- Crypto Trade
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- YouTube
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #32716 üzenetére
mellesleg nehogyma ugy haladjak vele mint egy fapad 1,4-el.
Ez kikérjük magunknak!
Békéscsaba - Gyula távon nálam nem sokat van 4000 alatt a fordulat[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #32718 üzenetére
Jóvammá, értettem én mit szeretnél mondani. Nem azért írtam.
Igaz nekünk is 1.4 van itthon, sok a városi közlekedés, ezért amikor hétvégi családlátogatás van, akkor be szoktam nyomni a pedált rendesen. Csak hogy el ne taknyosodjon a moci.
általában 5200-ig szoktam pörgetni, gyors váltásokkal.
Egyébként ahhoz képest, hogy 1.4 néha meglepődök rajta milyen jól megy. Én meg vagyok elégedve a menetdinamikájával. 4-5ezer környékén megjön a hang is, ami további endorfint szabadít fel. -
Morris
veterán
Üdv Urak!
Van valakinek kedvezménye alkatrészt illetően valahol? Ma 100-as tempónál egyszerűen leállt a moci. Megállás után újraindít és tökéletesen üzemel. Hibakódot nem írt. Gondolom üzemanyagpumpa lesz.
Ami nem is csoda, hisz a korábbi tünetek is erre utalnak (sebességtartásnál rángatás - mintha nem kapna elég naftát, vagy elégtelen a nyomás és 2 éve műszakin magas HC-t diagnosztizáltak, ami lehet megintcsak az alacsony nyomás miatt) Persze ez csak az én diagnózisom.Szóval szerintem az AC pumpám cserés, és amint látom elég jó árban mérik!
Így ha valakinek van valahol jó nagy kedvezménye, szivesen jelentkezek! -
Morris
veterán
válasz #00809728 #32964 üzenetére
Szép jó (esős) reggelt!
No, én valami ilyesmit találtam egy csomó helyen.
Létezik, hogy több féle is jó lehet bele?
Igazából csak annyit tudok hogy 3 bar-t kell teljesítsen. Sőt, előtte még egy üzemanyagnyomást is szeretnék méretni, mert gondolom nem valami olcsók ezek a cuccok, ezért nehogy hiába vegyek egyet.Egyébként ez a gyári pumpája?
-
Morris
veterán
válasz #00809728 #32967 üzenetére
Ja, hogy ez a műanyagburkolaton belüli rész! Értem.
Jövőhéten megyek megnézetem a nyomást, aztán megkérdezem a szakimat, hogy bele tudná e ezt varázsolni.
Hamarosan zörgök, hogy mi a téma. Előre is köszönöm!
Jah, árat tudsz nekem mondani a felső két alternatívára?narancsnn: Az, enélkül nehezen ugrok térben és időben
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz #00809728 #32974 üzenetére
Na üdv!
Ha ki tudom cserélni akkor majdnem biztos, hogy kell (de csak kb másfél hét múlva, fizu után - sajnos ezt meg kell várnom). Remélem ezek időtálló szerkezetek. Az enyém még gyári.
(gondolom a második amit linkeltél jobb lenne, mert azonos teljesítményhez kevesebb áramfelvétel és fordulatszám párosul. Ha stimmel a méret akkor lehet, hogy az jobb lenne)
És akkor majd a csomagba mehet a pumpa, annak a szűrője, + a külső szűrő.
Cikkszámot tudsz mondani? Ha megjön majd Mágus, felteszem neki a kérdéseket és remélem, hogy pozitív lesz a válasz![ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #32989 üzenetére
Nálam viszont nagy fordulaton nincs gond, csak részterhelésen. Mintha gyújtás vagy üzemanyagkimaradás miatt csinálná. Tegnap is 3000-es fordulat környékén volt és csak úgy pikkpakk leállt. Megállás után azonnal újraindult.
Ma nem volt vele semmi gond, pedig kapott várost és országutat is.
Ilyet még sohasem csinált. És mivel hibakódot sem tárolt, így vált gyanússá a pumpa.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz 14adam #33237 üzenetére
A tárcsa jó, csak maga a betét kemény. Így nehezen kopik és jobban "tükrösödik". Az a baj a Brembo-val, hogy már csak a név van meg. A gyártás minősége és az odafigyelés már a múlté. Egyre sz@arabbak.
Az a három márka amit korábban írtam nagyon jók. A legolcsóbb a ferodo. Ez a cég elsősorban verseny célra gyárt és ebből kifolyólag a hétköznapi termékük is nagyon jó ár/érték aránnyal rendelkezik.
A Textar puha betét és nagyon jó. A csúcs szerintem az ATE. A VW gyári beszállítója.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Tudtok ajánlani jóféle H7-es izzót?
Kiégett a jobb oldali, hogy a fene enné meg. Eddig Osram Night Breaker-t használtam, de ma megpillantottam a tecsóba az árát és a pacemaker majdnem újraindult 7200ft/2db wtfFoBCRaistlin: Hát nekem nagyon nem voltak jók!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #33259 üzenetére
Ez a baj, hogy nem feltétlenül mennek egy évig. Mondjuk én másfél éve cseréltem őket, de akkor még 5k volt a 2db.
Így szerintem átpártolok a Megalight ultrához!Köszi a megerősítést Tomcsi!
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #33261 üzenetére
Ne is mondd, nekem fél óra csak az egyik lámpa. Igen csúnya szavak szokták elhagyni a számat csere közben
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #33265 üzenetére
óóó, dehogynem. Egy tízéves gyerek kézfeje simán odafér.
Semmi hely nincs. úgy kell vakon szerencsétlenkedni. Ráadásul a bal oldali még szarabb, mert az akku is oda van rakva. borzalom. -
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #33271 üzenetére
ráadásul a H4 még olcsóbb is mint a mi H7-esünk.
Mágus2: Nekem korábban pont az volt a baj, hogy visított a brembo betét, de jelenleg Ferodo szettem van és meg sem szólal! Nem kell kenegetni sem ilyen rézpasztákkal meg ilyesmivel. Lehet, h pont kivétel vagyok...
ráadásul az ára töredéke a brembonak.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Urak!
Hosszas keresgélés után találtam ma itthon egy Hella márkájú H7-es izzót a vasba. kicseréltem a szart és jelenleg ott tartok, hogy mintha ugyanazt a fényt produkálá mint a Osram NB. Létezik, vagy csak régóta jártam egy fényszóróval?
Jövőhéten csütörtökön megyek üzemanyagnyomást méretni. Akkorra kaptam időpontot.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #33418 üzenetére
Na ezt én így látom teljes egészében!!!
Közben meglett a rángatás oka. A fojtószelep alatt lévő tömítés meg volt gyűrődve. Így ott fals levegőt szívhatott a vas. kiegyenesítettem és megszűnt a rángatás. Holnap érkezik az új tömítés, és kicserélem, hogy még véletlenül se legyen benne egyenetlenség.
Mágus: EGR ledugózáshoz milyen anyagból vágjam ki a tömítés alá a cuccot? Csak azért kérdezem, mert a leömlőnél elméletileg meleg van. Van aki befőttes üveg tetőből, alu sörös dobozból vagy kiürült féktisztítós falkonból vágta ki?
Lehet egyáltalán valahonnan venni ilyen lapkát?
Ilyenre gondolok! -
Morris
veterán
válasz Mágus2 #33425 üzenetére
Nekem valamiért ki van kötve a check lámpa. Apukám autójában is (full ugyanaz az autó)
Akkor is megzavarja a szgépet ha vákuumos? A múltkor amikor levettem elég retkes volt a cső belülről. Inkább azt mondom, hogy a keresztmetszet fele sem volt már meg.kivel, vagy hol tudok ilyen lapot csináltatni?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #33429 üzenetére
hát a check engine nem fog szólni érte az biztos. ha gyújtás adok, akkor sem világít. sőt, soha nem világított.
Holnap nekiállok mindenféleképpen és levakolom, mert akkor lesz rá időm. Megnézem mi változik. -
Morris
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vezetékes FEJhallgatók
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Crypto Trade
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen