-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Én áramerősséget nem mértem még sose.
Elől 14V hátul az akksin 13,8V-ot mértem én is. Az teljesen jó.
Ha merül az Akkud, akkor csere. Varta Silver Dynamycot vettem mert az Exide Premium új kora óta merült.
Persze nekem szar, sokat városozok de érdekes a Varta nem merül...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Attól függ mennyire van lemerülve. Minél jobban le van merülve az akksi, annál nagyobb árammal tölt + mindent a generátor lát el árammal. 9A teljesen OK.
180A a max terhelhetőség, csak kis ideig viseli el a rendszer. 120-160 amperral szoktak vasat vágni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #147866 üzenetére
Szerintem vidd el az akksidat egy terhelovillas meresre. A leirtak alapjan kb. halott megnott a belso ellenallasa. Esetleg annyit megtehetsz, ha sok idod van, hogy kiveszed a kocsibol, 11V-ra lemerited egy-ket izzo segitsegevel, majd utana labortaprol feltoltod 2A-rel 13.8V-ig (ha meg tobb idod van 1A-rel). Ezzel valamennyire tudod regeneralni. A nagyaramu tultes hatranya, hogy a toltes melysege joval kisebb es a passzivalodott feluletek nem regeneralodnak a cellakban. Egy ilyen regeneralast minden veletlen tulmerites utan, rovid idon belul erdemes megcsinalni. Ha tul sokat varsz, akkor a passzivalodott feluleteken a szulfatok kristalyszerkezete megvaltozik es tobbet nem lehet visszahozni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen