- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Proxmox VE
- macOS PC-re
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- ASUS routerek
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Alien!
senior tag
válasz MEXX_85 #27062 üzenetére
Azért az igazat megvallva jó lenne tudni, hogy mi is a baj ezzel a szériával (is), az avforumson is iszonyat nagy szórás van képminőségben, valakinek menthetetlen a HDR, másnak elvileg alapból jónak (?) mondható.
Ebben a videóban viszont látszik, hogy az SDR mennyivel jobban mutat mint a HDR ami totálisan abnomális. Ugyanez volt nekem 7304-en, tehát szérián átívelő problémáról van szó.
-
Alien!
senior tag
erről nekem mindig ez villan be....
viccet félretéve, ez nagyon gáz, kiváncsi vagyok mennyi ilyen visszaküldés lehet egy szériában, mert ez már itthon is számottevőnek mondható.
-
Alien!
senior tag
válasz blakey #27114 üzenetére
más gyártónál IPS-en is korrekt HDR képet kapsz, szép színekkel, itt most nem sajnos, de mivel azt gondolod, hogy ez paneltechnológiai probléma, olvass bele a review-kba, érdemes.
-
Alien!
senior tag
válasz blakey #27118 üzenetére
nem való igazi hdr-re az IPS, de megjeleníteni képes, de az nem normális, hogy jelen esetekben sárgásszürke a bőrszín a sötétebb jelenetekben és szinte minden szín ROSSZ: nem hogy nem éri el az SDR képminőségét (aminél azért a panel tudása abszolút látszik), hanem teljesen hibásan jelenik meg. Hidd el nem csak te láttál rengeteg tévét, én se ma kezdtem, de ezek az lcd-k el vannak cseszve.
Persze foghatjuk hibás fw-re, de egy főfunkció működik rosszul, arról nem beszélve, hogy kiadása óta sz*r a 7304 és már ki is futott, én 2 hónapig egyeztettem a szervízzel/fejlesztőkkel, logoltam, teszteltem személyesen demóztam, máig semmi javítás nem érkezett és szeptemberben kezdtem..
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz milan26 #27127 üzenetére
teljesen egyértelmű, hogy a márkát egyáltalán nem kell leírni, sőt most is azt mondom egy 7304 is teljesen megfelelő ha a user tévét néz + Netflix Dolby Visiont vagy SDR filmeket. Ha egyszer váltok, akkor valszeg Philips oled tévé lesz a következő. Csak az a furcsa, hogy ha egy 2018-as 8303 mindenben kiválót nyújt, akkor az utódok hogy nem képesek erre?!?
-
Alien!
senior tag
válasz T 1000 #27142 üzenetére
Teljesen rendben van, mint ahogy írtuk is, nálam is ugyanez volt 7304-en: SD kép gyönyörű, YT demók is azok, Netflix DV is az. De hálózatról / USB-ről lejátszott HDR10 mkv-k pocsékak ugyanazokkal a beállításokkal, kb mint a fentebb linkelt videón.
Gyanítom amúgy, hogy az érzékelt probléma azoknak szerintem kevésbé feltűnő akik egyáltalán nem használják a képjavítókat.
-
Alien!
senior tag
válasz Digitalis #27157 üzenetére
ezt az ambiluxot vmiért nem érzem, nem is nagyon erőltetik. Ami kifejezetten izgalmas volt játékos szempontból, az az illumiroom, de ha jól emlékszem még került gyártásba.
-
Alien!
senior tag
válasz echterion #27168 üzenetére
az előző 100hz-es volt, ez meg 60hz. Amúgy amit teljesen kapcsolj ki: zajszűrés illetve mpeg zajszűrés. élességet meg próbáld meg magasabbra állítani (7-8) illetve ultra felbontás be. SDR képnek így szépnek kell lennie, a HDR-t meg majd teszteld légyszi. egyébként szerintem downgradeltél ennél a cserénél, tartsd meg a régit!
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz echterion #27172 üzenetére
Igen, kicsit félreérthető voltam, az SDR-t HD/1080p-re értettem.
amúgy ha szeretnél simább mozgást, akkor köss rá egy külső lejátszót (PC, Androidos tv box) korlátozd a megjelenítést 1080p-re, akkor közel hasonló hatást fogsz kapni mint az előző perfect natural motion-ös tévéden. Én az elromlott 55pfl7008k után voltam így, odavert ezeknek a tévéknek, pedig 2013-as volt.
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz ozakila #27219 üzenetére
Ez amúgy a gyártók hibája is: ráírnak minden szabványt a tévére, hogy támogatja, illetve bugos szoftverekekkel dobják piacra, amitől kvázi a vásárló a béta teszter. Én is mondtam a szervízben, hogy ha a gyártó nagybetúkkel hirdeti, hogy HDR képes a tévé, hivatalosan támogatja az mkv-t és az egyik alapfunkciója a DLNA, akkor ez a 3 működjön már egyszerre. Azt gondolom érzed, hogy a mai világ már nem a lemezeké, ha valaki gyűjt a többség akkor is épít egy NAS-ra épülő rendszert és digitálisan tárolja a cuccot, a kényelem miatt . Az ilyen orbitális hibák meg nem azért vannak mert a user kalózkodik. Én a 7304 HDR10 problémáját egy hivatalos Samsung demóval mutattam a szervízben illetve egy Xiaomi Box S + Netflix párossal, de egy PS4 is simán ezt produkálta, ennél hivatalosabb forrás nem kell szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz MEXX_85 #27249 üzenetére
a sztorid azért kezd érdekesen alakulni...direkt írtam, hogy próbálj rá egy nano7-esre, az direkt ledes és nem világít be. Amúgy - ahogy már írták elöttem is - 400 körül valóban kapsz oledet is (Philipset is akár) de ha félsz a beégéstől akkor olcsóbban 8-as qledet, 9-es Sony-t amiknél kizárt dolog hogy ne kapjál jó képet. Arról nem beszélve, hogy az eladó igazán mutathatott volna egy 9-es FALD-os nanot (jelenleg 260e környékén akciózzák).
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
A smartyoutubeon belül tudod állítani, hogy milyen minőségben játssza le a videót, ami mellet van HDR azzal próbálkozz. Ha fakó képet kapsz, akkor képtelen rá a tévéd. Nekem sokáig a 8303 hivatalosan sem támogatta a YT HDR-t, de később engedélyezték ezen a platformon is, viszont azóta sem jelenik meg normálisan nálam (fakó).
-
Alien!
senior tag
nincs a 2018-as szériában BT audio támogatás! Ilyen cuccal elvileg jó lehet!
-
Alien!
senior tag
válasz koppasz1986 #27415 üzenetére
gondolom akkor nálad is ehhez hasonló dolgok jönnek elő....
-
Alien!
senior tag
válasz mllrgy #27427 üzenetére
egyrészről igen, másrészről szerintem jobb minőségű panelokkal dolgozott a Philisp anno, mert az LCD volt akkoriban a kiemelt tech. Persze megvan az elállás miatt az a lehetőséged, hogy összeméred a 2 tévét és eldöntöd, hogy jobb-e. Ez már csak azért is fontos mert a mostani széria is panellottó, sokan küzdenek képhibával, szoftverhibával, bevilágítással, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz ZoltayA #27544 üzenetére
amúgy nem mindegy az sem ki miről vált, volt-e előtte felsőkategóriás Philips-e esetleg olyan HDR tévéje amin szép is volt ez a mód...A 2020-as vonal sem bizalomgerjesztő sajnos.
-
Alien!
senior tag
válasz alaves #27563 üzenetére
valóban sokféleképpen reagálnak az emberek a problémákra, nálam viszont már az első pillanatban nylvánvaló volt, hogy nagyon komoly gond van a hdr-el, ime 3 kép ugyanarról a filmről (az ambi kicsit átvágja a fénymérést):
8303 (Nano Edgeled)7304 (IPS Direct led) nem az én képem, de pont ilyen volt nekem is:
mindenki döntse el, hogy ez normális-e vagy belefér ez egy 200ezres kategóriába...
az eredeti post ahonnan a kép származik.
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27571 üzenetére
a képeim nem adják vissza rendesen a különbségeket, a színhelyességet meg pláne, mivel különböző megvilágítású helyiségekben készültek, LG-nél nincs ambi, stb. Ezért jelen esetben kár a zakó színén rugózni...De remélem az azért feltűnik, hogya pus7304-nek milyen ocsmány színtónusa van, mennyire beégnek a részletek, és a másik kettőhöz képest mennyivel fakóbb.
-
Alien!
senior tag
válasz rainman72 #27611 üzenetére
Teljesen egyszerű, azért van ennyi negatív kritika mert valószínüleg nagy számban vannak hibás darabok a piacon sajnos. A probléma már elég régóta ismert, ráadásul egy olyan tipusnál (is) ami már ki is futott (7304):
Ennyi idő alatt sem érdemleges javítás, sem bármiféle állásfoglalás nem jött a gyártól. Illetve mivel az android 9 miatt az idei modellek is ugyanazzal a szoftverrel futnak, így a nagyszámú visszajelzések szerint ezeket is érinti, de itt sem jön elő mindenkinél.
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27617 üzenetére
mint írtam már láttam a tévédet a szervízben, ezen is demóztam az ismert "Netflix trükköt", ami az én tévémen (és mint kiderült másén is) jelen van:
érdemes megnézni a HDR kezelését egy külső lejátszón Netflix app előtt és után.
(az eleje olyan pocsék mint amit a tévé alapból megjelenít, a vége meg olyan ahogy meg kéne jelennie, a beállítások természetesen ugyanazok).
-
Alien!
senior tag
válasz Astor22 #27681 üzenetére
eleve van email is, amire kötelező reagálniuk, illetve 30 nap az intézkedésre/javításra. Te most tartasz a 3. hétnél és már van igéret csereutalványra, ami pár napon belül érkezik emailen. Ezzel bemész az eladóhoz és jóváírják vagy levásárolhatod. Amit láttam, hogy rogyysáig vannak melóval, nem az első héten fognak nekiállni a tévédnek sajnos.
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27697 üzenetére
Nekem is volt már rossz tapasztalatom szervízzel, viszont jelen esetben a saját ügymenetembe még akkor sem tudok belekötni, ha a végén nem járt sikerrel (szoftveres javítás). Jöttek érte, amikor mondták, 5 napon belül kaptam tájékoztatást, ahogy mondták, 30 nap volt a szoftverjavításra, a 28. napon érdeklődtem, kaptam választ. Minden emailemre reagáltak max 3 napon belül. Abszolút korrektnek tűnt mindenki személyesen is, pedig az elején nekem is volt egy olyan aspektusa a telefonbeszélgetésnek, hogy ne hivatkozzak ismeretlen forrású fájlok hibás lejátszására (HDR mkv). Minden a kommunikációm múlik szvsz.
-
Alien!
senior tag
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27708 üzenetére
pusztán leírtam a tapasztalataimat, nem védem őket. Az elején minden olyan információt megkaptam határidőkkel, ami alapján kivártam az egészet. Astor22 3hét alatt eljutott a csereutalványig, ami valszeg pár nap csak már, szerintem ez teljesen normális. Ha esetleg 5 napot ígértek bevizsgálásra és 3 hét múlva közölték először a cserét az már aggályos. Amúgy személyesen is látom, hogy egy-egy gariztatás mennyi mindenen tud megcsúszni, mert a cégnél nálunk is van szervíz...
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27711 üzenetére
rengeteget tudnék sztorizni pr-kontra Telekomról, Samsungról, Sony-ról, konzolüzletekről, stb amikbe már belefutottam... voltak kalandjaim
TIT: én teljesen reálisnak tartottam, mivel tajvaniak a fejlesztők, több hibát is logoltam, sajnos nem csak egy szimpla szoftvercsere lett volna, hanem valódi fejlesztés. Az más kérdés, hogy a végén azért kértem cserét, mert 60 napba sem fértek bele és szemlátomást máig sem lett orvosolva, pedig ennek már 4 hónapja.
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27722 üzenetére
Megnyugtatlak, hogy ott is vannak birkák szép számmal ahol versenyhelyzet van. Vannak olyan szituációk/külső tényezők amik simán csúszást eredményeznek, ezt nehéz úgy lekommunikálni az ügyféllel, hogy az ne azt érezze, hogy szivatva van. Nekem a mosógép szerelő haverom szokta mesélni, hogy 3 hetet várnak az alkatrészre, aztán amikor megjön akkor derül ki, hogy rosszat küldött a gyár...Na ettől egyből ő az ügyfélnél a sz*r, hogy megbízhatatlan, mert megígérte és egyébként is....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen