-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #195378 üzenetére
Nem csak éjszaka.
Sajnos az sem megoldás, hogy a 20 kerékcsavart 20 különböző fazonú kerékőrrel rakom fel, mert egy felni áráért megkapni a szettet az akkus géppel együtt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #195508 üzenetére
Na most már láttam ilyen golfot is élőben, jött velem szemben egyik este.
Jobban nem tudom megfogalmazni : Szánalmas, bohóc!
Egyszerűen undorítóan sok, ahogy az egész orra vakít 6km-rről és még csak nem is Gyengül el a fénye ha megy a topmított... Irtó gagyi egyszerűen. Pedig én szeretem a DRL- meg az ilyen ledvilágításokat de ez valami borzasztó.
Na de mind1, kinek mi nyilván. Csak mondom| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #195789 üzenetére
Az új helyen van teremgarázs, a helyemtől a második tároló az enyém. Azon vagyok, hogy a szintán garázsszinten lévő villanyóráktól a tárolóba saját mérőről vigyek áramot. Egyelőre még csak magához a tárolóhoz 1×16A, egyből kihúzom a három fázishoz a kábelt. Kábeltálca ki van építve, igaz, kb 20 méterrel több kábelt kér azon végigvezetve.
Jó lenne egy PHEV kombi, amiben van hely teljes értékű pótkeréknek. Azt úgy tudnám élni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
őstag
válasz Kiskokó #195789 üzenetére
jövő januárban lejár a lízing az autómról, és vennem kell egyet helyette
elgondolkoztam a PHEV beszerzésen, mert napi szinten 30km-t ingázom a munkahelyemig (15 oda, 15 vissza) egy héten jellemzően ez 5 munkanapból 4-szer így van. emellett mégis összejön a 35 ezer km egy évben (az átlagos munkanap egy évben az 2500, szorozva 30-al az 7500km, tehát megyek vele hosszú utakat is) szóval én pont az az ember vagyok, aki normális használattal pont tudom élvezni az előnyeit egy PHEV-nek: a városban jellemzően helyi emissziómentesen járok, tehát a közvetlen környezetem nem szennyezem az indokoltnál jobban, de megmarad a rugalmasság a rendszerben ha évente kétszer Ulm-ba, Frankfurtba vagy Stuttgartba kell menjek, és nem éri meg a repülés vagy nem egyedül megyek.
a serpenyő másik oldalán természetesen az összességében bonyolultabb technika és a benzinmotor jellemzően nagyobb fogyasztása áll - az, hogy az utaim negyede megvan céges áramköltségből (ahol a töltésem elenyésző összeg az egész napos világítás mellett pl) még nem biztos, hogy jóváír a maradék 3/4-en mondjuk 2-3 extra liter fogyasztást.szerencsére még van nagyjából 6-8 hónapom, hogy kitaláljam mit szeretnék
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #195789 üzenetére
Erre mondom azt, hogy sose nincs ingyen ebéd. A beetetés már megvolt (hogy “ingyen” tölthető), aztán majd jön az ilyen olyan adó + áremelés és hoppá.. sokan elfelejtik, h az állam az üzemanyagból sokat leakaszt… aki azt gondolja a villanyból nem fog…
Bár ha csak egyszer kiszàmolná valaki a nagy “olcsóságot”. Mikor megvesz valaki egy elemes
autót jó pár millióval drágábban mint a normál motoros… kb mint a napelem. Fektess be 3-4M-et, hogy “ingyen” legyen az áram. Csak az nem ingyen van, hanem előre kifizetted.Nekem ez az elemes autózás még mindig csak egy divat. Mint anno az iPhone. Most ez a “menő”.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #195838 üzenetére
Ami nagy + még a Teslának, legalább is a Model 3nak. ha kéred bele a nagy hifit azzzz valami bitang jól szól!
Autóban én még ilyen zenét, ilyen jó minőségben, ilyen jól hangolva, bitang mélyekkel és akkora hangerővel torzítás nélkül még nem hallottam.
Kimerem jelenteni, Mozi minőség! (Bár Bang & Olufsent még nem hallgattam soha Audiban nagyon érdekelne, ahhoz képest az milyen)atos19881101 :
Így van, akku soha nem lesz olcsób, csak jobb és jobb de az ára nem fog lemenni. Majd akkor lehet olcsóbb ha feltalálnak egy ma még nem létező technológiát belőle, amihez nem kell annyi nemesfém stb.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
őstag
válasz Kiskokó #195838 üzenetére
jellemzően céges flottás tapasztalat van csak, a holland kollégáimnak választható az Insignia és a Superb mellett a Model 3 is, és hát többen inkább azt választották, még akkor is, ha kisebb, mint egy Superb kombi.
tetőablakkal egyébként nem csak a Teslások szívnak, nekem a Kodiaq-ban kiszedték az egészet tetőkárpitostól, és fémtől újra építették 2,5 nap alatt, mert nem találták meg a beázás okát.... egy rendes eső után egy deci víz volt a gumiszőnyegen mindkét oldalt
szerencse, hogy garanciális“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #195954 üzenetére
Példa :
Ez egy 60 ezer Km futott Régebbi Tiguan csak 150Lovas első kerekes... régi belső, gagyi ülés...
Ettől meg "jóval" olcsóbb volt faternak (6ezer Km van benne és 4 hónapos) a Q5 és ebben is van 13ezer Km. Nekünk csak a 360-as kamera nincs benne ehhez képest.
Meg valahogy amíg a Q5 S-line bitang jól néz ki fekete pakettal stb, addig ez a Tiguan nekem egy semmilyen. (lehet a képek rosszak csak)
Na hát ezek tudatában mondom én neked, hogy tudod hol adnék 19 Millát egy VW-ért...
(majd Du dobok egy képet )Gergőke88 :
Ja hát az más helyzet, persze.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
válasz Kiskokó #196136 üzenetére
Utána már nem dugtuk be, szerzet egy 12v-ra alakítót majd utána használta(egy kúton vett hozzá)
Olcsóbb volt így mint egy 24V üzemelőt venni újból[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
IO.sys
őstag
válasz Kiskokó #196136 üzenetére
20 éve foglalkozok elektronikával, és nekem ezzel a tudással sikerült összehoznom azt a teljesítményt, hogy a 2 színt sikerült felcserélnem. De mondom, sötét volt és rosszul emlékeztem az akku pozíciójára. Szégyen, ez van.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Kiskokó #196157 üzenetére
Épp tegnap néztem meg a fogyasztást, 4e km alatt 8,1 volt. Ebből 1/2-1/2 város, pálya.
Válogatnék én, de nincs autó.
Ráadásul minden dologban kompromisszumra kényszerülsz egy vásárlás során.
Új autót nem vennék (mostani fejemmel) de használtból sem vennék olyat, ami mondjuk 2-3 millióval kerül olcsóbba, mint az új. Tiguánnál mondjuk 16 M helyett 12-ért egy 4 éves 100.000 km-ert futottat, mert semmivel nem jobb, mint egy ugyanolyan korú, 150.000-et futott, ami már csak 8 millió.
De nekem a külső méret is számít, és ahogy korábban írtam, egy kompakt, de mégis belül egy tágas autó a Tiguan.
Szóval a használt piacon, amikor én vettem a járművet, akkor abban az árfekvésen, ami szóba jöhetett ez volt a legjobb állapotú, legjobb felszereltségű, vagyis tényleg jó vételnek számított.
Lehet másnak nem számítanak az extrák, de nálunk fő szempontok, kritériumok voltak, és ugye nem új autó, nem tudom beletenni, ez van, kell vagy sem.
Szóval nem azon agyalok, hogy mit kellett volna venni, hanem hogy most ezzel a helyzettel mit csináljak.
Ugye szóba jön az eladás, mert más ezzel az autóval nagyon is boldog tudna lenni, de mit vegyek?
Nincs normális autó a piacon, és a másikkal más lesz a baj.
Most arra jutottam, hogy egy kisebb összeg kb. 60e ft-ért a DSG-t átíratom, és minden bizonnyal megszűnik az a probléma, ami ezt az egész témát felhozta." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #196518 üzenetére
Azért ez nem egy átlagos fogyasztás. Persze ott már meggondolandó. (Csak ha mindent is villanyozol, ne hogy egyszer ne legyen pár napig szolgáltatás mondjuk télen. Az tud kellemetlen lenni. Ott hiába a napelem...)
De egy havi 10-20ezerFt-os villanyszámlára nem gondolom hogy olyan nagy befektetés a napelem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
-
bul07
nagyúr
válasz Kiskokó #196587 üzenetére
Mágus leírta már hogy miért érdemes negyed tank felett tartani a gázolaj szintet
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Kiskokó #196592 üzenetére
Persze ez akkor igaz ha valaki folyamatosan úgy csinálja hogy sárga lámpánál tankkol bele 10litert
Hid el sokkan csinálják ezt.Én nem is írtam hogy te úgy csinálod, csak arra hogy ne lenne káros a kevés üzemanyag mert folyamatossan káros
(#196591) vzsryl
Szerintem ha 65l akkor 20-25l allá nem kellene engedni. És mellegben ez még fontosabb, nyáron 30l alá nem engedném.
Én keveset megyek ha félig van teleteszem.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #196592 üzenetére
Sok targyrol lehet olyan szogbol kepet kesziteni, hogy nehezitett legyen a felismerese, foleg, hogy a kornyezet sem utal ra elegge jol, hogy honnan szarmazik. Amugy, mint latod 5 percen belul rajottem mit akar a kolto.
En csak annyit irtam, hogy "Te sem tankolod meg eladaskor?". Amire teljesen beporogtel. Ha szeretned, adj egy bankszamlaszamot, kuldok 5k-t es vegyel valami piat belole, aztan lepj tul a serelmeiden.
[ Szerkesztve ]
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz Kiskokó #196634 üzenetére
A komplett, 360°-os, 4 kamerás (gyári elemekből álló) rendszer került bele. (Semmilyen kamera nem volt benne eredetileg.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #196634 üzenetére
Azért a jobb kamerát ki is kell tudni szolgálni hardveres és szoftveres oldalon is, továbbá ott a megjelenítő is, mint lehetséges szűk keresztmetszet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
grizlisandor
addikt
válasz Kiskokó #198495 üzenetére
Tedd a linket az aláírásodba, ott hivatalosan is szabad hirdetni.
Más:
Seat Altea 2004 1.6 BGU
Elhoztam a kocsit a szerelőtől, nem a szokásos helyre vittem, mert kicsit megorroltam az előzőnek a hozzáállásán. Hiába csinál meg majdnem mindent rajta rendesen, de kértem a fékfolyadék cseréjét válasz, hogy jól van az, volt cserélve. Mondom 3 éve, beleteszi a forráspont mérőt zöld. Tavaly megint mondtam a cserét, mert már csak 4 éve cserélt benne, de beleteszi a forráspont mérőt zöld, jól van az! Meg van egy kis váltóolaj szivárgás, de jó az úgyKerékcsere centírral, motorolaj, levegőszűrő és üzemanyagszűrő cserék, a keret nélküli rendszámtábla tartó felszerelés, 30k úgy, hogy én vittem az alapanyagot, szerintem korrekt.
Tavaly írtam a váltóolaj szivárgásról, megkérdeztem a srácot, mit csináljunk vele. Azt mondta, hogy találkozott már ilyen hibával, a 2. számú szimering(02A301227M) szokta megadni meg, csere gyárira. Valakinek kellett már cserélni azt a szimeringet cserélni az autója váltóján?
Ha már cserélve lesz, kapni fog új váltó olajat, a kereső alapján G052512A2 kellene bele, jól gondolom? Meg hány liter a feltöltési mennyiség 1l-2l ? Valószínűleg hagyom a beszerzését a szerelőre, de kíváncsiságból érdekel. -
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #198491 üzenetére
Szamit? En 4 pfizer utan, konkretan a 4. utan 1 honappal elkaptam.
#198513 Kiskokó: Nem fog kormolni az DPF-el se. Abbol latja majd, hogy surubben regeneral.
Amugy en is gondolkodok a csipszen, kb. 300 lora felvinne az a4-et. Csak elotte injektorokat kene cserelni. Meg esetleg nagynyomasut felujitattni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kiskokó #198530 üzenetére
Mondtam az elején, hogy szerintem Multi...
Akkor Tiptronic lesz valószínű..
Elnézést a tudatlanságért..Ez változtat a dolgon vagy továbbra is inkább ne "piszkáljam"?
[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen