-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
'reggelt
Szerintetek melyik kúthálózatnál lehet kapni a legjobb minőségű gázolajat?
Utóbbi időben főként Auchannál tankoltam, két hete ment egy fél tank prémium Shell bele, és mintha szebben járna a motorWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Régen én is csak MOL és ÖMV, aztán utóbbi időben Auchan. Amikor az Auchanre váltottam, akkor nem tűnt fel.
Lehet, hogy a hidegben jobban kijön a jobb adalekolas (ha egyáltalán).
Kösz az véleményt mindenkinek
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Mennyi az 1.9 TDI (ASV, 110LE esetemben) vezérlés csereperiódusa? Öt év illetve 100.000km? 60 és 120.000 között mindent olvastam eddig.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #161687 üzenetére
Az ablaktörlő lapátok alatt lévő rácsnál van két lefolyó, bal oldalt.
Franc sem tudja mi a neve...When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #161927 üzenetére
Olyan sok állás rosszabb, mintha autópályan kapott volna 260.000 km
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz cool13 #161983 üzenetére
Árukereső.hu
Ott látod, hogy alakult az ár amióta csak kínálatba került a termék.bul07: nem kell újra és újra ráadáni a gyújtást, ahhoz, hogy izzitson. Amiért nem jelzi ki a műszerfalon, addig van izzitas, amíg el nem éri az üzemi hőfokot.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BUZZLGHTYR #162114 üzenetére
10w60
Milyen motor ez? Mi a gyári előírás, ehhez képest?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BUZZLGHTYR #162118 üzenetére
👍 a turbód lájkolja ezt.
Hát ha ennyire eltérő olajat raksz bele, mint amit előírnak, akkor nem csoda, hogy már csak pár km van neki hátra...
Az nagyon sűrű, ahhoz képest, amit a gyártó írt előPedig én most szívesen kipróbáltam volna egy 1.8T, de ha kifogsz egy ilyet...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz simonjoe #162153 üzenetére
Tegnap reggel katasztrófa volt az M5. Végig tömött autópálya, 5-6m követési távolság, jobbrol előztek - és nem csak egy-kettő - ha volt előtted másfél autónyi hely, oda tuti bevágott valaki, szóval én is kénytelen voltam a másik seggébe felmászni. Autópálya végén a türelmetlne f@sz nem akarta szépen a többiekkel kisroloni, így leállósávban ment végig. Persze előtte majdnem összeverekedett egy autóbusz sofőrjevel, mert az szabályosan közlekedve akadályozta őket (hárman szálltak ki a kocsiból, verekedés azért nem lett, mert a buszból végül többen)
Ja és persze 90% románok voltak, többnyire német rendszámú autóval, még pár olasz és osztrák.
Temes és Hunyad megyében Wazzel háromszor kerültünk el baleset miatt kialakult dugót. 50 kilométerenként egy lerohadt autó a leállósávban.
Nem hittem, hogy baleset nélkül megússzuk.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz .:Kristian:. #162191 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz CharlieDrop #162235 üzenetére
Az nekem is szállt el, kolozsvári körgyűrűn. Egy nagy kopp aztán bekemenyedett a kormány. A töltés visszajelző villant, egyből tudtam, hogy mi az.
Hogy miért törtent mindez? Mert előtte egy héttel egy kokany nem húzta meg rendesen a szabadonfutot. #pékAmúgy, hogy turoba nem tűnt fel neked, hogy nincs szervó sem? Vagy neked már nem a hosszbordas szijjrol megy?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #162350 üzenetére
Kovezzetek meg
Magyarországon is két véglet van, a BP sofőr, aki 80nnal városban levillog, ha nem mész és jelzőlampa piros jelzését vészelyes sárgának értelmezi, illetve a vidéki (Ignis súlyosbító körülmény) aki helyiségen kívül sem megy többel mint 60, mert ő nem huligán!
Másik, hogy Wazet én Erdélyben használok, ahol a délen, Arad - Szeben vonalon húzódó A1-en kívül nincs autópálya, és nem vagyok hajlandó 54-el totymorogni át a falvakon 500km a határtól, mert a románok képtelenek 30 év alatt 1000km autópályat építeni (persze a pénz elment, amennyiben került volna).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #162353 üzenetére
Erdélyi (Székelyföld) vagyok, vágom.
Volt pár bírságom, dolgoztam egyetemistakent mint sofőr is.
Román rendőrt nem nagyon tudod (már) megkenni.
Miért érdekelne, hogy magyar jogsi? Svédet sem érdekelne.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #162355 üzenetére
Miről beszélsz? Semmi lényege, hogy nekem milyen jogsim van, nem is erről van szó (amúgy Magyarországon élek, magyar paprijaim is vannak, de lényegtelen). Másik, hogy még a közteres parkolási bírságot is be tudják hajtani (románokon is), már jópár éve behajtjak smoothul az EUs bírságokat tagországok között.
Szerb és ukrán is elveszi az a magyar és a dán jogsit is. Ez eddig is így volt. Szerb meg vissza sem adja, amíg nem rendezed a bírságot.Románokat azért nem szeretik, mert parasztok, nem tudnak vezetni és nem is érdekli őket. De ez megint más tészta.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #162357 üzenetére
Azért van minden erdélyi cigánynak magyar jogsija, mert egy Deákigazolványért ipari méretékben ment a biznisz. Meg csak el sem kellett fáradni Magyaroszágra. Vagy tudni magyarul. Kb két éve kapcsoltak le az egyik magyar bandát (eredetit adtak, elég magas szinten voltak benne). Csak így ennyit a korrupcióról. Nem offolok itt tovább ilyennel. Csak kezeljük helyen a dolgokat illetve járjunk utánna.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Első ülések cseréjenél kell bármilyen hibakódot törölni majd - mivel ugye a légzsáknak van ott csatlakozója, így ha azt széthúzom, etc
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz grigo #162423 üzenetére
Spritmonitor alapján az 1.0 kicsit takarékosabb (6.61 1.4 VS 6.40 1.0 átlaga), de én biztos az 1.4 venném.
Egy volt kollégamnak volt 1.0, azt mondta, hogy országúti tempó már sok neki, pörög és zajos + fogyaszt is.BUÉK mindenkinek 🎉😀
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok, gyors kérdés:
Épp ki akarom cserélni az első üléseket a Golf IV-ben, a régit ki is szereltem, viszont ott most elakadtam, hogy az új ülésén más a csatlakozó, így nem tudom csatlakoztatni (mindjárt jön kép is).
Az új ülésből is 3 vezeték jön a csatlakozóra (akárcsak a régin), fekete, barna és kék.
Át tudom simán kabalezni a régi új ülést a régi ülés csatlakozójara (hogy tudjam ahhoz csatlakoztatni? Lehetet bármilyen probléma ebből?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #162452 üzenetére
2.0 benzin Bora.
Az alany 1.9 TDI 81kw Golf IV.Itt pár kép is az új és a régi csatival:[link]
Az első két képen a régi, a mű utolsó kettőn az új csati+kabalezes.Őrültem ezeknek az üléseknek, mert még a minta is olyan mind a jelenleginek + van benne deréktámasz
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #162452 üzenetére
Újabb kérdés, kicsit félve teszem fel :
Az új ülésén lévő csatlakozóról le tudtam szépen húzni a kábelt egy vékony csavarhúzó segítségével, viszont a régihez speci eszköz kellene, ami nincs nekem. [link]
Ha a régi csatit levágom egy 10cm kábellel, és az újra felrakom, toldassal, abból lehet valami baj? Kicsit ilyen román módszer, de most gozom nincs, hogy honnan tudnék ilyen celeszkozt szerelni.Apum villanyszerelő volt, szoval csináltam már ilyet sokszor, azzal nincs baj, meg tudom csinálni jól, csak kérdés, hogy mennyire kényes a VAG rendszer, fogja-e szeretni.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Átforrasztottam a csatlakozót, ülés a helyére, két indítás volt, légzsák ikonja szépen eltűnik a műszerfalon, nem látok eddig problémát.
Most akut felraktam tölteni Aldis okostöltőre.Az a vicces, hogy az egész művelet nem lett volna több mint 10 perc, két csillagcsavar tartja a síneken a műanyag takaró elemet illetve két 8as anya elől. Plusz a légzsák csatlakozó. Most lett belőle ma másfél óra szívás/pingvinzes
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #162516 üzenetére
10 évnél idősebb autóra már csak egy évre adnak műszakit.
Másik, hogy itt sok helyen elvárjak, hogy legyen egy kis pénz csúsztatva, hanem azért 'szigoritott' vizsgát kapsz, ha meg nem is értesz hozzá, akkor át sem megy így, de utalnak arra, hogy 50 lejjel megoldható lenne.
Másik, hogy a vizsga 130 lej (9800Ft), ha adsz 50 lejt (3700Ft) akkor áttolják, ha nincs komoly hiba - szoval nem lényegesen drágább csalni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #162554 üzenetére
Én vagyok az egyedüli akinek nem jön be a TT formavilága
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ma reggel -13° elég nehezen indult a gép (újra - tavaly is ezzel szívtam -13-15° alatt. Volt szerelőnel, aki megnézte, izzítógyertyat is kimérte illetve autóvillamossági műhelyében, akik azért elég jók). Minden ok volt.
Ma kb 3mp tekerés után olyan kerregő hang jött az önindító felől, mintha járó motorra rainditottam volna. Gyújtást levettem, újra indítok, és egy másodperc múlva újra ilyen hang. Harmadik indításra már poc-roff volt kb.
Előtte kb 20mp hagytam izzitani. Aku töltottseg megfelelő kell legyen, eddig sem volt baj vele és tegnap is ráraktam Aldis okostöltőre. Megfelelő erősseggel tekert. November óta csak prémium gázolajat tankoltam bele (MOL és ÖMV).Tipp?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz CharlieDrop #162558 üzenetére
Tavaly mindkét szerelő azt mondta, hogy ja.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #162569 üzenetére
Persze, csak nekem egy Golf II, Audi B6 A4 kombi is sokkal szebb dizájn. TT valahogy olyan csajos autó mint egy C Corsa vagy a régi Ford Ka
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #162583 üzenetére
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Srácok,
Egy kis help kellene. Nem szeret engem a Golf mostanában.
Egy 650km út után (50% pálya, 50% országút) állt a kocsi négy órát, most el akartunk menni bevásárolni, indítás után az autó egy figyelmeztetést dobott, hogy nincs elég hűtőfolyadék, - ezen a netes képen bekeretezett visszajelző:
Ellenőriztem a víz szintjét a kiegyenlítő tartályban (minimum szint fele 2cm), illetve az olaj szintet is az utolsó indítás után bő 10 perccel. Tegnap este ellenőriztem minden folyadék szintjét, szokás szerint, akkor is kb eddig volt a víz és az olaj is. Víz nem tűnik olajasnak, olaj nem tűnik vizesnek (bár szakértő sem vagyok).
Itt egy videó a jelenségről, bár nem túl informatív a hibajelző felvillanása látszik valamint a figyelmeztető hangot lehet hallani (a második indítás után vettem fel, kulcs elfordítása után indult a felvétel)A dolog ott lesz érdekes, hogy 30.-án haver vette észre, hogy jobb oldalt, nem kapcsol a féklámpa. Ok, kein probleme, van teljes csereszett, kicseréltem az izzót. Másnap hajnalban, amikor jobbra indexelek, az index vadul pillog, kb háromszoros sebességgel. Kicseréltem a jobb hátsó index izzót, minden oké.
Ma reggel indulás előtt vettem észre, hogy a jobb tompított nem ég. Benzinkúti kitérő hajnali ötkor, csere, minden okés.
Debrecen mellett félreálltam az út mentén, volt egy kb 5-7cm latyak, ekkor az ABS visszajelző kapcsolt. Motor leállít, kulcs ki, újra indít, a hiba továbbra is jelen van. Konstatáltam a nagy örömöt, majd jöttem tovább BP felé, amikor egy benzinkúti kiállás után, induláskor még ott virított az ABS visszajelző, de amikor visszaálltam a pályára, akkora elaludt.Szóval ez így nekem gyanús, hogy valami elektronikai nyűg lesz. Tavaly ősszel szenvedtem egy kis beázással a bal oldali vízelvezetőnél (a vezetőülés előtt lett nedves a szőnyeg, de ezt a problémát még akkor felszámoltam).
Valamint amíg otthon voltam, tekintettel a -10 alatti hőmérsékletekre, háromszor is rárakta az akut Aldis okostöltőre + egyszer úgy indítottam be az autót, hogy a töltő rajta volt, mert kicsit elszórakoztam.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Milyen okostelefont vegyek?
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo IV
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gumi és felni topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen