráshoz ehhez, mint ahogy a demoban látható volt. Azért megfigyelhető, hogy nagyon sok dolog scriptelt jelenet volt abban a demoban, az ellenségek mozgása, extra jelenetek... Még a tócsában a visszaverődést is megpróbálták kézzel a megfelelő helyre igazítani, de látszik, hogy nem rt az se.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Szilágyi84 #38341 üzenetére
Trófeák. És minél magasabb szintű vagy, annál többet kell gyűjtened. Nyilván egy arany mondjuk többet ér, mint egy ezüst és így tovább...
-
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Szilágyi84 #39136 üzenetére
Van ingyenes update. A Digital Foundry pedig szerintem remekül összefoglalta, miben más a két verzió.
Úgy látszik, a Kollégával egyre gondoltunk.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Elektrosokk #40143 üzenetére
Ha letöltötte, akkor már nem.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Zoleee83 #40442 üzenetére
Én pont azt hallottam tesztekben, hogy a 3 különböző karakternek nincs akkora szerepe, mint amennyire beharangozták, az első fél óra különböző, de utána a legtöbb dolog ugyanaz. A különböző dialógusoknak sincs nagy behatása a történésekre, csupán arról van szó, hogy az adott karakter hátteréhez és stílusához passzoló szövegeket adhatsz a szájába, de végső soron ugyanazt a hatást éred el sztori szempontjából, mintha a másik kettővel játszottál volna, csak épp más párbeszéddel. A többféle befejezést meg ne akarjuk spanyolviaszként eladni 2020-ban.
Az npck kidolgozottsága meg... AI-val generálták az npck arcait, ami sok nyűgtől szabadította meg őket, cserébe olyanok, amilyenek... Nem a kidolgozott szót használnám rájuk...
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #40449 üzenetére
"elōrōl berambózol, hátulról stealth vagy hekkerkedsz"
Tehát ha a Ubi valamely játékáról beszélünk, akkor ezek unalmas rókabőr kategória, de ha a CDPR-ről, akkor revolutionary feature? -
RangerFox
Topikgazda
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Lackooo84 #40481 üzenetére
Nem azért mondom, mert én már láttam, hanem mert ez nem spoiler. Semmit nem vesz el a sztori élvezhetőségéből, sőt, semmilyen csavart/titkot/fontos részletet nem lőtt le a játék cselekményéből. Vagy talán az is spoiler neked, hogy Miles Harlemben él, hogy fekete a ruhája, vagy épp télen játszódik a sztorija? De tényleg, ha valaki ellövi, hogy ki a főgonosz, lelövi a végét, vagy elmondja, ha valamilyen szereplő meghal, akkor igen, az spoiler. Definíció szerint is valami kulcsfontosságú pont, vagy a végkifejlettel kapcsolatos információ megosztása. Ez nem volt az, és pont emiatt nem is töröltem.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Lackooo84 #40485 üzenetére
Rendben, számodra legyen spoiler. Hivatalosan viszont csak a cselekménnyel kapcsolatos kulcsfontosságú történések, vagy épp a végkifejlettel kapcsolatos információ megosztása számít spoilernek. Éppen ezért mi nem törölhetjük, és nem is szerkeszthetjük az adott hsz-t. Innentől kezdve a fórumozók egyéni megítélésére és jóindulatára lehet hagyatkozni, hogy a jövőben az ilyen érzékeny lelkű személyek kedvéért az ehhez hasonló dolgokat is spoilerbe rakja-e, avagy sem. Én biztosan nem fogom.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Lackooo84 #40491 üzenetére
Nem vagy "kecseg", csak butaság belekötni nem létező dolog miatt a másikba. A saját igazamat meg nyilván megvédem, ezesetben a fórumozóét is, hiszen nem csinált semmi rosszat. Ha allergiás vagy a spoilerekre, akkor meg használd a chrome-os spoiler szűrő bővítményt., azzal a megadott kulcsszavakat nem fogod látni sehol.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz dinostaRR #40697 üzenetére
A 7 évet úgy kell értelmezni, hogy akkor készült el az első kedvcsináló, rengeteg concept art, ilyenek. A W3 mellett dolgoztak a vertical slice-on, de csak egy side project volt akkor. Gondolom miután a W3-at játszható állapotba hozták, utána került a CP a középpontba, és úgy már reális a 4 év. De ez még mindig nem mentség, egyszerűen túlbecsülték a képességüket, rengeteg külsőst alkalmaztak, nem lehetett koordinálni az egész projektet, és mivel muszáj volt a mostani release window-ban kiadni, és mivel PC-re többen rendelték elő a játékot, így azzal a porttal foglalkoztak a legtöbbet, a PS4/XOne gépeket (beleértve a játékosokat) meg telibesz*rták, nincs erre jobb szó.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz #16820480 #40776 üzenetére
Nem nulláról kellett nekimenni... Az első és második része között nagyon sok eltérés van, így hirtelen a Cliclkerek kinézete az, ami nem sokat változott (de nyilván nem az első rész assetjeit használták ahhoz sem, max a concept artokat). Új motor, új helyszínek, új karakterek, a régiek is máshogy néznek ki, új gameplay elemek. Nem sok dolog maradt meg az első részből. És nem szerencsés a TLoU2-vel összehasonlítani a CP-t, egyrészt nem is állhatnának távolabb egymástól a játékok mind megvalósítás szempontjából, mind fejlesztési oldalról.
-
RangerFox
Topikgazda
A tegnapi Otherside-ról pár rövid gondolat:
Kicsit fárasztó volt hallgatni Phelan áradozását a SW Squadrons-ról. Azzal nincs baj, hogy valaki élvez egy játékot, de tagadni minden hibáját csak amiatt, mert SW, az nem túl korrekt... Technikai oldalról mondott néhány pontatlanságot, viszont a ray tracinges rész korrekt volt, egész jól lefordította konyhanyelvre az egészet, kreatív példákat felhozva. Továbbá tetszett a magyarázata, miért a TLoU2 lett számára az év játéka. Összességében egy kihagyható epizód lett. Remélem, lesz egy beszélgetés Sasával is a játékokról, az ő meglátásait mindig szívesen hallgatom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Xbox Series S 512GB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Playstation 5 All Digital Edition 825GB, 12 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen