Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
Úgy látom a Panasonic-nál sem megy minden zökkenőmentesen, a múlt szerdai hiba bejelentésem eltűnt (nincs a rendszerben), most megint felvették az adatokat.
A Videopart szerviznél korrekt volt a srác, több helyen is érdeklődött, de nem találta a munka lapot (egyben a hibáról is beszéltünk), mondta, hogy hívjam ismét a Panasonic-ot (amúgy is ez lett volna a következő lépés).
A szállítás is érdekes lesz, mivel a TV doboza nincs meg (az előző tulaj kidobta, a szervizben sincs), nem tudom, hogy mibe tudom majd csomagolni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
AL
addikt
Szia !
Korábban nekem is volt Panasonic AX 630 - as tévém, azon ki lehetett kapcsolni a 3D-t és így a 3D - s filmek is normálisan szemüveg nélkül lehetett nézni . Nincs a Te tévéden is véletlenül ez kikapcsolva és azért nem működik ? Emlékezetem szerint 4 féle beállítás volt rajta ezzel kapcsolatban . Üdv. -
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Van egy Panasonic TX-49ex600e tv-m és egy Thomson dpl 680 ht házimozi. Szeretném a tv adásokat a házimozi hangszóróin hallgatni nem pedig a tv hangszórón. Hogyan kellene összekötnöm a két eszközt, hogy azon szóljon? Egyenlőre RCA kábellel kötöttem őket össze (piros sárga fehér vezeték), de ilyenkor is a tv hangszórói szólnak nem pedig a hangfalak. Néztem a tv menüjében csak olyan lehetőséget találtam, hogy TV hangszóró, fejhallgató és kikapcsolás. Jól gondolom, hogy egy olyan kábel kellene aminek egyik vége fejhallgató jack dugó másik fele meg RCA amit a házimoziba dugok és a TV-nél pedig beállítom, hogy fejhallgatón szóljon a hang? Vagy van más tippetek?
Köszönöm előre is
-
ztsoft
őstag
Szia!
Nálam is "ki lehet kapcsolni" (azaz 3D -> 2D), igen, ekkor szemüveg nélkül tökéletes a kép.
Csak nekem a 3D megjelenítéssel van problémám, megvan a 3D élmény (érzet), csak szellemkép is társul hozzá.Már teljes biztonsággal kizártam mindent, biztos vagyok benne, hogy a TV-vel van probléma. Azt meg kétlem, hogy a neten fellelhető összes 3D-s demó rossz lenne (LG, Samsung, Sony, stb., persze a Samsungon megnézve mind tökéletes).
Azért köszönöm.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
AL
addikt
válasz SPeti1984 #6454 üzenetére
Szia ! A TV - nél az bemeneti csatlakozó, amit te kimenetként használsz. Ha jól gondolom azért nem megy át a hang . Kimenetként Én nem láttam rajta RCA ( piros + fehér + sárga ) csatlakozót . Hangkimenet csak optikai, vagy fejhallgató csatlakozó lehet .
A használatiban nézz utána, biztos van tanács . Üdv. -
ztsoft
őstag
Szia!
Ha már külön említed (igaz, nem tudom, hogy mi különbség van köztük), de akkor miért működik a Samsung TV-n (ugyan úgy aktív az is, ráadásul, még ugyan azzal a szemüveggel nézem)?
Már a Videopart-nál is említette a srác (azaz, körül írta a "virágboltos" forrásokat ), mire közöltem, hogy a 3D-s demókkal is gond van, így már elfogadta, hogy mégis a TV-vel lesz a probléma.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
sting2
addikt
Szerintem a Black Friday idején értékesített készülékek zöme, kézrátétellel is gyógyítható.
Égnek a fórumok a különböző User feedback-ektől.
Vagy nagyon "kasu" az átlag tévé tulajdonos, vagy nagyon nagy százalékban romlanak el a Kelet Európai piacra szánt gyártmányok.
De, ennyi szar tévéről már rég olvastam...
A Panasonic szerviz és az ott uralkodó állapotokról nem is nagyon kell kommentár, elég csak bemenni a " főhadiszállásukra" az Üllői útra.
A " lakótelepi audióvizuáll" Webshop-okban nagyobb színvonal és szélesebb választék van!....Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
kezo0
addikt
Állapotjelentés az AX800-asom javítása ügyében: ma van egy hete a Videopartnál. Állítólag kiküldték a főpanelt Németországba, ahol felújítják azt, „gyári körülmények között”. Egyelőre nem tudják megmondani, hogy mikor érkezik vissza onnan. És azt sem, hogy egy ilyen mértékű javítás után vajon fel fogja-e még ismerni a készülék azt az 1 TB-os külső HDD-t, amit a műsorok rögzítésére használtam... Ígérték, hogy ennek „utánanéznek”, bár úgyis megtudom majd, ha egyszer visszakapom a tévét.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pkaresz
senior tag
Sziasztok!
Kollégámnak van egy Pana EX700 asa.
Az a gond vele, hogy ha LAN kábelt csatlakoztatja lefagy a routere.
Ugyan arról a portról, ugyan azzal a kábellel laptop rendben megy.
Mi lehet a gond?Köszönettel!
Üdv: Karesz
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
ztsoft
őstag
Újabb fejlemény az ügyben, ma hívtak a szervizből (azaz, egy 37 körzetszámú telefonról, Heves megye, nem találtam semmi infót a számról), csütörtök vagy pénteken jönnek megnézni a TV-t. Ismét előkerült a Samsung szemüveg, mint hiba forrás, meg, hogy csak a Blu ray 3D-s film a tökéletes (ez estben maradok a Samsungnál, annak mindegy a forrás, úgy is tökéletes a 3D). Eddig kettő lehetséges ok kavarog a fejembe,
1, hülyének néznek, hogy nem értek hozzá, a TV nincs baja.
2, ismert hiba, de megpróbálják a felhasználónak beadni, hogy ez így tökéletes (azaz, hülyének néznek).Igaz, van még egy, a TX-47AS640E csak akkor képes tökéletes 3D-s képet adni, ha minden körülmény megfelelő (ami igen csak rossz fényt vet a Panasonic-ra).
Nos, még mindig itt van a másik TV, bármikor tudom ellenőrizni a forrást. Azt meg nem hiszem el, hogy az egyik TV tökéletesen megjeleníti, a másik már csak szellemképesen tudja a 3D-t.
Már alig várom, kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki belőle (sajnos, már nagyon kezd hasonlítani a helyzet a UPC-s probléma megoldásra).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Újabb fejlemény a garanciális javíttatás ügyében. A szerviz visszadobta, mondván ez csak egy vélt hiba, a TV jól működik (mindezt úgy, hogy nem is látták a TV-t, nem jöttek a megbeszélt időpontban)! A kifogás indoka az volt, hogy nem tudok biztosítani számukra gyári 3D-s szemüveget a kipróbáláshoz (talán még én vegyek nekik szerszámot is, hogy tudjanak dolgozni)!
Akivel beszéltem, az azt mondta, hogy nincs nekik Panasonic szemüveg. Rá kérdeztem, hogy akkor hogyan ellenőrzik a szervizben a TV-t? Erre jött a frappáns válasz, természetesen a tulajdonos szemüvegével (ez volt a CIVIS-TV SZERVIZ, gondolom a munkájukat is így végzik), csak mellékesen, a Panasonic TV-hez nem is lehet jó a Samsung szemüveg, mivel teljesen más szoftver fut a két készüléken, ezt az mondta, akivel telefonon beszéltem! Ráadásul nem is Ők jöttek volna hozzám, hanem a Gyöngyösi FM 95 Bt. szerelői (Ők hívtak telefonon, mint korábban írtam), amiről a Panasonic központ nem is tud!
Már az is érdekes, hogy a munkalap miért a Debreceni szervizhez (CIVIS-TV SZERVIZ) került, ami több, mint 200km-re van tőlem, szemben a Budapesti (Videopart Kft) ami ~100km.
Hívtam a Panasonic Ügyfélszolgálatát, hogy panaszt tegyek, de itt is falba ütköztem. Miszerint nincs kapcsolatuk a szervizzel, csak a munkalapot továbbítják! Nyomatékosan kértem egy elérhetőséget, hogy panaszt tegyek, erre kaptam az Ő e-mail címüket (az ügyfélszolgálatos hölgy nem is akarta elhinni a történteket).
Nagy nehezen sikerült egy webshop-ot találni, ahol még van raktáron a Panasonic TY-ER3D6ME szemüveg, meg is rendeltem (ami 14300 Ft-omba kerül szállítással).
Ennek még lesz folytatása, meg fogom írni a panasz levelet, ha nem történik semmi, akkor megyek tovább!
Sajnálom a Panasonic-ot, tényleg szép a kép a TV-ben, de ilyen feltételek mellet többet biztos, hogy nem veszek!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Pro Koryak #6468 üzenetére
Igen, itt a hardveraprón, 2014 decemberében vásárolták (megvan az 5 év kiterjesztett garancia).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Pro Koryak #6470 üzenetére
Elmondása szerint nem használta a 3D-t. Fel is ajánlotta, hogy vissza veszi, ha nem sikerül javíttatni.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
trophylaci
csendes tag
Szia!
Nekem is a Cívis végezné a javítást már november vége óta. De egy hívást nem kaptam még onnan. Úgy vagyok vele hogy inkább el se vigyék a tv-t. A hiba pedig -most nevessetek- egy kis légy van a kijelző és a plexi közé szorulva! Még jó hogy legalul, a Panasonic logótól kb 10-13cm-re. Vicc az egész, valószínű nekem is ez volt az első és utolsó Panasonic termékem. -
kezo0
addikt
válasz trophylaci #6472 üzenetére
Mondjuk az, hogy egy kisméretű rovar bekerül valahogy a kijelző rétegei közé, bármelyik gyártó LCD-tévéjénél előfordulhat, olvastam is már ilyet pl. a Sony topikban is. Ettől persze még bosszantó, és a szerviz hozzáállása is az...
Ha már szerviz, az én AX800-asom lassan két hete lesz már a Videopartnál, és még semmi hír róla, hogy mikor kapom vissza. Nincs esetleg valami jogszabály arra, hogy egy elhúzódó garanciális javítás esetén a szerviznek kéne valami cserekészüléket biztosítania számomra a javítás idejére? Vagy ne álmodozzak?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ztsoft
őstag
válasz trophylaci #6472 üzenetére
Szia!
Én a helyedben simán bepanaszolnám Őket a Panasonic-nál. Erre a javításra biztos nem várnék 2 hónapot (biztos van sürgősebb javítani valójuk, de ez már túlzás).
Érdekes módon a Video-Part kft (központi márkaszerviz) ügyfélszolgálatával normálisan lehetett beszélgetni. Meg azt mondta, hogy ha megkapják a munkalapot, Ők akkor is a szervizbe szállítják a készüléket hogyha nincs is semmi baja. Akivel beszéltem, az értett is hozzá, ki akart zárni minden felhasználói hibát (ezt meg is értettem, persze, mind ezt normális hangnemben). Mikor említettem a kölcsönkapott Panasonic szemüveget, akkor már Ő is hajlott arra, hogy a TV-vel lesz a gond.
Sajnos nem hozzájuk került a munkalapom (nem is értem, hogy miért, szerintük hozzájuk tartozok, mivel Ők vannak a legközelebb hozzám).
Eddig a Call Center-re sem lehet egy rossz szavam sem (na jó, az első hiba bejelentésem elveszett a bit-ek között), kedvesek, segítőkészek. Az e-mail-re is hamar válaszoltak.
Más. Elég nehéz leírni, hogy mi a pontos hiba, de talán egy képpel könnyebb lesz (neten találtam, ha valakinek ismerős, akkor elnézést kérek érte, hogy engedély nélkül felhasználtam ). Ehhez hasonlót látok a szemüvegen keresztül, mint a jobb oldali alak. Ugyan ezt látom a Samsung és Panasonic szemüveggel is, forrástól függetlenül.
(#6473) kezo0 Ez egy jó kérdés. Régen járt, még emlékszek rá, hogy bizonyos napon túli javítás után járt a csere készülék a javítás idejére. Szerintem nézz utána.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Köszönöm, hogy megosztottad velem, velünk. Jelenleg az én ügyemet nem érinti, mivel a szerviz vissza utasította a javítást, nevetséges indokkal (én még ilyet soha nem tapasztaltam). A linkeden sem találtam erre vonatkozó információt, hogy ilyenkor mik a jogaim, vagy hova fordulhatok.
Majd kiderül, hogy a Panasonic-nak írt panasz levél (e-mail) megteszi-e a hatását, vagy a fogyasztóvédelemhez (nem tudom jelenleg ki a jogutód) kell fordulnom. De az biztos, hogy lesz következménye.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kezo0
addikt
Update: ma kora reggel írtam egy mailt a szerviznek, mivel holnap lett volna két hete, hogy ott van a tévém. Érdeklődtem, tudnak-e már valamit mondani, hogy előreláthatóan mikor kapom vissza. Erre fel nem sokkal a levél elküldése után felhívtak, hogy kész a tévé, és ma vissza is hoznák nekem, ha megfelel. Naná, hogy megfelel, hozzák, várom nagyon!
Kora du. meg is érkeztek vele, visszaszerelték a dögnehéz talpára, helyére tették, mindent korrekten intéztek. Mondták, ne kapcsoljam még be legalább egy óráig, hogy felvegye a szoba hőmérsékletét.
OK, kivártam az egy órát, bekapcsoltam, működik. Mivel főpanel-csere történt, ezért gyakorlatilag egy teljesen szűz tévét kaptam vissza (legalábbis ami az elektronikát illeti), így mindent újra be kellett állítani, mint egy gyári új készülék első bekapcsolásakor... Mit mondjak, eltartott pár óráig, főleg úgy, hogy a képbeállításokkal külön is jó sokat szarakodtam, mire emlékezetből úgy-ahogy sikerült valami ahhoz hasonlót kihozni, amilyen korábban volt a látvány. Sajnos, ahogy az várható volt, az alaplap megváltozása miatt a készülék nem ismeri fel a korábban hozzá regisztrált külső HDD-t, amin az összes felvett műsorom volt, szóval a régi felvételeimet buktam.
Ezen még csak túltenném magam, de a legvégén, amikor már több órányi időt eltöltöttem a tévé beállításaival, jött a feketeleves: kiderült, hogy nem működik az 1. számú CI+ modulfogadó slot. Két darab UPC-s mediacardom is van, bármelyiket teszem be ebbe a slotba, nem érzékeli a tévé. A 2. számú slotban viszont mindkét kártya egyből működik, szóval nem a kártyákkal van a baj. Sajnos nekem mindkét slotra szükségem van, azért van 2 db mediacardom, hogy ha szükséges, akár két kódolt csatornát is tudjak párhuzamosan rögzíteni a tévére kötött merevlemezre.
Úgyhogy most eléggé el vagyok kenődve, mert a javítás után visszakaptam a tévét egy olyan hibával, ami eddig nem volt neki... Holnap hívom a Videopartot, és elmondom nekik. Rettegek, hogy emiatt megint elviszik majd a tévét.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
szrobi66
aktív tag
Sziasztok! Múlthéten hoztam ki a telekomtól egy Panasonic tx-49ex600e típusú tvt. Imádom, gyönyörű képe van, de full fekete képernyőnél a bal alsó sarokban elég feltűnő "felhősödést" (mintha meg lenne világítva) vettem észre. Kértem a cseréjét a tvnek, a héten hozzák, de bennem van a félsz, hogy ugyanolyan lesz. Kérdésem: ez típushiba, vagy csak belenyúltam?
-
wolfattila
csendes tag
válasz szrobi66 #6479 üzenetére
a technológia velejárója.... nekem is ilyen.... nem zavar tartalom mellett.... nagyon szerencsesnek kell lenned, hogy olyan készüléket kapjál aminél nincs vagy csak minimális.... beállításokkal csökkenteni tudod... ha jól emlékszem adaptív háttérvilágítás maxra... (bár én semilyen képjavítót nem alkalmazok) A tv-m ugyanaz, mint a tiéd..
