- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Amazon
- Milyen routert?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48771 üzenetére
terhelés nélkül kézzel megpörgetve a tárcsát mitől állna be? az a sár pedig nem távozott volna ilyen félmegoldás-cserével, amit én találtam a rendszerben... motorolajat se a betöltőnyílás felől cserélünk
bőven marad még abban feltapadva annyi olaj, hogy kézzel áthajtástól nem lesz semmi baja... a motorra is szokás pár mp-re ráindítani olajleeresztéskor, hogy minél több retket kihajtson magából...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48781 üzenetére
természetesen nem... nem leforgatva, épp csak alapjáraton de szoktam pár mp-et járatni miután már kicsöpögte magát az olaj - utána szokott jönni még 1-2 deci - ha ezt nem teszed meg akkor pont a legkoszosabb részét benthagyod és rombolod vele a friss olajat. ha nem napok óta álló jéghideg motoron cserélsz olajat hanem 1-2 órája még járt, akkor bőven van felkenődve még olajfilm mindenhol
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48783 üzenetére
nyilván ne legyen izzó forró a turbó mert akkor odasül az olajfilm, és nem 20-30mp-ről beszéltem hanem alig néhányról... ismerős is így cserélgeti az AFN-es TDI-jén 15e-es periódussal, most van benne lassan ~400e km, ebből 150e+ -t ő rakott bele. 2xx ezer km-el vette 7-8 évesen osztrák szervízkönyvvel, turbócserének nincsen nyoma a papírjaiban, és azóta is hibátlan rajta - nemrég lett ellenőrizve és annyi a tengely lógása amennyi egy ilyen olajfilmen csúszó felfüggesztésnél a gyári. tehát én annyira nem félnék az alapos munkától, inkább meghálálja a motor és a turbó!
a skodát 260e km-el vettem 7 évesen első tulajtól szervízkönyvvel - egy benzines nagy autónál hihető is hogy így nem tekergették az órát - beletoltam 90e-et mire jött oldalról a teher és addig hibátlanul tette a dolgát a turbó, ráadásul autógázzal ami ugye még emelt üzemi hőfokot jelent a turbónál...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48787 üzenetére
arról a jelentéktelen apróságról elfelejtkezel, hogy egész télen mit is kap egy ilyen szerencsétlen motor: 1-2 nap állás, -10-20-ban indítás szerintem nagyságrendekkel több kárt tesz benne mire felépül az olajnyomás alapjáraton... a nullkilométeres / felújított turbó nagyon más, ott tényleg nem lesz olajfilm a fémek között > instant károsodhat. de ha előtte is jófajta olaj volt a motorban és nem volt túlhasználva, még tűrhetőek a paraméterei, akkor annak fent kell maradnia a fémeken. de ha annyira félted a turbót, akkor dugj be egy fakanalat a lapátok közé a szívó oldalon
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen