Új hozzászólás Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz dptrsk #10600 üzenetére
természetesen apukának kell próbálkozni, nem neked, Te nem használhatod sem a kódjait sem a netbankját sem a kártyáját legálisan, telefonon meg se próbálj helyette intézkedni, mert azonnal zárolják a hozzáféréseket, ha megtudják, hogy nem a számlatulaj használja az azonosítóit, jelszavait
If you leave me, can I come, too?
-
Hosssszu
őstag
válasz tatararpad #10604 üzenetére
Köszi az infót.
Szoktam olvasni ezt a topikot és látom hogy sok a gond vele.
Újrapróbálni nem tudom, mert még ma is azt írja hogy folyamatban vana kártya regisztrálása, hamarosan értesítenek.
Szerinted töröljem a kártyát és vegyem fel újra? -
-
Martin Eden
tag
válasz Hosssszu #10605 üzenetére
Nekem már vagy tízszer volt, hogy az alkalmazás frissítése után inaktív lett az érintéses fizetés a korábban már aktív kártyán. Az újraaktiválási kód kb. kétszer megjött pár percen belül, a többi alkalommal soha. Úgyhogy már vagy nyolcszor töröltem és vettem fel újra a kártyám, akkor működött rögtön.
Bár ugye nekem egyszer az elején már akkor aktív volt, miután ennyiszer töröltem.[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
Mindkettőtöknek köszönöm a tippeket, segítséget.
Akkor marad az hogy újraregisztrálom a kártyát. Sok vesztenivalóm nincs. -
vg
addikt
Kapok egy papír postai levelet, válaszolok, írok email-t a postai papír levélen lévő x.y@otp.hu emailre, beleírok személyes és bizalmas dolgokat meg minden, majd egy y.x@otp.hu válaszol rá, az mi?
-
vg
addikt
válasz MasterMark #10610 üzenetére
"Jelen elektronikus levél – beleértve az esetleges csatolt mellékleteket is – bizalmas információkat, üzleti titkokat és személyes adatokat tartalmazhat, és azt kizárólag annak címzettje ismerheti meg. A levél illetéktelen megismerése, továbbítása, tárolása vagy az azzal végzett bármely más művelet szigorúan tilos! Amennyiben Ön a jelen levelet tévedésből kapta meg, kérjük értesítse a feladót e-mailen vagy egyéb módon, majd törölje a kapott elektronikus levelet."
Jó, hát te sem vagy képben nagyon, azért köszi. Ez a írás van a y.x@otp.hu aláírása alatt aki válaszolt, szóval egyből köpték szembe, hogy átadták másnak az email-t. Tettem panaszt. Max beperlem őket. Annyit még hozzá tennék, hogy jakab.jozsi@otp.hu email levelezétést kizártnak tartom, hogy lássa gizi.moni@otp.hu felhasználó és max az én engedélyemmel küldhetné tovább.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
SzGee
aktív tag
jól pereld be őket huszonharmincmiliárd dollárra
ha esetleg még szöveget is tudnál értelmezni, le van írva, hogy
A levél illetéktelen megismerése, továbbítása
nos ebbe nyilván nem fér bele, hogy az egyik ügyintéző átadja a másiknak az ügyedet, mondjuk mert nem az a kompetens, vagy nem ér rá éppen akinek éppen írtál - eleve személyes és bizalmas adatokat titkosítva küldünk és fogadunk, és rohadtuk nem kellene közvetlenül az ügyintézőt zargatni, van központi email cím, majd ők eldöntik ki foglalkozzon veledaz utóbbi időben nagyon megnőtt az önérzet az emberekben a józan ész meg sajnos valahol elveszett útközben
[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
vg
addikt
válasz MasterMark #10612 üzenetére
Nem vagyok képben, én egy paraszt vagyok, akit zavar, hogy ide oda küldik az email-t, amiben az életem van, mert megbíztam egy banki alkalmazottban. Amúgy, hát, ha benne volt az email-ben, kiemelve, akkor, már, hogy a fenébe ne vonatkozna rám, mert akkor mi a fenének van benne? Most vagy komplett hülyének néznek, vagy tényleg ennyire amatőr az egész banda. Mindkettő marhára ijesztő.
-
vg
addikt
válasz MasterMark #10615 üzenetére
Tehát a bank dolgozó oda küldi azt az emailt amiben benne van, hogy mennyi pénzem van, hol, stb akinek akarja? Te jó ég, hiba volt ide írni.
-
viktorhu
veterán
Ilyet ki írt, hogy oda küldi, ahova akarja? Tudod idézni? Vagy csak kitaláltad? Nehéz úgy beszélgetni, ha a másik fél nem arra válaszol, amit írnak neki, hanem random dolgokkal vitatkozik.
Szerk: a privátbanki szolgáltatás egyébként létezik, akkor személyes ügyintézőt kapsz, nyilván nem olcsón (vagy jó sok pénzt kell a bankban tartani hozzá). Normál esetben viszont minden ügyfélszolgálat úgy működik, hogy van egy csoport, és akihez épp kerül, az intézi az ügyet.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Tehát a bank dolgozó oda küldi azt az emailt amiben benne van, hogy mennyi pénzem van, hol, stb akinek akarja?
Sürgősen szüntesd meg az összes banki kapcsolatodat, mert bankon belül minden banknál így megy. Nem csak nálunk, még Svájcban is.
A NAV-os kapcsolatodat is jó lenne megszüntetni (ha lehetne, de nem lehet), mert ott is sokan látják nemcsak a személyes adataidat, hanem a jövedelmi viszonyaidat is. Ja, a bankoktól is elkérhetnek mindent. Sőt, bizonyos esetekben a bank "önként" ad infot a NAV-nak a számlaműveleteidről, és nem szól róla neked.
A TB-ről már nem is szólva. Rengetegen láthatják, hogy pl. mit írattál fel a tyúkszemedre, amire most az OTP rálépett. -
viktorhu
veterán
válasz MasterMark #10623 üzenetére
De nem azt, hogy a banki alkalmazott az ő levelét annak küldi, akinek akarja. Csak hogy a levéltitok maga csak az illetéktelenek általi felhasználásra vonatkozik.
-
őstag
Sziasztok!
OTP deviza számlám szeretném leüríteni EUR utalással. Ha a teljes összeget utalom, akkor nem teljesül, mert nincsen fedezet.. gondolom nem tudja levonni a SEPA utalás díját.
Van erre pontos összeg - így akkor ennyivel kevesebbet adok meg.Köszi!
-
vnorbi
aktív tag
válasz koxkids #10625 üzenetére
0,35% (min. 243 Ft/ max. 10 981 Ft)
Ezt pedig elvileg úgy számolják, hogy
"A díjtétel minden esetben a tranzakció pénznemében kerül felszámításra. A tranzakció pénznemére való átváltás az alábbi árfolyamok alkalmazásával történik.
- devizában meghirdetett díjtétel: tranzakció teljesítésekor érvényes OTP hivatalos deviza középárfolyam
- forintban meghirdetett díjtétel: a tranzakcióhoz hozzárendelt OTP hivatalos deviza vételi/eladási árfolyam.
A számlán a díj terhelése a számla pénznemében, a terhelés időpontjában érvényes deviza középárfolyamon meghatározott értékben történik."Ha a százalékos érték érvényes az utalandó összegre,azt elvileg ki tudod számolni euróban, de a forintos minimum vagy maximum összeg kiszámolása trükkös lehet. A deviza vételi árfolyammal kell elvileg számolnod, de lehet, hogy a kiszámolás, és a tranzakció végrehajtása közt eltelt időben változik az árfolyam, és vagy nem sikerül az utalás, vagy ragad benn egy kis apró.
Csinálhatod azt is, hogy centenként egyre alacsonyabb összeg utalásával próbálkozol, és egyszer majd engedni fogja. De még ilyenkor is közbejöhet, hogy két próbálkozás között árfolyamváltozás lesz, és emiatt már jó lenne az az összeg is, amit korábban elutasított, de erről nem fogsz tudni, csak akkor, amikor teljesül az utalás, és ott marad valamennyi euró.
-
Azharel
aktív tag
Jelenleg Visa kártyám van amit szeretnék lecserélni Mastercard online-ra. Netbankban ha új kártyát kérek akkor a jelenlegit cseréli le vagy a meglévő mellé adnak egy újat ? hogy tudom ezt megoldani anélkül, hogy személyesen kéne bemennem ?
-
mexel
veterán
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, talán valaki tudja hogyan működik.
OTP bankfiókban kp-t be lehet fizetni más számlájára? ( mondom a számlaszámot és nevet ott bent)
Ha igen akkor ennek van díja? ( nyilván, csak nem tudom mennyi lehet, kb mint az utalás?)
Ebben az esetben kell valami indoklás, vagy nem kell az illetőnek adóznia utána? ( nem nagy összeg, 100e alatt)
Előre is köszönöm a segítséget! Próbáltam az otp oldalán keresgélni de igen sok idő mire eljutok oda hogy kihámozzam ezeket, talán valaki tudja azonnal a választ. -
mexel
veterán
Köszönöm szépen! Akkor egyik oldalon sem jelentkezik díj, a feladónál és a címzettnél sem. Az adó nem hiszem hogy játszana ekkora tételnél.
-
vg
addikt
válasz MasterMark #10619 üzenetére
Nincs igazad, annyira nincs, hogy a főosztályvezető írt levelet pár óra multán, amiben elnézéseket kért. Szívesen betenném ide, de nem fogom, mert én nem úgy fogom fel a dolgokat, ahogy ők, és te. Nekem ennyi elég volt ebből a bankból, pár havonta kapok bocsánatkérő leveleket ilyen malőrök miatt. Nektek további jó bankolgatást velük.
-
veterán
"Az ügyfélnek mindig igaza van"
Ha betennéd, akkor nem úgy fognád fel, mint ők. A leveled tartalma nem lett nyilvános, nem értem miért baj, ha a másik ügyintéző jobban értett a problémához, vagy esetleg hamarabb tudott foglalkozni vele, mint az első.Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
jbnd-007
tag
Nekiláttam a számlamegszüntetésnek, küzdöm át magam a kifárasztási technikákon. Végigültem egy órát a bankfiókban a sorszámommal miközben háromszor kicserélődött a teljes közönség. Aláírtam mindenféle papírokat és sikerült megszüntetni az ezer éve rám sózott takarékszámlát, amiről leutalni pénzt többe került, mint amennyit kamatozott, ezért egyszer használtam.
Aztán "természetesen" kiderült, hogy a 2 nappal ezelőtti utolsó kártyahasználatom még nincs lekönyvelve. Mehetek vissza még egyszer, elvileg időpontra, gyakorlatilag meg semmi jóra nem számítok. Kíváncsi leszek, mit tudnak még kitalálni, hogy harmadszor is visszarángassanak.
Ha megfertőződöm coviddal a túl sok itt töltött idő miatt, akkor majd legfeljebb telesírom a bulvárlapokat "meg akart ölni az OTP" stílusú cikkekkel.
-
tomp
félisten
Az új OTP Bank app:
"A Google Pay támogatásának lehetőségét is megfogjuk vizsgálni az alkalmazás továbbfejlesztése során, viszont elsődleges célunk, hogy a SmartBank-ban már ismert és gyakran használt minden funkció bekerüljön az új applikációba."Gondolom majd kijön az az eredmény, hogy sokkal jobb a GPay emiatt nem tudnák annyi pénzzel tömni a garázs cégüket így aztán nem vezetik be.
-
hhgygy
senior tag
Az tök jó, ha megfogják.
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
Arcképgyáros
Sziasztok!
Lenne egy problémám (amit nem értem pontosan, hogy mi történt/nem történt), örülnék, ha tudnátok segíteni.
OTP Jump számlám van.
Kapok mindig SMS-t a tranzakciókról.Ma reggel érkezett SMS, hogy áruvisszavét címszó alatt utalást kaptam a bankkártyámra külföldről.
(Nem egy váratlan utalásról van szó, számítottam erre.)Csak a szokásos:
"211101 10:59 áruvisszavét:
+XYZ HUF; XYZ cég; Kártyaszám: ...XXXX;
Egyenleg: +XYZ"Viszont ebben az SMS-ben az egyenlegem nem hogy nőtt volna, csökkent kb. 6000 Ft-ot.
Beléptem az OTP direkt fiókomba, hogy megnézzem, mi a lószösz történt, de a számlatörténetben nem találok semmit az eltűnt pénzről - viszont a netes fiókomban is a csökkent egyenleg látható.
(Október 30-ig bezárólag minden tranzakciót megjelenít)Mi lehet itt a gond?
Létezik olyan, hogy a bankszámlámhoz tartozó bankkártyám nem alkalmas a pénz fogadására?
Esetleg a pénz megérkezése még nem történt meg, és csak várnom kéne?
Vagy teljesen más probléma áll a háttérben?Segítségeteket előre is köszönöm!
Xperia 1 III / Xperia XZ Premium / iFi xDSD Gryphon / TAGO STUDIO T3-01 / Acoustune HS1750CU /Acoustune RS One / WF-1000XM4 / XP-PEN Innovator 16
-
dptrsk
addikt
válasz Dr. 444Hertz #10639 üzenetére
Az XYZ forint és a hiányolt 6.000 forint milyen kapcsolatban vannak (azonos a két összeg)?
A könyvelt egyenlegben lehet, hogy még nincs benne.
DE az előjegyzett kártyaforgalomban és elérhető egyenlegben benne kéne lennie. -
Arcképgyáros
válasz dptrsk #10640 üzenetére
Köszönöm!
Nem, az XYZ forint nem azonos a 6000 Ft-tal.
A levont 6000 forint gondolom valamiféle tranzakciós vagy egyéb szolgáltatási díj.
Az engem jobban zavar, hogy a mai kártyaforgalomról nincs adat.Közben kaptam választ az ügyfélszolgálattól:
"Áruvisszavét tranzakciókkal kapcsolatosan, több munkanap is lehet a tényleges könyvelése az egyenlegébe a megérkezett értesítéstől számítva."
Ha jól értelmezem, akkor egyelőre még nincs ok aggodalomra...?Xperia 1 III / Xperia XZ Premium / iFi xDSD Gryphon / TAGO STUDIO T3-01 / Acoustune HS1750CU /Acoustune RS One / WF-1000XM4 / XP-PEN Innovator 16
-
Arcképgyáros
válasz Dr. 444Hertz #10641 üzenetére
Közben az elpárolgott 6000 Ft rejtélye is megoldódott.
Egyedül az aruvisszavét összegére várok.
Most már minden világos!Xperia 1 III / Xperia XZ Premium / iFi xDSD Gryphon / TAGO STUDIO T3-01 / Acoustune HS1750CU /Acoustune RS One / WF-1000XM4 / XP-PEN Innovator 16
-
AssAssynn
őstag
Kezdek agyrákot kapni ezektől az új, használhatatlan rendszerektől.
A NAV oldalán keresztül szeretnék rendezni egy "vásárlást" a bankkártyámmal, behoz egy külsős oldalt, ahol számlázási adatokat kér, meg a kártyám adatait, megadom. Ezután kiírja, hogy átirányítjuk a biztonságos fizetés oldalára, erre ott egy nagy fehér oldal fogad a bal felső sarokban egy apró felirattal: "Internal erro r". Így szóközzel Ez már a második hiba, korábbi próbálkozásomra egy sima "{}" jelet kaptam... Ja ez az acsv.otpbank oldala már.
Zárójelben további agyrák, hogy egy ilyen sikertelen próbálkozás után a NAV oldalán a legelejétől kell kezdenem az egész procedúrát. Nem akarom, hogy valami bebuggoljon a sok próbálkozástól.
Van valami ötlet, hogy mivel trükközzek, hogy esetleg működjön is ez a csodás rendszer?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
olloczky
senior tag
Van arra lehetoseg barhol megneznem azt, hogy egy adott tetel könyvelésénél mennyi volt a szamlam egyenlege? Regen volt ilyen de most mar nem talalom
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
tomp
félisten
Menetrend szerint megérkezett a szokásos Szimpla leállás.
-
ates2
senior tag
nálam mezei otp alkalmazás is offos lett. nem tudok fizetni appon át csak telekod.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...