-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #86337 üzenetére
jelenleginél halkabb volt 30ezerrel ezelőtt (akkor inkább susogott), és most sokkal jobb olaj van benne. egy hét múlva megyek fék légtelenítésre+lánccserére.
viszont beállított futóművel mennyivel jobban szeretem vezetni, elmondhatatlan. Pedig nem volt benne sok.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
kaptam egy árajánlatot vezműlánc szettre 140ért. van valami jobb forrás gyári, vagy ahhoz közeli alkatrészre, ahol meg tudom kérdezni
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
TSIsek.
VR6 bátyja ajánlott egy alkatrészboltot. az összes upgradelt alkatrész, ami kell a vezérlésemhez (lánc, vezetők, feszítő) mindenestül br. 55 gyári új alkatrészből. a VW buda 140et mondott rá. A boltos is csodálkozott, hogy lehetnek pl a vezetők olyan olcsók, de tényleg, netto 1900Ft darabja.
cimét majd akkor irom le, ha a kocsi elment már a lánccal vagy 80ezret, akkor elhiszem, hogy igaz volt.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #87682 üzenetére
ehh, később hivtak, hogy jól láttuk, tényleg van második lánc, és feszítő, szóval most már netto 70 . Ezt tartom kb reálisnak. viszont belelátva a vw alkatrészek rendelésének metódusába, csókoltatom a félkész termékeket engedélyező főnököket... Szóval, hogy szinte havonta új alkatrészt lehet rendelni ugyanoda, azért az pöppet necces.
kinézte barátom a cikkszámokat, amiket most az audi gyárban beszerelnek az ea888ba, nah ahhoz képest már volt olyan alkatrész, amiből 4 "generációval" újabb van. Lehet, hogy beszálító más, lehet, hogy komolyabb a difi, de halló.
a fókuszt még úgy tartjuk fenn, hogy 2001es 1.6 benzin, 100ló, és jön kapásból a megfelelő alkatrész, csak azt kell kiválasztanom, hogy milyen árban kérek alkatrészt.
itt meg szóba nem került, hogy utángyártott legyen. ilyen kaotikus rendszer esetén sztem kb orosz rulett egy vezérlést kipróbálni utángyártottban.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
meg lehet oldani vhogy hogy a skoda fejegységét úgy lecseréljem, hogy 1. szép maradjon, 2. minden jelenleg odairányított funkció továbbra is működjön? (autómata klima, tolatóradar) nem nagyon,ugye?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Kaptam egy tippet barátomtól, hogy nagyon jók az aliexpreszről rendelhető fejek.
android, igo,waze, dvd,mkv, wifi,BT,GPS,4x45W,stb. és ha a megfelelő évjárathoz választ az ember, akkor minden gyári extrát stabilan lehet vele használni. Mindezt kb 100rugóért, szép kivitelben. ő konkrétan a gyári fejhez képest mondta jónak ezeket. MIndegyikkel napi szinten dolgozik.namost nekem alapvetően a hangminőség miatt lett volna fontos, az meg ugyanolyan lesz ezekkel is (várhatóan) szóval kezelésbe veszem a meglevő fejemet.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #90061 üzenetére
bruttósan kb 120 az anyag (tömités, olaj is kellett), a munkadij meg igy külön nem tudom mennyi volt, mert féken is dolgoztak egy másik napot. munka kb a fele volt így az anyagnak.
Tudom, lehetett volna spórolni, szevizes kezdezményt, meg áfát okoskodva, de belefáradtam, valamint ilyen fontos alkatrészről jó, ha van számla.
féken nem lehet többet okosítani, már csodakészülék, halálcsillag,minden be volt vetve. Tökéletestől messze van, de minden mérhető érték szerviz útmutatónak megfelel.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #90066 üzenetére
gyári,igen. sztem nem volt fogaskerék.
amúgy 90e km alatt ha egymás mellé teszed a régi és az új láncot, akkor kb fél cm difi volt a kettő között. tehát 1cmel hosszabb volt a régi. és ebbe azért erősebb láncot tettek,mint az 1.2 1.4TSIbe. atyaég,mi lehet azokkal.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz !Overdose! #90293 üzenetére
nekem meg a 2. jött be. hidegebb a fénye, ami sztem jól jön.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Gyári, ATE, vagy Zimmermann féktárcsákat vegyek skodrihoz előlre?
Betét már ATE.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz tomcsi23 #92846 üzenetére
nem túl kopott. elmenne még sokat, de már nem marad más a fékrendszerben, ami okozhatja az egyetlen bajomat a skodrival. 4x már komplett lecserélték a fékolajat, ABS pumpából is ki lett nyomatva, főfékhengert is kapott. hátul új tárcsa,betét csere is megvolt. (sokat állt a drágám egy helyben) Mindig jobb lett, egyre jobb, de még mindig nem az igazi.
ellenben alánéztem az autónak most már én is, és nagyon nem tetszik a tárcsa. belső oldalon a külső 2cm-en sztem nem is ért hozzá a betét, picit üveges is. Van a betétben vagy közepes 50fékezés, ha ennyitől végleg hazavágtam, akkor Í.J.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz rob210 #92848 üzenetére
Rossz a sorrend, így utólag azt gondolom. Eddig szakik dolgoztak rajta, most láttam először saját szemmel. Az is lehet, h túlaggódtam a dolgot, de most már így döntöttem. Most már csak a márka a kérdés.
Az új betéttel mentem talán 400km-t egyenletes tempóval, ha akart volna, meggyógyult volna a fékerő, de ennyi idő alatt még nem mehetett tönkre a betét, sztem. Meglássuk.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Bekerült a féktárcsa. Null kilométeresen is jobb, mint előző bekopva. Sztem ez meg fog végre oldódni. Fönt fog, aztán szépen erősödik. Végre.
Viszont most meg surrogást hallok 1500-2200es fordulat között a blokkból. Mindig is volt, de mostanra lett rendesen hallható.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Ex szoci új gumit miért nem ajánlanak? Nekem beváltak. Oké, kopnak, zajosak, de a 90%-os pár éves márkásoktol már elment a kedvem(eső,hó,fékut, oldalra csúszás) Míg sava eskimo,,barum tökre beváltak.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
nekem egy 6 éves bridgestonet adtak el sok milis profillal. szomszéd gumis volt, azzal a szöveggel, hogy ezt a sajátjára is feltenné.
leesett első hó skoda meg oldalirányban csúszott az árok felé, miközben kb 15el araszoltam, és nagyjából mozgó útakadály voltam. köszi. sima vizes felületen szintén rosszabb volt vele a fékút hidegben,mint a nyári "csehszlovák" gumival.
1 éve kapott sava eskimo S3at, most töltötték második telüket, nagyjából ugyanannyiért vettem újonnan, és minden úgy működik velük, ahogy elvárható.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Bicskakulcsba 2032es gombelem való, ugye?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
köszönöm szépen mindkettőtöknek.
Mágus, nem tom mi lenne velünk Nélküled.
A fékem meggyógyult. Tárcsa-csere megoldotta a problémát, pedig még teljesen össze se kopott. Még sikamlós a tárcsa, és még a megmunkálási hullámok is néhol kitapinthatóak, de valami ilyesminek gondolok egy üzemi féket.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #94898 üzenetére
Nem én állítottam, az amúgy szvsz jól dolgozó szerelő.
Aamikor besokalltam főfékhenger, 4x fékfolyadék-csere után, és alánéztem az autónak, szörnyedtem el, hogy milyen állapotú a tárcsa. Kapott még a betét egy pár napos esélyt, hogy hátha, majd tárcsa. Ez volt a történet.
Egy hétig vezetem egy 1.4es Rönó Scálát 3sebességes autómatával, picikét felüdülés volt a skodriba újra beülni. Pedig a köv autóm autómata lesz, már biztos vagyok benne. és Honda.
inkább használnám egy megfelelő országban.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
Tudom, már többször téma volt, de hátha van újabb infó.
1.8TFSI be ez az olaj mennyire ajánlott? 10ezret kéne kibirjon.Taat: T10es izzó kellhez a helyzetjelzőbe is? Xenontól nagyon elüt a normál izzó szine.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
Tök véletlenül nem tudjátok mennyi olaj megy ebbe a motorba?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
mi is szoktunk menni cimborám 2.5 TDIjével, nekem is porcosodik. Mindig eldöntöm, h köv autó v6 diesel lesz, aztán sosem lesz belőle semmi
Hidegen mondjuk tényleg zagyszivattyú/trágyapumpa a hangja, de melegen már nekem is tetszik.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
pláne, h mostanában inkább arról szólnak a figyelmeztetések, hogy nem szabad 2000nél elváltani, mert kormos lesz a turbó.
Mai autókázás után nekem is megfogalmazódott, hogy ahogy elkezdeném megfelelően használni a tsi-t, máris illegális tartományban lennék. gyakorlatilag mindig. anno ezért adtam el a motort. másról nem szólt egy idő utána a gurulás, hogy a radart kerestem bezzeg a régi szép időkben, amikor alig volt fotózás az utakon, és még villogtak is.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
nem értem én. ha meghajtod az a baj, ha araszolsz az a baj...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #97140 üzenetére
focus, buzukim mindig a két végletet kapta. mindkettő elment 150ezreket alattam, és kutya bajuk nem volt a motorjuknak. az 1.8TSIről még nincs túl sok tapasztalat, kb 40ezret mentem vele, de egyelőre nincs gond. 2ezres fordulat alatt nem gyorsítok, érezni, hogy nem szereti.
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
- Aqara T2 mini 2 áramkörös relémodul, fogyasztásméréssel, motoros redőnyvezérléshez (Zigbee)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen