-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Megvettem a seat-ot.
-
Mágus2
Közösségépítő
Lehetne még odázni a dolgot, de holnap úgyis kiderül, hogy mit vettem. Kellett egy melóba járós, nemkellsajnálni autó télre, így vettem egy seat cordoba 1.4 benzines gépjárművet.... Holnap körbefotózom és lehet tippelni mennyi volt. 95-ös, 44kw. Sárkány a neve, előző gazda adta neki ezt a karakteréhez illő nevet. Mindent tud, amit egy autónak tudni kell, van szárnya és tüzet is okád... Namost, a szárny nem termel leszorító erőt, de tudniillik, nem is azért van ott. Fontos funkciót tölt be.
-
Mágus2
Közösségépítő
Sárki:
Előzetesnek legyen elég, most nincs többre idő... Később pöpecül körbefotózom. Hajlott kora ellenáre csak 1 helyen rozsdás...
Első gazdás, 195500km, 1.4 ABD, 44kW. Klíma nix, szervó nix, van viszont fűtés, karbon fólia a tetején, mert ott is málott a fényezés, mint a géptetőn, szárny, fék, gáz, kuplung, és két év műszaki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ennyit sikerült ma fotózni, meg lett örökítve az egyetlen rozsdás rész, de a szomszéd kihegeszti.
350 euró volt a vas, tokkal vonóval.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #146368 üzenetére
Kell egy kis benzines nekem melóba járni. Ha elviszem a skodát, az asszony meg a gyerek be vannak zárva a lakásba. Jártam bicajon, meg gyalog, de kezd lefagyni a tököm, ha megfázok, elkapja a gyerek is. Alacsony költségvetésű atót akartam... meg tudni, milyen a tartalék nélküli seat. : DDD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #146389 üzenetére
Nem pont ezt akartam, csak pont ilyet találtam megfelelő állapotban. Bármilyen kis benzinest megvettem volna, ami a kritériumoknak megfelel. Ennyi pénzért nem kell válogatni, azt kell venni, amelyik jó. A színét pl. nem nagyon csípem, de amint írtam, ennyiért ne legyenek elvárásaid.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #146433 üzenetére
ECU test vagy ECU áram ellátás rendben? A szikrát és a befecskendezést az ECU látja el árammal, viszont ha az sem kap áramot, vagy testet,nem tárol hibát, nem is tud róla, hogy indítóztál. A fő relé, ami kapcsolja a pumpát és az ECU áramát, rendben van? Azt érdemes lenne kimérni, vagy cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #146486 üzenetére
A videó szerintem nem adja vissza jól a hangot. Szerintem a felső motorburkolat rezeg rajta. Azt szorítsd le kézzel, vagy vedd le és úgy hallgasd meg. A hideg dízel mindig rezonál és ráz valamit. Ezt jobb, ha megszokod.
Ha eddig nem búgtak a kerek, akkor biztosan a gumik okozzák. Fűrészfogasra kopott prémium gumi jó tulajdonsága. Én 2,3barral járok mind a 4 keréken, ha nics tele pakolva, simán jó akár 4 emberrel is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Habsteve #146508 üzenetére
Hiányzik onnan egy közdarab képről a 9-es. A csőnek és a közdarabnak a számát is ott találod, hogy hol szerzed be, az rajtad áll, márkaszervizeknek van biztosan.
Vincsaba Offroadra mehetsz vele, közűtra nem. Ha ráülnek, megszívod. Nem így kell autót venni, hogy majd megtákoljuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #146514 üzenetére
Ettől függően mondom, mit nézz. Ha semmit nem értesz hozzá, semmit sem kell nézned, mert nem fogod tudni értelmezni, mit látsz, kifizeted valakinek vagy szerviznek az átvizsgálást és annyi. Ha ismered a működési elvet, akkor van miről beszlélgetni. A kiegyenlítési érték nagyon félrevezető is tud lenni, csak olyan nézze, aki tudja mit lát.
Speeedfire Mit akarsz Te ott kalibrálni? Nincs akku management a leonban, drótok vannak, generátor, meg az akksi. Már írtam, de szerintem nem olvastad még mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #146523 üzenetére
Akkor alap dolgokat nézz meg. Ne legyen fekete a víztartály, ne remegjen a motor se hidegen se melegen, ne füstöljön megterhelve padlógázon, meg ne zörögjön a lendkerék ne huhogjon a turbó...
Most ha visszakérdeznél, hogy mi a különbség a huhogás és a sípolás között és mi okozza, akkor nem fogod felismerni a hangot, szóval bízd szervizre az átvizsgálást.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Akit érdekel, hogy egy alacsony költségvetésű autónál milyen kiadásokra, buktatókra lehet számítani, annak szlogáljon némi iránymutatással az alábbi lista.
H4 izzók -olyan öregek voltak, hogy alig votl fényük.
Gyujtótrafó és gyujtógyertyák: úgy vettem, hogy párás, esős időben nem indul a gép, csak teker, kiderült, hogy gyertya vagy 10 éves a gyujtótrafó meg fél éves, de kínai. Kicserélve mindegy hogy esik, vagy fúj, pöcc-röff.
Motorhőmérséklet jeladó, gyanús volt a haza úton is, hogy nem áll be középre, viszont ömlik belőle a meleg. Beérve a városba a hűtőn az első lámpánál beindult a veni, amit bimetál kapcsol hőmérséklettől függően, ekkor terelődött a gyanú a termostatról a hőmérséklet jeladóra. Lehúzva a csatlakozót már világos volt, hogy át van rohadva, és a víz már a csatlakozóban is áll.
Ablaktörlő lapátok. A classicus csíkozás miatt.
Valami ütemesen kerepelt a bal elejében. Mindentől függetlenül, irány, fékezés... El van repedve a bal első féktárcsa. Szóval első tárcsák, betétek, fékfolyadék. Hátul minden új.
Valaki szétszedte a kormányrudat és sikerült az alsó csapágyát feltolni a csőbe, így ott lóg. Csapágy a kormányoszlopba. A szelepfedél alól enyhén szivárog az olaj. Szelepfedél tömítés.
A vételáron kívül még 100 euró anyag ment bele, munkadíjat még nem adtam össze, de megteszem, ha vakait esetleg ez is érdekel. Persze a munkadíjat bele fogom tankolni.F_Zolee A tárcsa veszélyes csak, a többi nem életveszélyes hiba, simán átmegy vele, Júniusban volt műszakin, utána is elrepedhetett a tárcsa, mert a protokol szerint a fék egyformán fogott elől és hátul is, pedig arra nagyon vigyáznak itt. Bármi lehet szar, de a fékkel hazazavarnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #146566 üzenetére
Annyi munkadíjjal sem lesz, 600 euró alatt marad akkor is. A baj nem is az, hogy nem tudod magadnak megjavítani, hanem sokszor a szerelő sem célirányosan dolgozik, hanem tippel. Ez az autó, mielőtt megvettem, 3 szervizben volt ezzel a párás időben nem indulós problémával. Elsőben elvileg mindent megnéztek és mindent rendben találtak, de azért kicserélték a gyujtáskapcsoló elektromos részét, de elbaszták a kormányoszlopot. Második cserélte a benzin és levegő szűrőt, a harmadik ki akarta venni az üzemanyag pumpát a tankból, mert nem hallani. Itt adta fel a tulaj és eldöntötte, hogy eladja, bár nagyon szerette az autót, mert olcsó fenntartani és nem kell félteni, de számára nem megbízható és nem talák a rejtéjes hibát + minden szerviz látogatásnál "elromlott" valami más is. Ez volt az oka a jó árnak. Elad'sn'l minden hibáját felsorolták és mondta a tulaj, hogy ennyi az alja, ha megjavítom magamnak, lesz egy jó autóm.
Ha rászánták volna az időt a mesterek, kimértek volna 3 dolgot, akkor nem kell találgatni, kicserélik, ami rossz és megy tovább a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #146571 üzenetére
Ez milyen autó, Leon vagy Toledo?
Azt a gombot tessék megnyomni, ha nem indul be a tornádó, akkor szellőztető motor bajod van, vagy az ellenállása megadta magát, ami kapcsolja. Az a gomb a madafaka fokozat az ablakra. Ami a csövön kifér.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #146575 üzenetére
A kesztyűtartót kivéve hozzáfér, nem kell lebontani az egész budit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #146591 üzenetére
Lendkereket kicseréled és jobb lesz, de ez inkább tulajdonság, mint hiba, tudni kell vele menni és nem kell hidegen terhelni, nem csak a motorolaj hideg, hanem a váltó olaj is. Amiatt ilyen béna. Kuplung ebben nedves, csak a váltóval foglalkozó szakszerviz tudja cserélni, mert meg kell hozzá bontani a váltót. Lendkereket bármelyik szerviz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Legjobb akku mindig amivel a gyárból kijön... persze azt senki nem méri, mennyivel kevesebbet tölt 200 000km után a generátor 10 éves korára. Ha az új akksi mellé venne mindenki új generátort is, akkor megint sikáig menne. Felhasználással is ki lehet nyírni, de a generátor állapota sem mind1.
Meg közbe mindeki beszerel ezt-azt, tesz erősebb izzókat, vagy ledet, amihez az ellenállás többet fogyaszt mint a gyári izzó és máris alacsonyabb a töltőfeszültség.
Szóval jó volt a gyári akku, amíg nem volt hozzá 1000W-os mélyláda, audio rendszer, emelt fényerejű izzó, de a genrerátor nem lett nagyobbra cserélve.... Ha mindenki visszaállítaná a gyári állapotot és venne új akksit, meg generátort, lepucolná a kábelek eloxidálódott érintkezőit a generáto és az akksi között, menne megint 7 évig egy akksi. Tök mindegy melyiket veszitek, ha a fent említett módon lett bele piszkálva a rendszerbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs