-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
válasz Imilenni #184657 üzenetére
A 2.3E-t csak kipróbáltam akkoriban, de 1994-ben volt egy Audi 100 2.8E-m. (V6, 174LE) Egy álom volt. Máig visszasírom. (Akkoriban tornázta be magát az Audi a német prémiumgyártók közé és ki is tettek magukért.) Ezt szakemberrel kellene átnézetned, hogy mennyire véres a torka.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
F_Zolee
veterán
válasz Imilenni #184677 üzenetére
Ha nem akarsz egyik szerelőtől a másikhoz menni kar széttárást nézni drágán én felejteném. Korából adódóan is állandó költést fog igényelni. Tele vagy pénzzel?
(#184686) bitpork: nem azt mondom, hogy újat vegyen. De a tájékozódásából sejteni lehet, hogy távol áll tőle az autó + szerelés. Pingvinezéstől szeretném megkímélni, mert manapság egy szög egyszerű dolgot is elrontanak vagy épp nem normálisan csinálják meg. És ráadásul gázosat néz ki ami még jobban megspékeli az ügyet...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Imilenni #184684 üzenetére
Mik a tervek vele, mennyit szánsz a fenntartásra, szeretnél-e beletanulni szerelésbe (+van-e hely, szerszám erre)?
Ha nem sajnálod ráborítani a maradék összeget rosszabb esetben, akkor hajrá. Vétel előtt mindenek előtt egy karosszéria műhelyben nézetném át, hogy milyen a rozsda helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Imilenni
addikt
válasz Imilenni #184689 üzenetére
Tényleg ennyire megbízhatatlan lenne egyébként a konstrukció?
Persze, 30 éves.
Kitudja mennyire hajtották szét, amiért motorcsere kellett..
Alváz galvanizált, nem nagyon kéne neki rohad iá, ha csak nem tört, nem?
Ahogy láttam inkább magyar utakon járt a verda.Press "F" to pay respects.
-
petymek
senior tag
válasz Imilenni #184689 üzenetére
Ha nem áll távol tőled, keress egy aknát, vagy csápost. Nézz alá, egy haverral, hol/mennyire folyik-e/mi folyik, ellenőrízzétek a fűtőmű kopásokat, mennyire van elrohadva. Ha még mindig akarod utána vidd szagemberhez is.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Imilenni #187615 üzenetére
Alulról fel lehet nyúlni és a bowdent meghúzni. Alsó motorburkolat útban lesz, akna, vagy emelő kell. facebook csoport
Az se mindegy, hol tört el? Az A-oszlop tövében maga a kar, vagy a kárpit alatt a mechanika, vagy a motorháztető nyitó felőli oldalon.
Nagyon régen a bringa fékbowdeneim szakadtak el, a dió tövében. Tavaly a robogó gázbowden a markolat felőli végén szintén a dió.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest