- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11187 üzenetére
hát azok a gagyi alu utánzat tükrök
a gyári seat felgen viszont nem rossz
rob210: rotor milyen állapotban van? fedél nem repedt? kábelek nem húznak át? (ugye nem wartburg kábeles..?) trafó? illetve amikor nekem gyak. letört a hall jeladom akkor rángatott és 1-1 henger ment csak, meg persze erőtlen lett és elkezdet feketén fűstni a benzin végett, nézd meg hogy nincs e elmozdulva.
Kiskokó:hát a főbb motor alkotók cseréjén kívül 100-150e körül felújítható/kicserélhető a komplett motor és akkor van egy gyakorlatilag 0km-s motorod.
16V blokkot konkrétan most néztünk egy párat az egyikbe 250k km-nél több volt és benne volt a gyári honolás, válla nem volt ovalitása még annyi se, a dugók se voltak agyon kopva. az olaj lehúzó gyűrű volt elkopva és ette az olajat no meg a szelep száll szimmeringek voltak szarok, egy másik ok amiért ette az olajat, de a 8V-sek nem szoktak ennyire meg kopni.
mindennapi használatra 8V-set ajánlanék, mert sűrűn használt fordulat tartományban (1500-3000) sokkal kellemesebb közlekedni vele mint egy 16V-vel, viszont 5500-nál felesleges tovább forgatni, még egy 16V-nél úgy szokták mondani hogy 4000-nél kezdődik a móka egészen 7200-ig.
8V-sen belül egy jobb állapotú digitális befecsiset ajánlanék (digifant II PF motorkod pl), kisebb a barmolási lehetőség, egyszerűbb, picivel jobban fogyaszt, közép tartományba még jobban használható.
viszont el kell hogy keserítsem a barátod az itthoni kínálat gyakorlatilag nulla...
van az amit linkeltél [link] nálam kieső, messze van a gyáritól...
szintén messze a gyáritól, és egyszer telibe lett fújva tuti [link]esetleg ez[link] de a PL-es motor egy szopó faktor egyszer bepusztult (nem maga a vas, a befecskendezés) onnantól kezdve kuka, vagy talicska pénz és lelkiismeretes szerelő kell hozzá.
(ilyen motor alakítottunk most át full mechanikus befecskendezésre, bővített hengerfej, gyűrű csapágy stb garnitúra..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11223 üzenetére
há lassan be is járatod
rob210:kérdés hogy egy bontós karbi mennyivel jobb állapotra!?
hát az durván egy 20k mert kb 4k egy felújító készlet, az azért gondolkodásba ejtő.... lehet még is olcsosítva érdemes egy bontottal próbálkozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #11257 üzenetére
hmmmm ekszij, lehet, megnezem majd az allapotat, vezerles cserenel emlitettem de szerelo ismeros azt mondta jo az meg....eddig, ha valaki esetleg tud mondani markat amit erdemes venni (a vezermuszij Gates asszem) esetleg gyari beszallitot ekszijbol 1.4 EFI Cordobahoz megkoszonnem
szerencsere horpadva nincs, a polirozast egyebkent is fontolgattam, rafer, akkor remelem le fog jonni
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #11257 üzenetére
Én a lakótelep öröme miatt, minden nap szorosan parkolok, de odafigyelek más autójára mint ahogy a sajátoméra is.
Vettem ajtóvédőt is, amivel mások autójának nem nyomatom meg az ajtaját.
Nekem meg szerencsére fent van a gyári díszléc ami erre a célra nagyon jó mert kijjebb van amint az ajtó.
Ha ezt behorpasztják akkor az direkt volt azt meg úgy is kicsinálom.Bár ehhez hozzátartozik, hogy az én fényezésem már nem olyan szép mint egy 5-10 éves autóé.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11265 üzenetére
nem baj, most már addig hajtom amég szét nem hullik, a blokk nem izgat a fej maradjon ép, nincs kedvem boss kővel hengerfejet bővíteni
az időjárás teszi, a K-jet nagyon érzékeny rá, a mai befecsi rendszerekhez képest.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11284 üzenetére
jösz inzultálni mi?
englis igazán megkreálhatnád helyettem
sikeresen betörtünk a saját iskolán udvarába az utolsó előtti nap
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Neoteric
addikt
válasz tomcsi23 #11297 üzenetére
Hát a kocsi alja "megcirógadta" a száraz földet. Nem volt leaszfaltozva az utca, aztán csak az ilyen hepehupás földút volt.
Köszi a tippeket a többieknek is. Valszeg az lesz, hogy körülnézek bontóban.
Ha netán sikerülne találni egy ilyen cuccot és odavinném márkaszervízbe a kocsival együtt, akkor azt beleaplikálnák nekem? Így gondolom valamivel olcsóbban jönnék ki, mintha ők adnák az új övet tokkal vonóval.PSN: ne0teric_sAN
-
INMOTEP
őstag
válasz tomcsi23 #11370 üzenetére
edig csak a fogyasztást tudtam megállapítani ami jó , 10 edikén viszem Nagy szervizre , vezérműszíj és a szokásos cserélendő alkatrészek + már megvettem neki a metabondot majd a többiről meg beszámolok . bár a terv az hogy eladjuk , elcseréljük egy kisebb fiatalabb Autóra mert ez nagy nekünk .
[ Szerkesztve ]
-
válasz tomcsi23 #11388 üzenetére
gondolom nem enged visszagurulni kézifékes indulásnál,
ennek én nagy hasznát veszem, mert kéziféket sohasem használomEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11452 üzenetére
szegény, kár érte
rob210: ezt most nem értem, elugrok a vezérmű keréken egy fogat a szíj, de jelen vna minden (a vezermű kerék meg a lendkerék egyszerre van jelen?)
vagy neked külön van egy segéd tengelyed ami a gyújtást forgatja? és ezen ment el a szíj?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
-
barnam_
nagyúr
válasz tomcsi23 #11497 üzenetére
Ez még jól is hangzik fogyasztás szempontjából, de vajon olyan alacsony fordulaton lesz a motornak annyi ereje (ne feledjük a cikkben azt írja hogy egyelőre a 2.0 TFSI-hez lesz), hogy 200 km/h-nál leküzdje a légellenállást?
Szerintem ez csak egy újabb paraszt vakítás.
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #11547 üzenetére
Egy ideje nem etanolozok, ez most 95-ös tisztán.
A vízhőfok beton stabilan áll 90-en, miután bemelegedett a motor, vagyis kicsit csal a mutatóVR6-Fan
Nem mértünk még, de a héten meglátogatok egy szerelőt.
Nincs hibaüzenet a műszerfalon.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #11547 üzenetére
Szvsz nekem fél literrel kevesebbet fogyaszt amióta etanolozok
Így kifejezetten megéri így járni az autóval.
havi 11.000.- ot spórolok meg így az üzemanyagon a jelenlegi árak mellett.
Az egyetlen dolog amivel teljesen ki vagyok békülve, hogy a kipuffogó szaga olyan mint a pálinkafőzőé.De komolyan tök más a szaga a kipuffnak mint a tiszta benzinnek.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- LEGO klub
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs