Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    De végülis igen, csak gondoltam hogy tisztább segítséget kapok ha olyan ír aki ott dolgozik de leírom ide is.

    Szóval tavaly nyitottam egy folyószámlát náluk, amihez jár 1 bankártyabiztosítás, ami ugye a groupamához szól. Azt mondták hogy az éves díjat a biztosításhoz 30nap elteltével vonják le. Jó, pénz rajta volt letelt 1 hónap 1 hétig telefonálgattam hogy mi miatt nem vonták le kb 3-4szer telefonáltam be minimum de lehet többször, mindig mondták hogy lelesz vonva, rendszer többször megpróbálja.

    De mondom van rajta pénz letudnák, nem, majd a rendszer, jó. nem vonták le 2 hónap elteltével se gondoltam akkor hagyom, ha őket nem érdekli a dolog, akkor én nemfogok 10 szer telefonálni, pedig számlanyitáskor 2 szer is rákérdeztem hogy fizessem-e ki.

    Volt egy kis adminisztrációs gond a biztosításnál, ma volt időm bemenni biztosítóhoz hogy javítsák át, erre közlik velem hogy díjnemfizetés miatt a szerződés fel lett bontva. :U

    Mondtam aki intézte a dolgot a biztosítónál hogy aztmondták otpnél hogy majd lelesz vonva, meg stb stb nemkell helyszínen fizetni, ő meg csak nézett hogy milyen bénák.. És ha esetleg lett volna valami baleset vagy akármi akkor megszívtam volna vagy mi?? Attól hogy ők hanyag munkát végeznek én szívjam meg, mondjuk még jó hogy kiderült, most. Naggyából ez lenne a jelenlegi gondom, tudom nem 1 tragédia, de azért mégis idegesít hogy még én kérdeztem rá többször is, meg telefonálgattam 1 csomót utána hogy miért nem vonják.

    Erre ma kiderül hogy felbontották mert nem fizettem be.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 13 Pro Max

Új hozzászólás Aktív témák