Új hozzászólás Aktív témák

  • thesound

    őstag

    válasz thesound #45099 üzenetére

    Másik ügyintézővel sikerült. Rendeztem a negatív egyenleget, elmondta mikor és miből adódott (ahogy írtam sikerült összerakni utólag nekem is) Nevet, tel.számot és a regisztrált kártya utolsó 4 számjegyét kérdezték illetve a lejárati dátumot ő mondta és meg kellett erősítenem.

    Felolvasta újra az adatokat, minden ami a tranzakcióhoz kellett es meg kellett erősítenem az adatok helyességét. Levonta a kártyaról a pénzt. Szóban jelezte is rögtön, hogy sikerült. Kaptam róla mailt is.
    4-5 nap mire véglegesedik a tranzakció, utána +48 óra és unlockolódik az accountom. Azt mondta még ha ez után sem tudok belépni hívjam őket újra (ne a customer servicet) es feloldják.

    Blabla köszönjük, hogy bennünket választott, használajm a biztosítási szolgáltatásaikat, illetve a terrorizmus/pénzmosás miatt elerhetőséget egyeztettünk (tel. szám elég volt).

    Azt mondta vasárnap már be kell tudjak lépni. Első lesz a 2FA beállítása.

    Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán

Új hozzászólás Aktív témák