Új hozzászólás Aktív témák

  • lo_jo

    senior tag

    válasz Gaben92 #115737 üzenetére

    Én sem tudom, hogy mi a gond a váltóval, de direkt utána néztem, hogy ha az autóban H váltó van, akkor automatikusan működnie kéne. Ennek ellenére nálam valami miatt egyik régebbi autóban sem működött, úgyhogy maradtam a füleknél. Bár azóta már szinte csak kontrollerrel nyomom, elég az nekem Sportra is. Azt is jó tudni, hogy a loadcell moddal sincs baja a PS-nek, az azért minőségi upgrade a gyárihoz képest.

    Abban is egyet értek, hogy T300, ha minőség kell, de én is bagóért vettem a G29-et, gyári új volt, rendes garanciával, így kevesebbe került, mint a TM váltó (akkor éppen 75k vs 80k), a kettő együtt meg még mindig olcsóbb volt, mint egy T150 (85k vs 90k). :D Mondjuk ez nem 400-as eurónál és a nagy covid miatti simőrület előtt volt. Akkor nagyon felmentek az árak és azóta is csak csordogálnak lefelé. A T248 egy parasztvakítás, a neve is, inkább T148-nak kellett volna lennie.

    A logi cuccának egy nagy előnye van: a bőr használata. Mivel nem fogok a casual ACC-GT7 vonalnál komolyabban versenyezni (ligázásra sincs időm, nemhogy valami komolyabbra), ETS2-ATS-hez meg minimális hozzáadott értéke lenne egy T300-nak, így inkább az számított, hogy amit fogok, az jó legyen, márpedig a bőr kormányt jobb markolászni.

Új hozzászólás Aktív témák