Üdv
-
szrobi66
aktív tag
Köszönöm a válaszokat! Akkor szerencsém volt az 5éves Samsung led tvmel, azon a mai napig semmi ilyesmi.
-
wolfattila
csendes tag
https://prohardver.hu/teszt/panasonic_ex700_65_col_teve/panasonic_tx-65ex700e.html
-
Pro Koryak
addikt
válasz wolfattila #6484 üzenetére
Most, hogy lassan alig lehet kapni, még jó hogy tesztelték.
-
kezo0
addikt
Ma folytatódott a szerviz-saga.
Sikerült elérnem, hogy ne vigyék el megint az egész tévét, ha már tudható, hogy a frissen javított főpanellel van a gond. Kijött házhoz a szerelő, titkos szervizkódok beütésével varázsolt egy olyan képernyőt, amit még sosem láttam, és ott is tisztán látszott, hogy valami nem oké, mert nem minden paraméter mellett jelent meg “OK”, hanem volt olyan is, ahol pirossal írt ki valamilyen értéket. Azt mondta a pasas, hogy a szoftver hiányol valamit, de hogy konkrétan mit, azt ő sem tudja, mert ezeket a kódokat a gyár annyira titkosan kezeli, hogy még a saját márkaszervizükkel sem osztják meg...
Leszerelte a tévé hátlapját, kiszerelte a főpanelt, és elvitte. Holnap küldik is vissza Németországba.Ha valakit érdekel, hogy néz ki egy 58”-es Panasonic 4K tévé lelkivilága, (a kép jobb oldalán látható nagyobb méretű panelt szerelte le a szervizes ember), hát tessék:
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ztsoft
őstag
Újabb fejlemény az ügyben.
Most nem kellett újabb hiba bejelentést tennem, az új szemüveg (Panasonic) megérkezése miatt. Így újra vártam a kapcsolat felvételt, de ez nem történt meg az elmúlt 2 napban.
Ismét írtam a Panasonic-nak, erre az a válasz jött, hogy többször is próbáltak hívni, de nem sikerül. Csak egy probléma van, hogy rossz számon próbálták.Érdekes módon a munkalapon biztos a jó szám szerepel, mert a múltkor is fel tudtak hívni (még mindig a Debreceni Cívis TV Szerviz Kft.), azóta meg nem vettek fel újra adatokat!
Kezd tele lenni a hócipőm az egésszel!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
wolfattila
csendes tag
Ex600 tulajok.....
most találtam...
https://hdtvpolska.com/panasonic-ex600-tx-65ex600e-test-niedrogiego-tv-ultra-hd-2017-z-hdr/
jó lenne vmit kihámozni a kalibrációból.... -
ztsoft
őstag
Ma sikerült felvenni a kapcsolatot a Cívis TV Szervizzel. Rossz telefonszám szerepelt náluk az adatbázisban (csak azt nem értem, hogy a múltkor mégis fel tudtak hívni). Ezt orvosoltuk.
A Gyöngyösi szervizes ismét hívott, hogy hétfőn délelőtt jönne (hacsak nem közbe semmi, de mindenféle kép felhív előtte). Remélem már nem lesz leállítva, és sikerül eljutni hozzám is, és végre érdemben is bizonyítani tudom, hogy gond van a TV-vel.
Más. Ma kipróbáltam a Panasonic TY-ER3D6ME szemüveget egy Samsung PS51F5500 TV-n is. Nagy meglepetésemre párosításnál kiírta, hogy a párosítás sikeres (szemüveg képet is kitette), csak az akkumulátor töltöttségét nem jelezte. Úgy látszik a Samsung máshogy áll a más márkák támogatásához.
Használat közben nem vettem észre különbséget a gyári és a Panasonic között.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ahhoz képest, hogy "halott" formátum, elég sok új film jön ki így, [link]. A másik meg, hogy a TV még garanciális, már ha csak az eladási értékét nézem (azaz, érték csökkentő, ha nem tökéletes), így megér ennyit.
Főleg, hogy rávilágítok a gyártó hazai képviselet, szerződött szerviz gyengeségeire, hiányosságaira. Esetleg később még segítség is lehet, egy hasonló cipőben járó tulajnak.
Nem utolsó sorban, nem szeretem, ha hülyének néznek, nem is hagyom magam.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
csonkadavid
tag
válasz wolfattila #6488 üzenetére
Sokra nem megyünk vele. A 65''os va paneles. Nekem 55-ös van az pedig ips.
A 49-es is az. -
general
addikt
hello!
szeretném kérdezni tőletek, hogy a T-Home-nál kapható Panasonic 49ES400 megéri-e a pénzét?
- nem akarok 4k-s modellt, mert szerintem botrányszar a felskálázás. mindegyiken.
- sok sportot nézek, illetve hdd-ről filmezek. okostévé funkciók nem érdekelnek, max egy youtube kliens kell majd, de az gondolom mindegyiken van. egyébként is valszeg apple tv megy majd hozzá.
- milyen ezeken a betekintési szög? mert az fontos lenne.
- illetve olvasom, hogy VA paneleset kell keresni, ha jobb feketéket, kontrasztot akarok. mi igaz ebből?
- ja még egy dolog, örülnék a 24p-s lejátszásnak. ha ebben nincs, melyik modell tud ilyet? bocs, ha kicsit naív kérdések, nagyon régen nem foglalkoztam a tévékkel..:-)
- 42-49" az érdekes számomraköszönöm, ha válaszoltok!
-
sklopp
őstag
válasz general #6494 üzenetére
"...szerintem botrányszar a felskálázás. mindegyiken. " Ebben tévedsz. Olvass néhány tesztet, nem téged igazolnak. Karácsony után szállították ki a TX58EX780-at, személyes tapasztalat, a HD adások döbbenet jók tudnak lenni, különösen az Eurosport közvetítések (téli olimpia, meccsek, kerékpár versenyek stb.) továbbá természetfilmek és mások. Az SD adások is elfogadható szinten vannak, de szarnak nem nevezném (persze nem a telefonnal rögzített riportokra gondolok). A 3D nekem teljesen érdektelen, abszolút nem érdekel. Egyébként én sem akartam 4K-s gépet venni, de HD-s készülékekből már nincs választék.
-
general
addikt
nemcsak full hd adást nézek, ahol esetleg egy drága tv már nyújt is valamit. (nem véletlenül érdeklődtem egy olcsóbb kategóriás felől. ha a pénz nem lenne akadály, mást vennék, hidd el)
szóval pl rengeteg sorozatot nézek, ami javarészt 720p, na az felskálázva tényleg botrány. 1080p-s tv a cél. én ilyet szeretnék!
a többire válasz esetleg?[ Szerkesztve ]
-
general
addikt
a 24p külön fel van tüntetve egyébként? azt csak felső kategóriás tv-k tudják? (vagy ma már alap esetleg, nem tudom, bocsi, tényleg le vagyok maradva)
sajnos nincs 300k-350k-m tv-re...[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
Újabb fejlemény az ügyben.
Hétfőn (02.05) jött a szerelő, megnézte a TV-t. Néztünk egy HD TV adást, 2D -> 3D átalakítással, meg egy 3D-s demót a pendrive-ról. Látta Ő is, hogy valami gond van a TV-vel, el is vitte.
Ma felhívtam, hogy van-e valami fejlemény a javítással kapcsolatban. Várja a szakvéleményt a Debreceni szervizből, amit jövő hét elejére ígértek. Ha megkapja, akkor majd fel fog hívni.
Ismerve a Debreceni szerviz hozzáállását (tapasztalatok alapján, amit korábban le is írtam), ez sokáig fog tartani.
Nem ismerem a többi márka szervizelési szokásait, de amit a Debreceni szerviz művel, azt felháborítónak tartom! Főleg nem méltónak egy ilyen nagy múltú márkához, mint a Panasonic.Azért kíváncsi lennék, hogy az anyacég mennyit tud az egészről.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.