Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16729600

    törölt tag

    válasz V/ #39167 üzenetére

    Ha ennyire kerek volt a helyzet miért értesítették az eladót, hogy nem igazolt a felhasználó. aki bonyolítja a tranzakciót? Akkor valami mégsem volt annyira rendben nem? Én tudom, hogyan lehet visszakapni a pénzem, de most a paypal eljárási etikájáról volt szó. Ma reggel felhívtam utoljára paypal-t, csak azért, hogy valami illetékest elküldhessek a picsáb@.De előtte direkt végigtekertem az ügymeneten.43 perc után felvette egy csóka, aki beszélgetni akart mindenáron velem, mondtam, hogy hiába mert tovább kell kapcsolnia.De neeem, majd neki mondjam el.További 10 perc után mégis belátta, hogy át kell csúszliznia másik osztályra, na mig ott felvette valaki további 64 perc telt el összesen: 107 perc.Ott a nőcinek mondtam, hogy 2 hete telózgatok, se ügyiratszámom nincs, se a 8 db emailre nem válaszoltak.Azt mondta utána néz: kisvártatva: nála semmi sem látszik nincs nyoma semminek.Na ekkor jött el az a pillanat amiért felhívtam és elküldtem oda ahová való.Nem ő tehet róla, de ő képviselte a céget.Utána email card service-nek.Azonnal jött visszaigazolás ( milyen érdekes ilyen is van,jéééé micsoda high tech ) Aztán felhívtak, ( munkaidőn kívül ) hogy okoz e nehézséget a vitatott összeg hiánya, mert szívesen kamatmentesen meghitelezik a döntésig.Na ez ügyfélszolgálat, a másik *********** képzeljen ide mindenki valamit. És utoljára, itt az üzleti etikáról és az eljárási szinvonalról volt és van szó.Biztosan kellett volna ezek után ajánlani a paypalt......

Új hozzászólás Aktív témák