Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz N@idia #83959 üzenetére

    Egyelőre. Ami eddig megjelent akármin jól elfut.
    Majd a generáció közepére (PS5Pro?) már lehet kevésbé lesz ez ennyire egyértelmű. Viszont az tény, hogy jelenleg kb. senki nem hiszi el, hogy arra az 5.5GB/s-es teljesítményre szükség lesz az egyszeri betöltési sebességen felül.
    Én azt tudom elképzelni, hogy esetleg 8K-vagy 16K-s textúrák dinamikus behúzásánál kellhet. Esetleg 1-1 pályaváltás (portálon keresztül haladván) esetében az új map betolása a memóriába még kérhet komolyabb teljesítményt. De akkor az sem lesz 0 pillanat, ergo vagy hagy majd a lassabb SSD-knek is egy kis időt (pufferelési idő), vagy akár egy pillanatra megáll majd a game a lassabb cuccokon.
    Ráadásul mindez csak akkor probléma, ha az a textúra, map nagyobb, mint ~3GB, mert ugye a "gyengébb" M.2.-esek annyit már azért tudnak. :U

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák