Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gsc73

    aktív tag

    válasz VR6-Fan #8433 üzenetére

    Tartok is a költségektől.......sőt sokkal rosszabb arányokkal számolok, mert a suzin sok dolgot megcsináltam én magam, míg ehhez nem valószínű, hogy hozzányúlok...Bár ki tudja, az olajcsere az olajcsere.....meg ott a fedélzeti kompúter.....úgyhogy majd tájékozódom.

    Ha a súly/lóerő arányokat nézem, úgy gondolom, hogy kb 100LE-kéne a hasonló arányhoz mint suzinál. (800 Kg : 70LE = 1200 : 105LE) csak sacc/KB! Én csak álmodozom az 1.8-as, vagy turbós mototokról, de talán jobb is. Biztos vagyok abban, hogy azoknak a motoroknak a költségei még magasabbak, mint 1.4-é.Egyébként ebben a kategóriában (tehát nem 10 éves Swifthez viszonyítva) sokan mondták, írták, hogy a Skoda szervizek igen kedvező áron dolgoznak. Ez is majd évek alatt fog kiderülni. Mondjuk van egy szerelő, akihez évek óta járok, Ő is nyugodt szívvel ajánlotta a típust, és ezzel azt is, hogy a jövőben is járhatok hozzá. Ebben reménykedem még, ha hozzá is kell nyúlni, nem vernek át. Azt is olvastam több helyen hogy vannak speciális hibák, amikhez egyszerűen nem értenek a (márka)szervízben....pesze tudom, hogy a net sokat elbír.

    Köszi a tanácsokat, gondolatokat, be fogok számolni a tapasztalataimról.

    g.

    Számomra nagyon fontos a megbízható forrás, nagyon sok esettel találkoztam, ahol több 100.000 ft-ot buktak emberek/barátok/ismerősök használt autón.......én nem szeretnék.

    u.i.: ma vezettem egy 1.9TDI Octaviat (2006-os) egy álom volt...:)

    [ Szerkesztve ]

    kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.

Új hozzászólás Aktív témák