- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
válasz Morris #78622 üzenetére
nana ! óvatosan ! konstrukció szempontjából nem olyan rossz ez !
a dpf az egy külön dolog, és az első 2.0 ák repedeztek de gari idő alatt előjött legalább cserélik..siemens elemek pedig garisak 7évig cserélik.. igen ez nem az igazi. de a módosított alkatrész már okés érdekes módon !
olajpumpa tengelye ratyi cserélni kell 100-e ként az komoly 2000ft os gyári alkatrész de ha esztergáltatsz bele atomacélból akkor örök élet.. amúgy erős tartós stb.. nincs vele baj !
Mágus2 nek lehet hinni de nem mindent! én használom is ! ő csak olvas róla ! hehe de genya vagyok !
Amúgy a TSI nek (van itt a cégnél 2 db B6 os az is 2007 es 2.0 tsi semmi baja nem volt leszámítva hogy 150 ezrenként szívóoldali lekormolodás miatt szétszedik misszlire levakarják nem kis pénz) és azokban 300ekm van ennyimbe 108 ezer és már hatezer apró baja volt..khm khm mintha nem is egy autó volna, ja ésaz halkabb nem eszik sokkal többet és hatszor jobban megy.. vakarás tervezhető kiadás pd elem halála meg nem! aszonynak oda sem adom pont ezért mert féltem.mármint aZasszonyt ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Morris #78622 üzenetére
lejárt az idő jajj..
szóval a b5.5 tdi bosch cuccal valóban más világ, siemenshez képest..azt nem véletlenül írtam..kimegy a világból ahogy írni szoktuk !infó: ha minden igaz és belsős infóim jól jönnek a golf talin hungaroringen lesz b8 0 szériás autó! nem mindenkinek, de meg lehet majd nézni ha esetleg innen valaki kijön-e ? tényleg ki jön ki oda? innen ?
én kimék, szólhatnátok mit vigyek ki tsi-t tdi-t nem menőzésből semmi extra kéziváltós szép állapotú gyári autók 17 esGYÁRI felnixenon ennyi..5 márkáért lehet menni vele egy kört ! mondom 5[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #78610 üzenetére
Gondolod, az ate tárcsa puhább lesz? amúgy szerintem nem kemény az alap ferodo, sőt kopik is szépen, ott a betéttel van a gond, amiatt adja a hangokat. Az sem jelentkezik mindenkinél, nálam is kussban van a hátsó most, kivéve a lassú mozgást, kézifékes beszállást pl.
50k-ért nem drága egy normális első-hátsó fékgarnitúra, mert azért Nálad se CD méretű az első.
Akkor már ate vagy ebc, de az még drágább lesz szerintem. A gyári (Mágus szerint spéci ate) is horror áron lesz. Persze, jó lehet még a zimmermann is, csak ahhoz passzolom a betétet.
Jó, hogy nincsenek hegyek-völgyek, de azért már pályatempón sem mindegy, hogy áll meg az ember.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz Morris #78824 üzenetére
Csak hülyülök Mert mindig mindenki ezen lovagol hogy eredeti megbízható forrásból kell venni
194ezer van a motorban. Elméletileg valós, mert kiolvasták az agyából. Vagy csak ügyesek és azt is mókolták.
Tuti ecu-t cseréltek Jó nem trollkodok Nem mellesleg ennyi km-rel diesel még csak bejáratos
-
Rick4
félisten
válasz Morris #78831 üzenetére
Ilyennek kell lennie. A fékfolyadékot bepumpálod a munkahengerig, 3-4 pumpálás uán már nincs hova pumpálni. Aztán kis idő múlva, mikor visszafolyt, újra pumpálhatod. Ha ekkor nem felkeményedne, hanem picit rugózna a pedál, levegős lenne a rendszer. Elvileg a fékrásegítő tömítettségét is lehet ellenőrizni, miután közlekedtél az autóval, vagy járattad a motort egy kicsit, leállított motornál, egy fél óra múlva lenyomod a pedált, ha picit be lehet, akkor a rásegítő jó, tehát nem szakadt a membrán, és nem ereszt vissza a visszacsapó szelep sem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
válasz Morris #79100 üzenetére
24 éve ezt csinálom: közel koppig kijárom és csurig töltöm. Nem szeretem annyira a benzinkutasokat
Ha arra gondolsz, hogy a végén forró lesz a tankba visszajutó üzemanyag és nem tud kihűlni mert kevés van a tankban, akkor egy tsi esetén kár aggódni, nincs benne visszafolyó ág, csak a szükséges mennyiséget szívja a pumpa.
A másik közkeletű aggodalom: az alján trutymó van. 24 éve mindig kijárom belőle a trutymót -> nem tud összegyűlni. Még nem volt problémám emiatt és már úgy halok meg, hogy kopp->csurr[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Morris #79107 üzenetére
Jelenleg 185/60R14, előtte 195/45R16, de ez egyébként mellékes olyan szempontból, hogy nem vennék olyan autót, amire nem tudok 5 évente jó minőségű, új gumit venni. Nem állítom, hogy mindenkinek így kéne, hogy tegyen, de nekem ez így jó. Egyébként viszonylag sokat járok (25k km/év).
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
degec
senior tag
válasz Morris #79144 üzenetére
passatklubra reggelj be kérd el valakitől..az is csak 5.5 fórum ! színtiszta 5.t fórum. soknak megvan..
Mágus2: jaja megtanulja majd.. de inkább ne !!! drága az ac, de a benzinszűrő is rohadt drága golf6 tsibe.. és jobb hátsó küszöb alatt van tank magasságában.. tök fura![ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
válasz Morris #79755 üzenetére
Én elég sokáig használtam a japcsi kocsimba, nekem bevált. Most is majdnem azt vettem a G4-be, de gondoltam kipróbálok más fajtát is. Annyi még a történethez, hogy akkoriban elég jó áron jutottam hozzá, hülye lettem volna nem ezt használni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
freaghill
őstag
válasz Morris #79774 üzenetére
Önindító tekerte a motort, püfökélte a füstöt. Múltkor is csinálta, akkor nagy nehezen beindult. Utána ha bemelegedett akkor nincs gond az indítással, simán pöc röff.
De ma egyáltalán nem akarta. Ami benne van akksi azzal adtak neki, utána berakták az én akksimat amit pár hete vettem. Mintha nem is izzítana. De csinálok videót, akkor többet láttok.
Ez ugye a 32b passat 1.6d.(#79775) Mágus2: Bátyám ma ment vissza Németországba. Most kicsit lecsillapodnak itthon a programok akkor még egyszer megpróbáljuk kiszedni azt a negyediket is. Ha nem jön össze akkor ennyi volt a dízel tuning.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
válasz Morris #80008 üzenetére
már múlthéten berendeltem de jövőhét végére lesz nekik... mocskos egy cég, mindent kiír hogy raktáron aztán utánna rendelik meg kínából. júniusban akartam egy kompressziómérót, két fajta is raktáron, erre emailben írták hogy augusztus vége...
zoo: köszi, ilyesmire gondoltam én is. Tekerni tudtam vizpumoa fogóval is
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Morris #80076 üzenetére
vennék én kettőt, csak az a baj, hogy a vezető oldalimmal szerintem valami mókolás van, mert nem akar megindulni kifele lehet hogy oda van ranyasztva szóval egyet veszek és slussz
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Battlefield 2042
- Elektromos autók - motorok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen