-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113404 üzenetére
Én elég furcsán használom. Munkanapokon csak város, hétvégén meg országút és minimum 100km egyszerre. Tankolás szerint nem voltam még 6,5 fölött. Olyankor szokott ilyen sok lenni, amikor 2 hét város van a pakliban és hétvégén nem mentem hosszú útra. 1 éves átlag BC és tankolás szerint is 6 liter, de nálam hosszabb a váltó.
Városban igyekszek kerülni a kemény gyorsításokat. 2500-ig forgatom, ott elváltom. 1500 alá meg motorfékkel sem engedem.
Főutakon igyekszem 100-al menni, hogy lehessen 6.-ot kapcsolni. Nincs igazán jó recept. Néha azért én is megküldöm, és lefogatom a 4.-et meg az 5.-et. A 6-ost nem merem, így is 2800-as fordulaton 180-al tép, szóval csak óvatosan.
Amire Te használod, arra egy kis köbcentis szívóbenzin lenne a legjobb. Fölösleges a dízel, ha nem jársz hosszú távokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113418 üzenetére
Üresben gurulok, ez egy rossz szokásom, még a wartburgos időből maradt rám. Nem tudok erről leszokni, ott volt szabadonfutó. Egy másfél tonnás dögöt nem illik ezer fordulaton vonszolni.
aero. hagyok egy kis helyet magam előtt, amúgy sem szeretek mások lökhárítójára tapadni, kivéve, ha valamivel kiérdemelte, pl. bevág elém és vészfékezésre késztet, na olyankor megbánja, hogy megszületett.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #113416 üzenetére
1.9 SDI: 120 km/h 3000 rpm Igazi anti-GT 1351 kg forgalmi szerint a kombi, ha már szóbakerült.
Emelkedőn van egy szokásom: fékkel és kuplunggal egyszerre fogáshatárra engedem indulásnál, visszagurulást megelőzendő, minimális/akár 0 hátraengedéssel el szoktam indulni. Amolyan manuális anti-rollback
-
TaaT
veterán
válasz i-sti #113464 üzenetére
"Benzin és gázolaj szűrőt is nem minden olajcserekor kell cserélni?"
Nem kell olyan sűrűn, főleg benzinesnél. Nálam 60e km-t írnak dízelre (négyesgolf korabeli VW-kre), a benzines periódust sajnos nem találtam meg a kis könyvecskémben.
4év, tizenvalahányezer km, gyak végig Lukoil 98-ast használva [link] [link] szűrőbetét kifordítva [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #113554 üzenetére
Igen Purflux [link]
Legközelebb vehetsz ilyet is [link]
A mann gyengébbnek tűnik alul felül nincs műanyag erősítés körbe
"csak ragasztás" Spórolnak.Ha megtekergetnéd a Mann szűrőt meg a gyárit meglátnád a különbséget. a H Astránál is ez a helyzet!
Amit küldtem képeket. Olaj nyomást nem igazán szerette amint látszódott a képeken is.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #113554 üzenetére
[link]
hmm nem is rossz.Purflux
A Purflux 1956-óta foglalkozik szűrők fejlesztésével és gyártásával. Szűrői az eredeti (OE) alkatrészekkel megegyező méretben és minőségben kerülnek gyártásba. Kínálatában szinte minden autótípushoz talál megoldást.
De a lényeget nem fényképezted le, milyen koszos volt a levegőszűrő és a pollenszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
válasz i-sti #113684 üzenetére
Minden típusnak meg van adva egy intervallum ahol nem az automatikus olajcsere mén, hanem meg kell sasolni előírás szerűen adott dolgokat: klíma szíj, fékek, stb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz i-sti #113953 üzenetére
Valójában az enyém fogyasztotta a legtöbbet - a teljes hétvégére vetítve 8,1-re jött ki (8,8 odafelé, 40 km városi tekergés, 7,1 visszafelé). Csak hogy kicsit megnyugtassalak.
Egy barátom váltott kb. 1,5 éve 140 lovas 2.0 CR TDI-ről a 170 lovasra (Passat CC mindkettő), azt mondja, hogy a 170 lovas durván 1 literrel többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #113962 üzenetére
Sokkal többet nem tudok a részletekről, főleg autópályán használja, tempósan. Amikor cserélt, utána mondta, hogy egy literrel többet eszik - olyan 7 és 8 liter közötti tartomány rémlik, ami az én benzinesemhez képest szerény, a tempót is nézve (szvsz alaphangon 180-nal jár).
(#113961) bitpork : úgy sejtem, Te most hétvégén Szeged környékén, rövidtávoztál. Faluban (Zeg) én is 13-at produkálok, biztos le lehet szorítani 9-re, de ez most nem volt cél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #113966 üzenetére
Nincs összehasonlítási alapom mert a 140-eset nem próbáltam, nekünk 170 lovas B6 van. Városban rövid utakkal dugóban tűzdelve simán feltornázom 18-20 literre is az átlagot de ez extrém példa. Pályán jól fogyaszt viszont, óra szerint fix 130-nál 6,5 150-nél fix 6,7 (ott 6.-ban 2900-et fororg pont a főtengely).
#nincsbennetarcsi
-
Piwi
addikt
válasz i-sti #114061 üzenetére
uhhh,igazából nem szoktam mérni,csak néha rápillantok a computerre hogy mit ír,igen tudom ez nem pontos,csak megközelítő.
mindkét autó 90%-ban autópályán megy,mert melóba is azon megyünk.
nem volt nullázva egyikben sem a fogyasztás,az A3-ban 5.4-t mutat a computer nálam az A4-ben meg 6.5Após benzintemetője Honda Accordja meg 8 liter
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
válasz i-sti #114952 üzenetére
Ami csak azért arczpirító, mert a C5 vonalig az Audi volt az akinél megjelent fizikai mérőműszerként, ami nagyon jó volt. Nekem pl az automata váltó miatt is jó volt tunni mikor hogy melegszik.
Erre mit látok? A VWnél átkerült a fícsör a touareg-phaeton vonalra. Csak oda. Ennek mi értelme van vajh?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Ford topik
- PlayStation 5
- Toyota topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest