- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz hdanesz #197906 üzenetére
A motort nem lehet külön cserélni, csak a komplett tükröt. Azaz, csak a külső burkolat és a tükörlap ami átkerül a régiből. Ennek a cseréje új alkatrésszel bőven 100rongy felett van.
De lehet gond az ajtóvezérlővel is.
Diagnosztika nélkül lehetetlen megmondani.
Megcsináltatnám a nepperrel, ha amúgy minden más rendben van az autóval.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Winne #198258 üzenetére
Nézd végig az üzemanyagvezetékeket a motortérben. Esetleg pattints le a motorburkolatot, hogy jobban lásd mi a helyzet. Valahol a jobb oldali torony környékén jönnek fel alulról, onnan pedig -nagyjából- végig tudod követni az útjukat. Így esetleg látni fogod hol szivárog. Ha semmi, akkor kérj meg valakit hogy adjon rá gyújtást, akkor nyomni fog a pumpa és talán jobban fog látszani. Lehet valamelyik csőcsatlakozás, esetleg nyestrágás. Nem sok esély van, hogy ott meg tudod oldani, ha ennyire folyik az már nem játék.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Winne #198279 üzenetére
A kép közepén a railcső vége van, a nyomásszenzorral. Nem sok minden látszik, de nekem nem úgy tűnik, hogy a szenzortól jönne a benya. Szóval ha mélyebbről jön, a szívósor alól, akkor esélyes hogy valamelyik injektor/annak tömítése a ludas. Ennek kiderítéséhez sajnos le kell bontani a szívósort, amibe ugye integrálva van a vizes intercooler.
Szerencsés esetben többen lesz a munkadíj, mint az alkatrész.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Winne #198289 üzenetére
Szerintem oda már csak lecsorog. A cső felső részén is frissnek tűnő folyásnyomok vannak, vagyis nekem annak tűnnek.
Azért majd számolj be a helyzetről/megoldásról, ha eljutott szerelőhöz![ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
válasz artiny #198988 üzenetére
Ott van a zárhídon egy fekete/sárga matrica, azon megtalálod. ~500g, a pontos mennyiség és a hűtőközeg típusa is rajta lesz a matricán. Mivel 2014-es autó, szinte biztos, hogy R134A lesz benne. Ami számodra nem rossz hír, mivel az újabb gáz ára ~10x-ese a régiének.
Ilyet keress. Bár ez pont CO2-ős matrica, az A3-ban nem szén-dioxidos a klíma. De a matrica így néz ki nálad is.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #199303 üzenetére
Már 2012 végén volt ACT 1,4TSI-ben, Golf 7-ben és társaiban.(Illetve egy nagy kedvencemben, a Polo BlueGT-ben) Előbb 140Le (CPTA), majd 150Le (CZEA) teljesítménnyel. A hengerlekapcsolás ezekben is csak a 2-es és 3-as hengert kapcsolta le. Ezek lassan 10évesek lesznek. Engem nagyon érdekelne egy kompressziómérés, mondjuk az említett 250ezer km környékén.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #199306 üzenetére
Jah, igen, az Evo már alu blokk. Ha van lehetőséged, hallgass meg egyszer egy ilyet hidegen indítva. Hááát, nem túl bizalomgerjesztő.
A második bekezdésben leírtak okán én annyira nem is erőltetném saját részre az ACT-st.
Ezért is érdekel engem leginkább az 1,4 legvége (CZCA, CZDA). Minden eddigi ismeretem szerint ezek már tényleg jól sikerültek. Az erősebbik ugye kb. csak annyiban különbözik, hogy a kipufogó oldali vezérműtengelyen is van elfokolás. Erről viszont már hallottam olyat, hogy valami csavarok meglazulnak benne, csak a kipuoldaliban.
Meg a vízpumpájuk szokott meggyengülni, amit a vezérműtengely hajt egy pici szíjon át. Kicsit szop@s cserélni, mivel a gyári javítási szerint nyomatékra kell előfeszíteni és a csavarok meghúzási sorrendjével és nyomatékával is játszadozni kell.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz laabom #199375 üzenetére
Mivel kérdezted, itt egy -szigorúan- vélemény:
Mindenképp márkaszervizben csináltatnám meg a garanciás autót. Mivel állítod, hogy a klíma már korábban sem működött tökéletesen, lehet hogy nem is a madár okozza a gondot. Illetve lehet nem is a hűtő. Lehet, hogy tömör a rendszer és teljesen más a probléma.Még az is megtörténhet, hogy egy filléredbe sem fog kerülni, mivel garancia keretein belüli a dolog. A képen amúgy nem látszik komolyabb sérülés a hűtőn, de ez nem jelenti azt, hogy nem az sérült. Akár kavics által, korábban. Még sok garancia van az autóra, előjöhet bármi a későbbiekben is. Viszont ha máshol megcsináltatod, megvonhatják a garanciát a klímarendszer többi alkatrészére is. Nem akarok rémtörténetet faragni, de ha benézne később pl. egy elpárologtató-csere, de nincs már garanciád, na akkor nagyot koppan az áll, a számla láttán.Nem tudom elképzelni, hogy szemmel jól látható összeg lenne a különbség a külsős és a márkaszervizes ár között, ha a hűtőt cserélni kell. A lökhárítót biztosan le kell hozzá venni, de ha olyan a csatlakozások kialakítása, akár a hűtősort is szükséges lehet kimozdítani. Elég új autó, nem biztos, hogy minden sarkon szét fogják tudni igényesen szedni, majd összerakni.
Garanciás autót én biztosan márkaszervizben javíttatnék, ha fizetős lesz a vége, ha nem.
Jah, a madarat azért kivenném...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz laabom #199381 üzenetére
Ezt már OFF-ba írom inkább...
A hozzáállásod, fellépésed akár segíthet(ne) is a sorsodon.
Nem kell feltétlenül ajánlatokat kérni, telefonálgatni, túl sokat "mesélni" etc. Kérj egy időpontot, mivel a garanciás autódban nem működik megfelelően a klíma. Ennyi, a többi majd alakul...Az ország mely környékén élsz?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Gombinyó #199482 üzenetére
Az előttem szólók már tisztázták a dolgot.
A linkedben szereplő "termékre" lesz szükséged. Csak márkaszerviz tudja aktiválni, ennek persze munkadíj okán még lesz költsége.
A focvis által ajánlott alternatív megoldás is működhet, viszont megvan a veszélye -főleg garanciás autónál- hogy egy szoftverfrissítés elviszi. Valamint látni fogják, hogy belepiszkáltak a vezérlőbe, és megvonják a garanciáját.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #199497 üzenetére
Érdekesek ezek a gyári lengéscsillapítók...
A hátsókat cseréltem, mikor eltört egy rugó, viszont azok már sz@rok is voltak.
Az elsők még mindig a gyáriak. Nem eresztenek és (már nem emlékszem pontosan) bőven 75% fölött voltak (előírt guminyomás, semmi "cheat" ) egy hónappal ezelőtt, mikor műszakizott. Pedig igen fos utakon kényszerülök közlekedni sajnos... A rugók viszont már rozsdásodnak becsülettel, illetve van is egy kis "dragster feeling" elöl. Szóval a rugó lassan kuka, de akkor már dobom a lengéscsillapítókat is. Kicsit talán sajnálva őket...Ami itt a lényeg lett volna, hogy a gyári gátlók abban az időben igen jól sikerültek.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz K Norbi #199500 üzenetére
Elvileg nem kellene, de én biztos beállíttatnám... illetve fogom is, ha oda jutok.
Mikor a toronycsapágyak+felütközők voltak cserélve, akkor is be lett állítva nekem. Most már kicsit bánom, hogy akkor nem dobtam ki a rugó+gátló párosokat is.
(Az is érdekes, a toronycsapágyaknak egy árva hangja nem volt 2xévesen, csak a gumik voltak már úgy összeülve, hogy nemhogy az ujjam, a fejem majdnem befért a résbe. SKF készlet ment bele, benne volt a gyári cikkszám...)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz masvilagx3 #199532 üzenetére
Egy kérdést ők is megérnek, szerintem tudnak segíteni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199537 üzenetére
"En mar alig varom, hogy legyen az audinak elektromos autoja."
Ezt nem értem. Van már vagy 4 modell. (e-tron, e-tron Sportback, Q4 e-tron, e-tron GT, sőt a GT-ből RS is van)
e-tront volt szerencsém vezetni. A kamerás külső tükrökkel. Az nagyon durván megszokást igényel, én szinte féltem benne. A gazdája már egy éve használja, de azt mondja, hogy még most is meg tudja viccelni. Főleg ha közvetlenül ül át, normál tükrös autóból.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199546 üzenetére
Köszi
Az összes papagájért oda vagyok. Nagyon intelligens állatok. Egy időben nagyon szerettem volna egy "komolyabbat", de már letettem róla rég. Erre az utóbbi időben az oldalborda kezdett érdeklődést mutatni irántuk.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz HUTCHDB #199549 üzenetére
Tiguanból is van már Plug-In (vagy Seat Tarraco, ugyan az, más logoval) ha mindenképp szükségetek van ekkora méretű autóra. Ezek viszont még nagyon újak, eladó használt talán még nincs is belőlük.
Azért egy A3 vagy Golf jóval kisebb lesz egy Tiguannál. Passat GTE Variant inkább közelebb lesz. (esetleg Superb iV kombi)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #199655 üzenetére
A minap csináltam B8-as Passatot, az be is ázott. Mint kiderült, annál is nagyon lassan folyt le a víz. Feltelt a tetőnél, majd jutott belőle az utastérbe is.
A lefolyócsövek legvégén (amik B8 esetében a szélvédő alatt vannak, a vízvályúba vezetnek) van egy-egy pici piros gumi, szinte dugónak tekinthető. Ez a kis sz@r elvileg azért van rajta, hogy felfele ne mehessen semmi (tiszta vicc, mi menne...) ezeket egyszerűen le kell tépni a cső végéről. Vannak modellek, melyeknél visszahívásban maga a gyártó szedeti le. A csőben összegyűlő por, a nedvességgel karöltve szó szerint oda tapasztja a cső végéhez ezt a "korongot", innentől dugóként fog funkcionálni. Zseniális megoldás... ja, mégsem.A levélrácsot a motortér felől megbontva megoldható, ha gumiból vannak a kezeid, az sokat segít Egy jó lámpával bevilágítva, a géptetőzsanérnál látszani is fog. A lefolyásnyomok sokat segítenek a csővég megtalálásában. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor leveszed az ablaktörlőkarokat, kiszereled a levélrácsot és egy füst alatt mindent kitakaríthatsz a környéken.
Miután megvolt, úgy folyt a víz lefelé hogy öröm volt nézni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #199665 üzenetére
Én addig nem piszkálnám a csövet amíg ki nem került az a két kis szar a végéből. Ha kint van, nézd megy hogy folyik-e normálisan a víz. Amennyiben nem érzed elég sikeresnek a dolgot, akkor is inkább a focvis által is ajánlott behúzószállal próbálkoznék. (Ha van villanyszerelő cimbora, kérj tőle kölcsön) A javítási utasítás is egy ilyesmi szerszámot ír elő hozzá, VAS 6620.
Komolyabb cuccot azért nem mernék beletömni. Széttolhatja valahol a csövet belül, amit esetleg nem veszel észre, és később még durvábban beázhat. A vezető oldalon pl. ha beázik, akkor egyből folyik a víz a hálózati vezérlőre, annak stekkereire, majd le a géptetőnyitó kar környékén lévő csatlakozóhalmazra. Illetve a rengeteg vezeték viszi a vizet mindenhova is...Közben találtam is egy javításit, a komplett panorámatetőhöz, német, de mazsolázni lehet belőle: link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz focvis #199668 üzenetére
A linkelt behúzó szerintem jó lehet, képeket nézegetve nem tűnik a gyári szerszám sem ennél többnek.
Golfban lehet-e ez a cucc? Mivel kb. egyidős lehet Doki paszulyával, ugyanúgy MQB, szerintem simán.
Viszont ha leveszed/leveszitek az ablaktörlő karokat, illetve a levélrácsot, nagyon vigyázzatok, nehogy szélvédőcsere legyen a vége. Ha a levélrács a szélvédő alá, teljes szélességében bepattanós fajta, annak a helyét érdemes nagyon alaposan kipucolni. Valamint a levélrácson azt a részt is ami bepattan elpucolni, esetleg szilikonzsírral bekenni és úgy visszatenni. Feszegetéssel könnyen oda a szélvédő.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz IntelKiller7 #199734 üzenetére
Beindítani nem kell, elég ha töltőre teszed és gyújtást adsz.
Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor elakadásjelző be, vezetőoldali ajtó nyitva. Így biztosan nem "alszik el" semmi. Kulcs legyen az utastérben, ha Kessy-s (ha nem, akkor úgy is bent lesz...).Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz T-master #200504 üzenetére
A javítási utasítás szerint az expanziós szelepet át kell fúrni mosáshoz, majd -értelem szerűen a mosás után- újat kell beszerelni helyette.
A szelep szintén nem egy elhanyagolható tétel.
A szárítószűrő (úgy tudom) jó pár modellnél nem cserélhető/kiszerelhető a kondenzátorból. Így sajnos együtt mennek az örök vadászmezőkre.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz diegho #200659 üzenetére
Nem tudom, mennyire égető a dolog, de én körülnéznék jófogáson, facebook csoportokban és hasonló helyeken. Persze csak ha nem ragaszkodsz az újhoz.(bár találni soha nem használtat is simán) Szerintem ennyi pénzért bőven kaphatsz komplett szettet emelővel, rögzítővel, kerékkulccsal, etc. Akár teljes értékű pótkereket is minden sallanggal. Leon 5F-be jó lesz a testvéreié is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tomic #200772 üzenetére
Kicsivel több adat jó lenne... de kitalálom: dízel, "c"-vel kezdődik a motorkód
Ezeknek általában 210ezer km a vezérlés csereperiódusa. Preventív jelleggel azért érdemes ennél hamarabb megejteni. Én 180k körül már ledobnám, abból baj nem lehet.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tomic #200776 üzenetére
Most ez olyan kérdés, hogy ha Én azt mondom hogy menj, és elszakad, akkor én álljam a motorcserét? És ha nem szakad el? Mit nyertem? Remélem érted mit akarok mondani...
raziel01: Persze, attól hogy nincs meg a méter, még nem kéne az örökkévalóságig használni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Volt valami "rendezvény"?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz SzlobiG #201133 üzenetére
2017 októbere előtt gyártott 150lovasból még lehet találni SCR nélkülit. Főleg ha magyar piacos. Az SCR meg nem léte kíméli a pénztárcát és az idegrendszert is.
Illetve az ezen dátum utániak már 7 sebességes DSG-t kaptak.
A 190 lovasnak csak valami 60Nm-rel több a nyomatéka.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz maximilian4 #201491 üzenetére
El kell keserítselek, de nem találtad meg.
Az a két alu cső (a gyenge kép alapján) a klíma csövei lesznek. Ezeken áramlik a hűtőközeg az elpárologtatóba, és vissza. Azért vizesek, mivel bekapcsolt klímánál hideg a felületük, ezáltal kicsapódik rajtuk a levegő páratartalma. Gondolom nem sokkal leállítás (és előtte klímázás) után nézted.
Megnyugtatásképp nézd meg azokat a csöveket úgy is, hogy jóval előtte kikapcsolod a klímát. Szárazak lesznek...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Az enyém sem.
Oh, wait...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz HUTCHDB #201715 üzenetére
4 modul van a GTE-ben. Már nem emlékszem mennyi darabja. Az akkupakk fedele kényszercserés megbontás esetén. Nem lehet roncsolás nélkül levágni. Cserélni leginkább olyan márkaszerviz tudja, amelyik jogosult rá és van nagyfeszültségű technikusa.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz T-master #201722 üzenetére
De igen, viszont javítási szerint nem bontható tovább a "pár". Alkatrészként is a "pár" szerepel a cikkszám alatt.
Az újabbaknak tudom, hogy nem "eldobós" a teteje (Octavia iV, Tarraco PlugIn, etc.) Régebbi Passat GTE-t nem tudom, de a Golf biztosan. (eUp! és barátai is eldobós)Jah, lehet, mindig sikerül összekeverni a HVT-t meg a HVE-t ...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz T-master #201725 üzenetére
Olyan rengeteg félét még mi sem csináltunk, GTE-t pl. csak egyet, szóval passz. De valahogy a GTE modul is balanszírozva lett, ez biztos, és nem emlékszem hogy tovább bontottuk volna. Sőt, szinte biztos hogy nem, szóval be kell férnie egyben a balanszerbe. Már rég volt, de nem rémlik, hogy olyan óriási darab lett volna, hiába "egy pár" modul.
Ahogy emlékszem, kb. pont akkora egy GTE modul (hiába egy pár), mit egy full elektromos (eTron) sima modulja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz SzlobiG #201837 üzenetére
Jól látod, még bent van a mutatós óra a műszerfalon. Az infotainment pedig már az újabb kijelzős, de ez még mindig MIB2 (van ahol MIB 2.5-ként hivatkoznak rá)
Nem néz ki rosszul, de én hanyagolnám az scr-t, ha lehet. Drága javításokba lehet vele belefutni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz TayRol #202070 üzenetére
Sajnos semmi jót. Valamilyen hiba van a rendszerben. Már gyanús volt számomra, mikor írtad, hogy 1000km van hátra, valamint világít a check engine. Elvileg hamarabb szól, ha csak a lőre fogy belőle. Hiba esetén viszont 1000km-ről kezd visszaszámolni.
Az 1000km elfogyását követően már tiltani fogja a motorindítást. Természetesen nem fog menet közben leállni, de leállítást követően már nem lesz indítható.
Holnap reggel nézz rá (bár nem fog eltűnni magától), aztán válassz egy szimpatikus szervizt. Sajnálom!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Kalandor #202220 üzenetére
Pont úgy néz ki, mint egy nagyon elöregedett kiegyenlítőtartály darabajai.
Hogy néz ki a tartályod? Nem pont ilyen besárgult/bebarnult színű?szerk.: Bár az kemény anyagból van. Viszont sok minden nem juthat oda fel.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz TayRol #202240 üzenetére
Upsz, a kis köcsög! Nagyon szeretik az AdBlue befecskendező kábeleit.
Ezeket simán meg szoktuk javítani toldóhüvellyel (ugye csak a toldó az elfogadott VW-nél), ha hagy rajta elég anyagot. Viszont ahogy látom a képen, itt annyira belerágott a tövébe, hogy már nincs mihez toldani. Maradt talán 1-2mm vezeték. Ezért cserélték a befecskendezőt.
Egy Sharanban (még a régebbi típusú befecskendező) egyszer lerágta a törésgátlót, meg a vezetéket is úgy, hogy semmi nem maradt. Ott is muszáj volt cserélni.
A munkadíj meg azért is ennyi, mert hűtött a fej, vízrendszert kell bontani, azt utána géppel légteleníteni, etc. Az idő meg pörög...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #202789 üzenetére
Mester!
Most olvastam a hozzászólásod a Speedzone Golf 4 teszt alatt.
Annyit tennék hozzá, hogy vezettél te manuális váltós, ESP-vel felszerelt, ASV motorkódú autót is. Nem is egyszer.
(Sajnos volt pár fals infó a -amúgy remek- videóban. Többek közt, hogy adagolósban soha nem volt 6-os váltó)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!