Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz apple87 #157004 üzenetére

    Most még nincs baja, majd lesz az ismerőseidnek is. Nem jó erre használni ezt a motort. Szépen lassan tömődik el a DPF és az EGR is. Az, hogy néha kimész vele pályára nem biztosíték semmire. Lehet pont nem azon a 30 km-en fog regenerálni.
    Amúgy nagyon jó motor a 2.0 CRTDi. Legyen meg benne a 15000-ként az olajcsere a minőségi üzemanyag és sokáig bírni fogja. Az általad kinézett futásnál már nem sok lesz hátra valószínűleg a DPF-nek és az EGR-nek se. A kettőstömegű ha nem gyilkolták akkor az még jó lehet egy darabig. Bár a városba azt is lefogod gyalázni :)

    CFFB jó motorkód azzal vedd ha teheted. Ha nincs a a DPF-ben az Oil Ash magas szinten akkor még jó lesz az is. 175ml-nél lesz cserés a részecskeszűrő.

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák