-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
-
Hikvision
senior tag
Felkerült a Téli szett. Érdekes, hogy le lett fújva a "ramses" felni és olyan mintha tök másképp nézne ki.
Kapott egy Dunlop SP WINTER SPORT 3D 245/40 R18-as szettet, és mivel előtte /50-es gumi volt fent így most mintha 15-ös kerekek lennének rajta, de télire jó lesz ez is, pláne, hogy élete nagy részét bent tölti a garázsban. Örülhet, hogy hozzám került mert pár hónapja és 1.2 millióval ezelőtt nem sok válaszototta el a végső hanyatlástól. De legalább ezt a pénz soha nem fogom többet látni, viszont amit kapok tőle az mindent megér. Hálátlan szerető egy ilyen korosodó A8 az biztos20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
-
Hikvision
senior tag
Én már betegesnek tartom az ilyen fokú féltést, h külön figyelem reggel, h melyik sebességben mennyire pöröghet a motor, pedig nekem is az autó a mindenem, de reggel beindítom megvárom ameddig visszaáll az alapjárat kb 3-5 perc, és normálisan elindulok vele, és ameddig nem megy fel középre a víz nem pörgetem. Végül is én vettem őt és nem fordítva.
Egyébként bitpork hol van?
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz ßrainiac #88920 üzenetére
nem pont az A8-ra gondoltam mert ott tiptronic van, és az pont, h annyira alacsonyan tartja a fordulatot, hogy már az nem tetszik, hidegen is ha normálisan nyomom a gázt 1200nál elvált, mondjuk nem mintha erőlködne ott se, de pörgethetné tovább is, viszont annyi hulladékhőt termel a 4.2, h kb fele annyi idő alatt bemelegszik, mint ami előtte volt 1.8 A4, vagy off 318i, ami analóg váltós és 2500 nál váltok hidegen. Dízel-el kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, mert nem volt és nem is lesz
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz zetecR #89083 üzenetére
annyira nem vészes, nyáron még poén is lenne, de akkor ugye f*sznak kell a fűtés Én úgy csináltam, h leszedtem a két csövet, az egyikre raktam egy háromnegyedes slagot bilincsel aztán rányitottam a csapot, a másik végén meg folyt ki a sok gané, aztán a másik csőre raktam rá a slagot, utána megint fordítva aztán kva hideg volt és összeraktam az egészet. Még annyi h légteleníteni kell úgy h lejjebb kel húzni az egyik csövet addig ahol van rajta egy kis luk a levegőnek, járatni kell a motort, aztán vissza. Ja és jobb lett a dolog, de nem lett az igazi, valószínűleg szarrá volt vízkövesedve a racsi belülről (ezt már este állapítottuk meg töményezés közbe), és arra jutottunk h majd ha kevés lesz a következő gazdijának a meleg akkor majd ő szétborítja a műszerfalat.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz Hikvision #89275 üzenetére
A Lényeg, h pontosan nem emlékszem már rá, (4éve volt) h mi volt a pontos felépítés, látnom kéne a nyákot, de az biztos, h a zümmer lábáról lett levéve a vezérlőjel egy bc tranzisztorral, ami felhúzta a relét, ami kapcsolta a mute szálat az iso csatiba.
[ Módosította: radi8tor ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz K Norbi #89279 üzenetére
Másabb a zümmer, mint ami nekem volt, ki kéne mérni műszerrel, h riasztás esetén melyik lábán jelenik meg és milyen feszültség. Adni kéne a ketyerének áramot, rádugni a fejet, és tv távirányítóval nyomatni neki jó közelről, h riasszon, közbe meg kimérni, a feszültséget a csipogón.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz rob210 #89391 üzenetére
Az nincs benne az alapelvekben, h mindenki a saját topicjába lakjon? Minden 4. Postod a csoda megán autódról szól, h így a renó meg úgy a renó, én se megyek a csigás topicba hasonlitgatni az a8-at a twingo hoz, de pláne nem beszólogatni a topicosoknak. Ja h ez most kijött? Hát ez van, maximum szaladsz a moderátort keresekbe és felnyomsz h sértegettelek, de amilyen szemfüles modik vannak mire ezt elolvasod már meg se lesz
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Jolvan befejeztem, mert még a végén jön a BAN Peace, nekem is volt pezsóm, de hálistennek már alig emlékszek rá
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Mien jó lett a hangulat
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz KaiotEch #93343 üzenetére
Itt a baj, h számolgatod, h mennyibe van/volt/lesz, mindenképpen csak bukni lehet rajta, akkor meg már legyen rendben. Én pl megőrülök, ha tudom, h valami szar és nincs rajta megcsinálva, szeretek úgy menni vele, hogy hibátlan. Bár ez látszik, is mert nekem1 éven belül mindig sikerül rákölteni az autókra az eredeti vételár összegét minden további lelkiismeret furdalás nélkül
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Solar Tető a kábelkötegével együtt lett berakva, ami bemegy a klímavezérlőbe, és pörgeti a ventit, ha süt a nap. Amikor most kész lett ,és hazafelé úton kiderült, h elszállt a P - állás kilincse az új váltóba, egy kicsit besokalltam és bő 1milliós minusszal felraktam, használtautóra, de a ZF hungary-nek köszönhetően hátulról szét lett kapva a váltó és ki lett benne cserélve minden ami kell. Azóta meg fent maradt, jókat szoktam mosolyogni az igen szűk rétegű érdeklődőkön, akik közjegyzői papíros hitelre vinnék az autót. A váltó már szarakodott egy ideje, aztán elkezdte kihagyni a kettest, és dőlt belőle az olaj, úgyhogy azért lett cserés. A hengerfejek alól is jött az olaj, típushiba ABZ blokknál, és akkor már síkolás becsiszolás fészekmarás stb stb. Csak a gépmunka volt 100ezer. Új Hf csavarok összes simmering, tömítés stb stb. Ha már kint a blokk akkor kormánymű felújítás, önindító, generátor, minden ami kopik vagy forog. 2.6 ba van az autó. Ez egy hobbi amit imádok.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz ToMmY_hun #109045 üzenetére
Én nem rég adtam el a D2-es A8-amat, 2év alatt elég sok A8-as márkatársat sikerült megismernem, csak akkor vedd meg, ha rokontól vagy ismerőstől van, és makulátlan az előélete, különben többet lesz szar, mint jó. Hihetetlen betegágyak, nem véletlenül kerül annyiba az új árához képest, pláne ha légrugós, de elég mondjuk egy kormánymű szimmering folyás, és akkor az úgy kezdődik, hogy eleje lebont, motor váltó ki.
Mivel A8, az utángyártott szar minőségű alkatrészek is sokkal drágábbak mint egy A6 vagy A4-hez képest. D3-at már nem olyan jópofa bontott cuccokból tákolgatni a komponens védelem miatt, bár én azt mondom, h egyszer mindenkinek kell egy ilyen autó, én az enyémet szerettem imádtam, annak ellenére, hogy egy hűtlen rib*nc volt. Az valamit azért elmond, hogy az autót 800 ezerért vettem, úgy h apróságok voltak rajta, de amikor jött a vezérlés csere, fék csere, szíjak, olajak, és az olyan kis finomságok mint pl, karter cső ami átvezeti egyik hengersorból a másikba az anyagot, ha nem taknyolni akartak slaggal akkor csak gyári előre hajlított csövek voltak hozzá darabja 20 ezerért, aztán jött egy kis tiptronic váltó csere, dupla hengerfejezés, stb és így lett a vége 2.6millió, 2 év után, és 1.6-ért vitték el múlthéten. Ja és a legjobb, hogy az összes szerelő fázik az A8-tól. Sok sikert hozzá.20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
4.2Q TipT. 13.5-el jártam vegyesbe (normálisan). Idáig ccm/fogyasztásban ez volt a legjobb autóm, és közel 20 éves volt. a mostani off E90325Xi 11.5-et eszik, és 8 éves, agyonvágva mindenféle emissziós szarral, dupla vanossal, valvetronic-al, meg f*sz tudja még mivel. A V8 az V8 volt
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz FrankMonzano #110620 üzenetére
sztem jobban járnál egy fojtószelep ganézással meg egy adaptációval
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Elhiszem, hogy írják, de számomra felfoghatatlan, hogy kisköbcentis (2 liter alatti) motor gyári kompresszió viszonnyal, legyen különbség a 95-ös és a 98-as benzin között működésbe.
20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen