- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Windows 11
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gtamate2 #19188 üzenetére
Egyik oldalról:
Ezt a pofátlan, minősíthetetlen és amatőr szarságot kábé három-négyhavonta ráöntik a játékosokra. Pályaválasztás, csalók, lag, optimizáció, fegyver balansz. MINDIG egy lépést előre és kettőt hátra. Aztán mi, játékosok vagyunk a hülyék, amiért szólni merünk.Ahelyett, hogy általános iskolás hülyegyerekhez méltón mindig gyorsan visszacsinálják a dolgokat valami logikátlan, mentegetőző magyarázó szöveggel, kurvára bele kéne állniuk a saját szarukba és megdolgozni azért a 900 millió akárhány dollárért, amit bezsákoltak.
Vagy te ha a boltban elfogyott a tej, de látod, hogy ott van még egy bontatlan karton hátul, akkor inkább hazamész tej nélkül mintsem belefektess egy kis energiát a probléma megoldásába? Kétlem, ők viszont pont így kezelnek minden szituációt az elmúlt lassan másfél évben. (Első napos játékos vagyok.)
Túl hangos az eső? Vegyük ki, nehogy energiát öljünk a letekerésébe!
Rossz Miramar? Átdolgozni nehéz, kényszerítsük a játékosokat, hogy játszanak rajta.
"Szuper kaotikus játékmenetet" akarunk elérni? Tegyük össze a noob-okat a bajnokokkal és mondjuk nekik, hogy így fejlődnek.
A játékosok gyakorlótérért könyörögnek egy éve? Mondjuk nekik, hogy ez nem illik a játék szellemiségéhez, de nehogy véletlenül programozzunk bármit is. (PUBG Mobile????)
A második leggyakoribb halálok a motorral való felborulás? Hosszas unszolás után... ne tegyünk semmit.
Gránát robbanás után nem a sebzéstől, hanem az eséstől halunk meg? Kapcsoljuk ki a fall damage-et, de véletlenül se programozzunk semmit!
Az emberek megszokták a fegyvereket és mindenféle új fícsört akarnak a játékba? Gyorsan változtassunk meg minden fegyvert, csak dolgozni ne kelljen.
Új és hatékony csalók elleni eljárás? Inkább mégis vegyük ki, mert a havernak 5-tel kevesebb fps-e lett.
Region lock? Áh, mégse, inkább vegyük ki.
Három pálya van és egy-két rövid időszakban lehet, hogy kevés lesz a játékos? Rakjunk egybe a háromból kettőt és mondjuk, hogy ezzel minden megoldódik, csak nehogy gondolkodni kelljen!Látszik már, hogy mi a probléma? Hogy a Bluehole letett két új pályát az asztalra (amiből az egyik a közönség egyöntetű gyűlöletét élvezi olyan szar), azon kívül meg egy helyben toporog! Ja, van vaulting, de érdekes a SCUM-ban és a RoE-ben bármiféle giga-mega felhajtás és marketing hullám nélkül is bele tudták tenni. Jobban is működik.
Apropó: te mekkorát röhögnél, ha a Battlefield V marketingkampányát hirtelen kiéleznék arra, hogy a földön fekve tudsz forogni és lőni is? Nevetséges lenne, nem? Na ugyanez volt itt a szitu, de a PUBG-nek nem volt emellett más, amibe kapaszkodhat, EZÉRT nyomatták ezerrel.Tehát attól, hogy a PUBG saját magához (a nullához) képest szép lassan fejlődget, attól az még egy kibírhatatlanul lassan javuló, végtelenül problémás játék abszolút, a szakma legeslegaljára való inkompetens gyökér vezetőkkel és PR-ral.
TLDR: Kurvára elegem van, hogy 3-4 havonta hülyének néz a Bluehole! Főleg úgy, hogy a játék nem fejlődik vetélytársaihoz mérhető módon, a céges kommunikáció pedig arroganciájával és elitizmusával csak ráerősít erre a hülyének nézésre.
Másik oldalról:
Végülis 30 euró nem olyan sok érte, meg már én is beletettem kb. 250 órát, pedig alig van időm játszani.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
(Az "A", "B", "S", stb. nekem nem mond semmit, nem ismerem a leaderboard és a MM működését, mert csak casual vagyok.)
Értem amit mondasz és sajnálatos. De a mostani bejelentéssel átléptek egy határt.
Politikai hasonlat: MSZP a kormányon, mindenki érzi, hogy minden szar, de nem tesznek semmit. Aztán hirtelen jön az őszödi beszéd és kirobban a balhé.
Na most ugyanez van itt: az emberek egy része (talán fele? passz) érzi, hogy nem fekszik túl jól a mai MM. Na de az, hogy maga a fejlesztő kinyilatkoztatja csillámporos rózsaszín köddel átitatott hivatalos bejelentés formájában, hogy az új térképen már tényleg baromira nem lesz MM és majd ugrálhatsz a DrDisrespect-ek és Shroud-ok elől az életedért, az már egy más szint!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Lehet menekülni a Cuisine Royale-ba, akinek tele a töke a PUBG-vel. Most csekkoltam (szar hang alert! dolgozom a problémán) és döbbenetes, hogy 2 hónap alatt mit hoztak össze a Gaijin-nál (ez ugyanis egy április 1-jei projekt volt idén). Már most sok szempontból felülmúlja a PUBG 1.0 verzióját
Szerk.: A játék 25-éig ingyenes és ha beteszed a Steam könyvtáradba akkor a tiéd is marad!
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Mr.Csizmás #19241 üzenetére
Hát igen, azért a hátterét tekintve elég komoly múltja van a War Thunder névnek.
Másrészt a PUBG-t az inkompetens fejlesztőbrigád Unreal Asset-ekből legózta össze (nem titkolva). Csak ugye az a baj, hogy fizikát, hang-motort és egyéb, a stílushoz kötelező alapelemeket nem árulnak készen
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Azért a PUBG nem egy GTA V, ahol lassú merevlemezzel percekig bámulhatnád a töltőképernyőt. Nekem sima 7200rpm-es HDD-n van, mert az SSD-m szentségét nem akartam szaftos csirkecafatokkal összemocskolni és 10-15 másodperc a töltési idő menüből pályára. Tegnap betöltés közben crash-elt és még volt 30 másodperc a visszaszámlálásból mire visszaértem a lobbyba.
A laptop az más tészta, mert 7200rpm és 5400rpm között már tényleg ég és föld a különbség. Ott már mindenképp SSD-re érdemes tenni.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy amúgy milyen konfiggal toljátok? Én ugyanis szintén HDD-ről játszom ahogy írtam, de ilyet, hogy nem tölt be a textúra, nincsenek fegyverek, percekig kell várni a betöltésre és hogy már a repülőre tesz egyből, még soha sem tapasztaltam az Early Access kezdete óta. Nem lehet, hogy valami más okozza a lassúságot?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Jinxb1rd #19330 üzenetére
Nekem egy haverom i5-7500 és GTX 1060 3GB társaságában is szenved a dologgal, ezért (is) gyanakszom, hogy a HDD vs. SSD vita tök értelmetlen és felesleges kiadásokat szül annak, aki utánajárás nélkül hallgat az ismeretlen szóra.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Az emberek pénztárcájának megfejéséhez, na ahhoz értenek ezek a kibeba*****t k***apecérek! Hogy száradna rá mindegyiknek a keze a billentyűzetre programozás közben
Ja... hogy a fenti átoknak semmi eredménye nem lenne, mert ezek a fa****pók nem szoktak programozni??!!
Olvastam a 22-én élesedő Sanhok-patch (update 15) változtatásait.
Kizoom-ol a térkép, ha gyorsan mész? ŰRTECHNIKA!
1 darab új fegyver az Unreal Asset Store-ból? (Ha nem onnan, akkor is) VÁÓÓ, MICSODA FEJLŐDÉS!
De a saját rendezvényüket reklámozó PUBG Invitational fostalicskának még az ejtőernyőkön, meg az elvileg autentikusan kinéző pálya textúrákon is ott a helye!
Mi lenne, ha végre a kib****tt játékkal is foglalkoznának??!! Most, hogy már bevallottan milliárd-csilliárd-zilliárd dollár lapul a zsebükben, mostmár azért lassan elkezdhetnének foglalkozni a játékkal is, vagy csak én kérek túl sokat???
Early Access megjelenés: 2016 tavasz. 1.0 megjelenés 2018. január. Ma 2018 nyár, azaz eltelt lassan másfél év a közzétételtől számítva. Egy ember ennyi idő alatt két gyereket is megszül, ők meg pénzhalmokon ülnek és többszázan egy szem kis programot "hegesztenek", de szülés még mindig nem volt. MIKOR JÖN A JÁTÉK JÁTSZHATÓVÁ TÉTELE?!!
Gondolok itt olyan csekélységekre mint:
- ejtőernyőzéskor fent lógok a levegőben ahelyett, hogy leérnék
- rosszabb esetben mégis leesek és egyből meghalok
- a motor még mindig halálos csapda
- a matchmaking - bár van - nem működik továbbra sem
- a hangok még mindig 2-csatornán ÉS HIBÁSAN jönnek, pedig ez lenne a legfontosabb részek egyike a játékban
- a gyökér fejlesztők még mindig nem tudtak mit csinálni a drop és a végjáték közti eseménytelen 15 perccel
- lag
- desync
- crash
- csalók
- kiszállsz a kocsiból és meghalsz
- oldalról nekifutsz egy éppcsak guruló kocsinak és meghalsz
- cuccok felvétele helyett ajtót nyitsz
- replay bug
- a fizika csodái (ugrás, mászás, szikláról leesés)Vagy beszélhetünk érdemi fejlesztésekről is, mint pl.:
- dinamikus időjárás mindenütt
- TÉRKÉPVÁLASZTÁS és egy normális rendszer kidolgozása a lobbik feltöltésére (pl. csiki-csuki játék, ahol mindig a népszerűbb telik fel, a többiek meg mehetnek a szomszédos régióba, vagy időszakos lobbik létrehozása, amik napszaktól függően elérhetők, na tessék, itt van két tökegyszerű és kompromisszumos, de teljesen élhető megoldás, amit ebben a szent percben húztam ki a seggemből )
- változatosság növelése nem 3 havonta 1, hanem havonta 3 új fegyver beillesztésével (ami a gyors bővülés miatt kizárja az OP fegyverek meglétét, hiszen mire megszoknák az emberek, jön az új adag)
- hallgatni kéne végre a játékosokra a saját fórumotokon, köcsögök! (a reddit-en is több választ láttam a fejlesztőktől- bocsánat - PR-osoktól, mint a játék hivatalos fórumán)
- nem szégyen a másolás, ha jó helyről teszik - adjanak már nekik valami Battlefield-et, Rainbow Six-et vagy akár egy pelyhedző állú Cuisine Royale-t és tessék szégyentelenül lemásolni az ott látottakat! (ígérem nem nyafogok, ha viszontlátom a BF dinamikus mozgását vagy a R6 fegyverkezelését )
- mivel a játékosbázis már csak töredéke annak, ami miatt ment a hiszti orrba-szájba, hogy már nem bírja se az Amazon, se a Microsoft (vagy Google?) szerverparkja, ezért annak sem látom akadályát, hogy a "teoretikusan maximum 60-as tick-rate" helyett ténylegesen annyi legyenApropó játékosbázis.
Az elmúlt 30 nap csúcs játékosszáma már csak fele a januári megjelenéskor játszóknak.
Csak májusban a játékosok 20%-a lépett le.EZT A BLUEHOLE NEM LÁTJA, VAGY DIREKT NEM VESZI FIGYELEMBE???
Februárban -12% "Jólvan fiúk, a gyengék lemorzsolódnak és nyafognak a fórumokon, a többieknek meg tessék itt egy új lootbox!"
Márciusban -7% "Jólvan fiúk, a gyengék lemorzsolódnak és nyafognak a fórumokon, a többieknek meg tessék itt egy új lootbox!"
Áprilisban -15% "Jólvan fiúk, a gyengék lemorzsolódnak és nyafognak a fórumokon, a többieknek meg tessék itt egy új lootbox!"
Májusban -20% "Jólvan fiúk, a gyengék lemorzsolódnak és nyafognak a fórumokon, a többieknek meg tessék itt egy új lootbox!"Ezt meddig tűrjük még, kérdem én? Meddig tűrjük, hogy javítások és fejlesztések helyett (mert ugye a játékot hosszú évekre, "szolgáltatásként tervezik") minden hónapban kapunk egy lootbox-ot, egy új skint és ezernyi ígéretet??!!
Az a fejlesztő, aki k***ára előbbre tartja a saját boldogulását, a saját maga promózását és a pénz lefejését a saját játékosaitól, mint a fejlesztést, az nem fejlesztő, hanem egy kib*****t politikus! Mi meg a birkái!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz DiszNóÓl #19345 üzenetére
246 megteszi? Mindezt az Early Access megjelenéstől kezdve, kifejezetten aktív (hivatalos) fórumos jelenléttel. Tudom-tudom, van aki 1500 óra után se unja még, de nekem van mellette munkám és magánéletem.
Köszönöm, pont az ilyen elitista kommentekből nem kérek. Én tényeket és elvárásokat fogalmaztam meg, te pedig mindenre csak a kifogást.
Mondd, mikor játszottál más játékkal utoljára komolyabban, hogy ilyen alacsonyra került nálad a léc? Melyek azok az FPS-ek vagy TPS-ek, amikbe sok órát öltél és mennyit? Mert a kommented alapján tök úgy tűnik, hogy belezúgtál a PUBG-be, aztán inkább elhajolsz a problémák elől és kimagyarázod, mintsem szembesülj vele.
Most véded a PUBG-t, de ha egyik pillanatról a másikra hirtelen megjavulna minden hibája, akkor már te is fújnál a mostani állapotra?
Kieg. hogy veled ellentétben én minden egyes "érvet" egyesével megválaszoljak:
Minek annyi fegyver a játékba?
- Változatosság. Meg mert a CS 1.5-ben is több fegyver volt, pedig az 1999-ben egy modként kezdődött. Ez pedig a fegyverek és fegyverrendszerek százait felvonultató Arma leszármazottja akarna lenni ugyebár...Ha fennakadsz valamiben ejtőernyőzéskor akkor elb@sztad. Arról nem ők tehetnek, hogy elakadsz egy házban, vagy valamiben.
- Nem is téged szidlak, hanem a fejlesztőket. Just Cause 1-2-3-ban érdekes mód hogyhogy nem lebegek a ház sarkába beakadva? Ott meg tudták csinálni? Jaaa, hogy az egy AAA-cím? Hát nem, az egy blockbuster, a PUBG költségvetésének töredékéből.Motorra a múltkor linkeltem a videót, be lehet állítani az előre és a hátradőlést és akkor nem fogsz meghalni. És nem S-el kell megállni, mert akkor fejre állsz.
- Még az én k***a anyámat, ha véletlenül a fékkel akarok fékezni, nem? Ha meg egy nem látható bucka miatt 90-nel, a földtől 40 centire elkezd fejre állni a motor, akkor aztán b***hatom a te zseniális varázstechnikádat, hát kösz!Változtattak a körök idején és mozgásán, keresd vissza itt is akár
- Tudom és nekem is volt rá javaslatom a hivatalos fórumon többedmagammal, de végül a Bluehole mit csinált? Csak a szokásosat. Nem programoztak egy árva betűt sem, ehelyett 3 hónap sírás után végre átírtak 5 számot az időzítésben és büszkén posztolták az update changelogban. Eredmény? Még szarabb lett, ezért újra átírták. EZT A HOZZÁÁLLÁST TE MINEK NEVEZED???Nem 30km/h-nál kéne kiszállni.
- Nem 30 km/h-nál szállok ki. DE HA esetleg 30 km/h-nál szállnék ki a valóságban egy mozgó járműből, akkor meghalnék szerinted? Igen, ha arccal egy kőre esek a kocsi ablakából, talán igen. PUBG logika: ha arccal egy kőbe zuhansz a száguldó autóból, akkor nem sebződsz, hanem rögtön megállsz, a kocsi meg megy tovább[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz regener #19347 üzenetére
Nekem Just Cause 3 és Kerbal Space Program lett belőle, aztán két héttel utána a KSP-t megkaptam Humble Monthly-ban is, ilyen a szerencsém
(#19349) pckownz: Nem kell sajnálni, elvagyok én mással is. Épp egy egy hónapos idegszünet után tértem vissza PUBG-zni a napokban és nem értettem, hogy mitől ilyen szar még mindig. Hiszen annyi mindent ígértek azelőtt. Elolvastam a híreket, a changelog-okat és átfutottam a fórumot, aztán annyira felhúztam magam, hogy kibukott belőlem a lenti vélemény (meg a pár nappal korábbi rage szintén itt).
Azért viselem ennyire szívemen a játékot, mert EA megjelenés előt 2 héttel fedeztem fel tök véletlenül és onnantól fogva minden nap figyeltem a stream-eket, teljesen beleszerelmesedtem. Ezért lett első vétel és ezért követem ilyen szorosan a fejlesztését. Viszont úgy érzem itt az ideje tényleg lépni, mert ez a
játék, bocsánat félkarú rabló nem fejlődik A-ból B-be, ha a fene fenét eszik, akkor sem.Ismeritek a nap viccét?
- A PUBG e-Sport ready.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
A radartorony szélsőséges példa, velem már Rozhok-ban is előfordult az ejtőernyős halál. Érkeznék az úttól számított második sor épülethez, a beforduláskor a háztól 10 méterre oldalt-felül beakad az ernyő a semmibe és a momentumot megtartva fordulok tovább egy helyben. Aztán egyszer csak úgy véli, hogy megérkeztem, ernyő ki, én meg a korábbi vízszintes mozgási sebességgel lecsapódok a ház melletti mélyebben fekvő részre. Insta kill. GG
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz DiszNóÓl #19355 üzenetére
Komolyan kiborítasz. Szóval szerinted mi játszunk rosszul, mert nem vesszük figyelembe, hogy hol milyen hibák fordulhatnak esetleg elő? Ez nem az aknakereső, ez egy e-Sport Ready dollármilliárdos üzlet végterméke!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Örülök, hogy hangot adsz neki, hogy végig sem nézed, ennek ellenére véleményt formálsz a véleményemről.
Szerk.: Válasz a kérdésedre többek közt a 19343-as kommentben.
Szerk.: RÖVIDEN: nem a játékkal vagyok elégedetlen. Ha annyira szar lenne, 10 óra után letettem volna. A fejlesztőkkel van nagyon komoly baj.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Azér ennél komolyabb nemfejlődések is vannak
Viszont cserébe az új map tényleg adjaRemélem a következő (téli) pálya is hasonlóan "kis" méretű lesz. Szerintem sokkal jobban fekszik ez a némileg gyorsabb játékmenet a stílusnak, mint a 8x8-as óriásokon egymás keresgélése. Sanhok-ban hiányzik az a döglött 10 perc a mid-game-ből ami miatt igazán dühítő, ha a végén egy kemper lelő. Sokkal folyamatosabb az akció, sokkal jobban úgy érzed, hogy folyamatosan veszélyben lehetsz, ami itt igaz is, így pörgősebb, élvezetesebb, interakció-dúsabb a játékmenet.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
A loot-ban egyetértünk, de azt neked is el kell ismerni, hogy Sanhok olyan messze áll a BF4 és CSGO sebességétől, mint Makótól Jeruzsálem.
Ahogy a kommentemben is írtam, nekem a mid-game unalmas 10-15 perces türelmi játéka nem hiányzik és éppen ezért pártolom a kisebb térképet. Másrészt: kis térképet lehet skálázni (100 helyett 60 játékos pl.), de a nagy térkép már nem bír el 200 játékost a szerverek miatt. Így a kisebb térkép talán jobb esélyekkel bír a túlélésre, ha a játékosszám úgy igazán lezuhan a jövőben. (Plusz hozadék, hogy gyorsabb az elkészítése )
De ez csak magánvélemény, nem kell egyetértenünk.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz 206 cc #19521 üzenetére
OFF
A sztorit végigjátszom, kövi hét végéig jönnek ki a részek. Fejleszteni, gyakorolni akarom az angolom, azért tolom a Second Impressions-t angolul. A "What's in my Steam library?" magyar marad.
ONMa megerőszakolom magam és lehozok egy győzelmet Sanhok-on csak azért is. Mondjuk eddig összesen 5 kört játszottam rajta még azt se tudom mi merre van, szóval nem lesz nehéz fejlődni
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Hát ha fölé ment, akkor pedig te hibáztál, mert a QBZ az alá hordott
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ahogy lentebb írták, maga Brendan Greene mondta, hogy akit a red zone megöl az rossz játékos.
Eredeti célja, hogy a kempereket megfuttassa. De itt megint előjön a Bluehole logic (ami nincs ). Legjobb komment a témában redditről:
So to explain, he’s basically saying:
“To avoid dying to our 100% random game mechanic that’s supposed to discourage camping, make sure you camp in a house. Else you’re a bad player.”Amúgy én összesen egyszer haltam bele, de az epikus volt. Squadban egy motorral és egy buggy-val robogtunk a kék peremén a fehér zóna felé. Ránk került a red zone, amin már majdnem átértünk, mikor a motor mellett robbant az egyik bomba (?). A motor felrobbant, mi ketten knockout és leestünk róla aztán ugye nyilvánvalóan instant halál a hirtelen földetéréstől (köszi). Kicsivel mögöttünk jöttek a srácok buggy-val, akik úgy gondolták, hogy úgyis mindjárt vége a red zone-nak, ezért megállnak és elkezdik felszedni amit hátrahagytunk. Hát részben igazuk volt, mert már csak egy bomba maradt, ami pont az én hullám tetejére zuhant. Így meglett a squad wipe
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz jozefgucci1 #19632 üzenetére
...de a címét nem írtad ide
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Ja, csak amíg a R6 végig 100-120 ezer közötti játékosszámmal bírt, addig a PUBG elvesztette a játékosbázisa 60%-át...
A grafikon jobb oldalán az a két kisebb és egy nagyobb hupli a két nagy update és Sanhok. Ezekkel együtt sem kell megerőltetnie magát senkinek, ha regressziós egyenest akar rajzolni a grafikonraPersze van rá esély, hogy az egykor oly' szép 3 millióból a végére több marad, mint az R6 mindenkori 100 ezre. De sajnos a BH hozzáállásán nem látszik az a bizonyos game-as-service törekvés. Ők inkább gyorsan megfejnek mindenkit, foltozgatnak picit itt-ott, 'oszt csá! Kiváló ellenpélda a game-as-service jó működésére a GTA Online, amely szintén sok hibától szenved, de összességében egy kiemelkedően sok tartalommal, sok lehetőséggel és jól kidolgozott játékmechanikával bíró "szolgáltatás" immáron lassan 5 éve.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz GhanBuri Ghan #19696 üzenetére
Örülök, hogy a videó felrobbant a neten, most legalább az is megtudja, hogy milyen inkompetens a BH, akit eddig elkerült a téma
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Don.Corleone #19706 üzenetére
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz chrisnagy13 #19756 üzenetére
Én rég így csinálom és még élek
Azért ma pár kör erejéig visszatérek Sanhok-ra, onnan még nincs csirkém. Mondjuk csodálkoztam is volna, ha a 4 játszott köröm közül valamelyikben nyertem volna
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz weres78 #19791 üzenetére
Jó mulatságot!
Baromi nehéz lesz eleinte, de sok s***pást sok öröm követ majd. Nekem anno sorozatos második helyeket követően végül 45 óra után lett meg az első solo csirkém, bár már akkor is csak két-háromnaponta tudtam vele játszani, ami eléggé megnehezítette a fejlődést
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Újraírni az Unreal Engine-t? Ezek ennyire hülyének néznek minket??
(#19833) saen
Várjuk meg inkább a hivatalos bejelentést, mert ez a Blikk szintű pletykálkodás tök értelmetlen. Az előbb még engine, aztán csak sejtelmesen kód, egyszer PU mondja, egyszer más.[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Create. #19848 üzenetére
Amúgy viccen kívül a Battlefield 4 példájával kellene élniük. Megjelenés után 8-12 hónapig annak is ratyi volt a netkódja, azóta pedig példaértékűen tökéletesre csiszolták. Mindezt tudtommal külső szakértők bevonásával tették. Nem a szerverszolgáltató váltogatásával
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Create. #19850 üzenetére
A remény legkisebb szikrájába is úgy kapaszkodsz, mint kecske a faágba egy szakadék szélén.
A játék nem lesz pik-pak tökéletes. De még jó sem. A Bluehole kiveszi a lehető legtöbb pénzt belőle, aztán magára hagyják a csudába. Addig meg látszattevékenységekkel próbálják foltozgatni-toldozgatni. Ha tényleg megvalósul valami a netkód újraírásából az is minimum fél év vagy még több (ugye a BF4-nél a szakértőknek 9 hónapjukba telt, a PUBG Corp. meg minden csak nem szakértő).
Szerény véleményem szerint aki az Early Access óta még most is játszik rendszeresen az egyszerűen mazochista, vagy olyan jó élete van, hogy máshogy nem tudja sz**atni magát
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- Denon Home 250 (Újszerű) 4db wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. Garancia.
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen