-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
Akadna egy Fóbia, amit elég jó áron tudnék venni, lóti-futinak jól jönne. 2001-es, 1.9 TDI, 101 ló. Ez PD már?
Egyetlen baja van, egyáltalán nem működik a szervója. Mi lehet a legnagyobb gond? Mert ha pl. pumpa akkor beletolnék egy használtat aztán jólvan az úgy. -
-
ATD igen. Nekem jo lesz egy használt/bontott pumpa is, ~100e az auto (300£) szal ha jön megy dudál az elég.
-
Lathato helyen van a pumpa hogy megnezzem mivan benne vagy ki kell venni hozza?
-
-
-
válasz sirszevenap #155229 üzenetére
Szerintem eléggé, de tudni kellene a lambda árát. Beszerelni 1 perc és belefér egy reggeli rutin + cigi....
-
válasz diablo1984 #155291 üzenetére
A Golf GT-ben volt 160 lovas, meg a Scirocco-ban is. A Polo V GTI is kapott abból a motorból, ott 180 ló. Jettában is volt (EA11 CAVD) ott is 160 ló, Passatban is (CTHD, CKMA).
[ Szerkesztve ]
-
válasz diablo1984 #155741 üzenetére
Ez a tévhit pontosabban. Két 2 literes (225 és 180le) turbobenzin (1600 és 1500kg) után magabiztosan mondom, hogy a 13,7 az nem a hímes tojás üzemmód városban. Bár volt Qru-nak is ilyen céges, az is sokat evett, szóval lehet az 1.8 TSI-ben van a hiba. Én az erősebbel nem tudtam 13-nál többet etetni városban.
-
-
-
-
válasz zsolt19900 #158316 üzenetére
En nemreg voltam kwikfitnel allitason. Otodjere sikerult, ugy hogy az utolsonal en ultem be az emelon es fixaltam a kormanyt. Elotte hol jobbra, hol balra huzott.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
A vizezesrol annyit, hogy itt az egyik tacsko kuton megrepedt a tartaly, asszem 3 hete. A 80 meterre levo korforgalomig jutott el a legszerencsesebb paki taxis. Hogyan vizeznek mar... Aki meg pancsolt szart ont bele az arra tudjon.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
válasz MunezXBK #162212 üzenetére
A márkás dobok azok, de havernak ebayről 80 eurós univerzál dobot tettünk fel, korrekten hegesztve. Ez 2 éve volt, azóta is ott van, és ugyanolyan hangot ad. Szép brummogós, de autópályán egyáltalán nem búg még egy dobbal. Azóta kivetette a középsőt, onnantól durrog-csattog.
Persze ha nem akarsz ilyenhez folyamodni, megértem.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz i-sti #162814 üzenetére
De azért odaszúrtál neki
Ez van, keresni kell olyat, aki vallal ilyet. Nekem szerencsere van es jol kijovunk, sot a kedvezmenyet (neki 30%) is atadja. Sokszor van 60% mindenkinek, szokta is mondani, hogy rendeljuk meg azzal. A masik helyen nincs ilyen, viszont ott is szerelnek be vitt alkatreszt, profibbak, de tudom hol mire szamitsak.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Magus, nem tudod veletlen, hogy az 1gen Arosa km oraja meg spiralos-e? Vettem egyet amit hazaviszek majd es hat az megvan benne nyekkenve. Easy fix vagy elektromos problema is bejatszhat? 1.4 8v amugy ha valamit is szamit. Azon kivul minden mukodik rajta.
-
válasz molnarpeter #164929 üzenetére
A kovacsauto hoz igy gondoltam inkabb rakerdezek (a bowden kategoria alatt)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Angliaban is ramentek egy eve, de igy is atmennek, ha ott a palast es nem fustol. Sot, megirva is atmennek, ha jol van megcsinalva. Az autohoz nem nyulhatnak, meg a hutoviz sapkat se vehetik le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #165919 üzenetére
Viszonylag egyszeru cucc, de betud ragadni (vizko pl). Altalaban nyitva marad. Lehet tulbonyolitani, el is romlik, lasd gti.
-
válasz BUZZLGHTYR #166059 üzenetére
Szorul a munkahengered, le kell venni, visszanyomni. Valszeg a végét járja, lehet nem is oldja meg, csak ideiglenesen.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen