- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Szeretik ezek a cr motorok a motormosást? Nagyon dzsuvás (nem, nem olajos, hanem koszos )…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #204812 üzenetére
Turbó csövénél van némi olajpára, arra kell ránéznem mosás után, hogy honnan jön.
Váltót most nem bántom. Majd ha beszarik a kuplung akkor fogom egyben cserélni. Bízom benne még nem most lesz… bár a gyári van még rajta./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Qru kérlek az összefoglalóból töröld a Superb-t a nevemtől. Ma el is vitték… tegnap este hirdettem meg.
Köszi!/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Köszi! Még kitakarítani sem volt időm… ilyen gyorsan még nem adtam el autót. Kicsit fájt is a szívem mikor kigurult az udvarról.
Mágus mester
Van levehető horgom, csak kulcsom nincs… a skoda tud bele új cilindert rendelni pár ezer Ft-ért, viszont cserélni csillagászati áron akarják. Van erre valamilyen gyári utasítás, hogy kell cserélni a zár részt, ha nincs kulcsod?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #204889 üzenetére
Őszintén még nem néztem. A papírjai megvannak, de sajna abban nincs semmi. Gyári horog van rajta, sztem
Westfalia. Kulcsot külön nem tud rendelni a szakszervíz. Csak új zárat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #204892 üzenetére
Ilyen kulcsos szakit kérdeztem többet is, de senki sem vállalja.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
TPMS szenzorral ki van képben? Lehetséges, hogy a 2013as Superb az abs-t használná a guminyomás megàllapítására? Etkán nem találom a nyomás szenzort… lehetséges, hogy nincs benne?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus segíts!
Ma megkaptam a dzsin jelet… a sok város. Még nem tudom, hogy mikor akar regenerálni, nem szoktunk össze. VCDS-el el akartam indítani a regent, de valami safety reason miatt nem engedi. Mit csinálok rosszul? 21g van benne… álló helyzetben akartam indítani. A security access keyt beírtam. A motor meleg volt. Olaj 80 fok… mehetek egy kis karikát 3asban? Vagy?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205060 üzenetére
Az lehetséges, h pont leállítottam, mert beugrottam boltba és utána a lámpa fogadott… csak a gondom, hogy nem szólt hozzám a szekér, h hé ne állíts le. Még szoknunk kell egymást.
Ugyan így csináltam mint a videón, mégsem akarja elindítani. Erre ha valaki netán tudja a választ miért, az jó lenne. De úgy néz ki, hogy el kell vinnem egy hosszabb karikára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205063 üzenetére
Meleg volt a motor és nem volt kedvem már kocsikázni, így gondoltam az udvaron elpöfög… de ő nem így gondolta. iPhone-ra van valami app ami olyan mint a vag dpf? Jó lenne látni, hogy mikor kell plusz km-t beterveznem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205066 üzenetére
Magas alatt mit értesz? 1000rpm? Mert arra felfigyeltem, hogy meleg motornál is volt 900 körül tartotta az alapjáratot. Viszont pillanatnyi fogyasztása nem volt magas… kb 0.7. Még tanulnom kell, mert ez az első dpfes szekerem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #205069 üzenetére
Értem. Na ez az amit még nem sikerült kitapasztalnom. Van, hogy beindítás után kb 700rpm-en ketyeg.. aztán ha elindulok vele és pl egy kereszteződésben megállok, akkor pedig nem 700ra, hanem kb 900ra áll be. De a motor meleg, az alapjárati fogyasztás meg 0.7 körüli. Szoknom kell…
rob
Jogos amit írsz, csak ma nálunk volt vagy 80-90km-es szél és olyan 2-3 fok. Ettől jobb hűtés szerintem nem kell neki. 15 perc után a vízhőfok visszaesett 50re.Más: valamelyik nap írtam, hogy le kellene szednem a vonóhorgot de kulcs nélkül. Skodánál adtak új zárhengert, így találtam egy zár szakembert aki kifúrta a régit és berakta az újat. Annyira nem volt vészes. Viszont a Skoda 50eFt-ot akart ezért kérni. Kb 1 óra alatt megvolt úgy, hogy még pofáztunk is közben.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205074 üzenetére
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205078 üzenetére
Köszi! Csak az emelt fordulat ami fontos neki ilyenkor, vagy fontos a km/h is? Arra szoktam ügyelni, hogy pl 60nál 3asba megyek…
Gázolajból OMV Maxmósünt adok neki, külön nem
adalékolom. Vagy elég neki a semi gázolaj is?
Sajnos ha szereti ha nem, városban is cirkálni fog. Kb 10km oda, 10km vissza Győr… ha nem fogja bírni akkor lehet elköszönök a dpf-től. Azért az szomorú, hogy ezek az eu normák hogy tökön lőtték a felhasználást.Ebből a szempontból visszasírom a PD-t. Annak nem voltak ilyen nyűgjei. Ha kombi lett volna, akkor még mindig az udvaron állna.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205089 üzenetére
Nem. Nem vagyon elektromos autó párti.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205091 üzenetére
Én is pont így vagyok vele…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205096 üzenetére
Az akku… a töltési mizéria számomra elég a telefonoknál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #205101 üzenetére
Arra gondoltam, h ha menni kell akkor én nem akarok azzal sakkozni, hogy hol fogok 1-2 órát szobrozni egy töltőnél. Télen azzal játszani, hogy a fűtést inkább nem kapcsolom be, hogy odaérjek ahova akarok… számomra ez a fajta szüttyögés nem fér bele egy több tíz milliós autó árába. Városba még csak csak jó.. csak ne fogj ki nagyobb dugót, mert akkor lehet ott rohadsz. De csak arra fenntartani egy autót, hogy városba mászkálj vele nekem kissé se tűnik túl zöld gondolkodásnak…. Mert ha messzire akarsz menni, akkor legyen egy másik autód.
yoda
Majd képzeld el, ha mindenhol is ilyen autó lesz… akkor nem hiszem, h egy parkolóban találsz szabad töltőt..[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Kecsua #205112 üzenetére
Hidd el nem lesz annyi töltő, amennyi elég lesz. Dugóban télen hacsak nem akarsz megfagyni, akkor a villanyos autó is fogyaszt. Előbb az akku technológiát kellett volna megfelelően megoldani, majd utána ráépíteni mindent is. Kicsit beelőzi a szekér a lovat.
De ahogy írod. Az elektromos energiának olyan ára lesz, hogy nem fogod győzni fizetni./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Ha nem lesz gázolaj, akkor sztem lesz más gond is mint h mit tankoljak…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Illetve ha gázolaj nem lesz akkor benzin sem. Mivelhogy a kőolaj finomítás mellékterméke a gázolaj.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Még csak 1.5 hete van nálam, így még sajnos nem értem a rezgéseit. De majd idővel sztem összeszokunk. Nekem ami fura, hogy az alapjárat van h 700 körül van, majd van hogy 900 körül. Még nem jöttem rá mi befolyásolja.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205129 üzenetére
Áá köszi! Akkor ez lehet az oka. Ma is tanultam valamit.
DPF azért villant fel, mert gondolom nem hagytam neki sosem befejezni a dolgát. Legalább is bízom benne, hogy nem fog kelleni tisztítani vinnem.
Neked amúgy még megvan a szekér? Vagy már váltottál? Sajnos mostanában gyerek / ház miatt nem sokat jártam erre.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205135 üzenetére
Az nem kevés. Nekem így, hogy legfőképp itthonról dolgozom, kb 12-13ekm jön össze. Ha majd a második gyerkőc is kicsit nagyobb lesz, akkor lesznek hosszabb utak.
Ja garázs. Az jó lenne nekem is. Csak oda még nem jutottam el ilyen fa árak mellett.
Gondolkodtam egy második kis benzinesen én is, de ilyen árak mellett kettő kocsi fenntartása nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #205159 üzenetére
Nem jól indul a napod. Nem lehet, hogy a forrasztással feszültség keletkezett az üvegben? A fagy pedig megadta a döfést…
kiskokó
Hát meglátjuk hogy fogok tudni együtt élni ezzel a dpf csodával. Ha nagyon nem leszünk barátok, akkor elbúcsúzunk egymástól…
Sajnos az autógyárak nem a használhatóságot / tartósságot veszik előtérbe, hanem hogy a normát teljesítse és minél olcsóbb legyen… gari idő végéig kiszolgál, utána vegyél újat. Nesze neked környezettudatosság…[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205279 üzenetére
Szia,
egy kérdés. Első fékcsövet akarok cserélni, mert olyan szerencsés vagyok, hogy fékcsere közben lecsúszott a nyereg a teleszkópról és a fékcső fogta meg… rá volt gyógyulva a tárcsa, így kalapáccsal kellett megsimogatnom. Nyugodtabb leszek ha kicserélem, bár nem ereszt, látszatra se sérült.
Az új fékcső már megvan (ate), kérdés, hogy ezt ha cserélem, akkor elég a pumpálós módszerrel légteleníteni, vagy kell vcds is hozzá?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
A cp4 pumpáknál úgy tudom, hogy van olyan széria ami már megbízhatóbb. (a tengely által nyomogatott bütyöknek más a kialakítása) Van esetleg infód arról, hogy mely cikkszámok ezek? Akarok venni egy bontottat, azt felújítani és 1-1ben cserélni az enyémmel./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #205392 üzenetére
Még egy bónusz kérdés: ugye a kettőstömegű énekel nekem? [link]
Kuplung kinyomáskor elhalgat…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #205396 üzenetére
Ja olvastam h van ilyen hack… de nem tudom ki csinálná meg.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #205404 üzenetére
Hmm.. nem olcsó
Mennyire vagy otthon a cikkszámokban? Az én pumpám 03L 130 755D viszont tudnék felújítási alapnak venni most egy 04L 130 755D típust. Vajon csereszabatos lehet? 04L elméletileg még tartósabb is…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Túra és kirándulás topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- World of Tanks - MMO
- Autóhifi
- BestBuy ruhás topik
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen