Új hozzászólás Aktív témák
-
K1nG HuNp
őstag
mi az a 3DS? Nekem is amazonos vásárlás (aws) failel és a f*szom ki van már, minden fost beállítottam OTP részről és mégis tök üres a SmartBank appban a kártyás fizetés jóváhagyása rész.
december 30an meg tokeletesen mukodott minden.
[ Szerkesztve ]
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
kp78
addikt
Minden elvégezve, amit leírtál, de az OTP-s Maestro kártyámmal továbbra sem megy a Revolut feltöltés.
Webkártyánál (Mastercard) ugyanezeket végeztem el, és azzal megy gond nélkül.
Kártya Revolutban törölve lett még 01.01-én, és azóta mivel minden topup próbálkozás "lesre fut", nem is adta még hozzá.
A Maestro nem tetszik neki? -
kp78
addikt
Belépek vmikor egy fiókba, mert ez a Maestro kártya nem az igazi.
A Revo-t is azért kezdtem el használni, mert a Lidl-ben az új terminálok érintve sosem fogadták el, csak chip-pel. És elegem lett abból, hogy állandóan pin-t kell ütni.
De ezt betudtam a Lidl-be telepített új terminálok hülyeségének. Pedig a régi terminálokkal mindenhol, mindig ment."Max reklamálsz egyet, hátha jóváírják a díjakat."
Milyen díjakat? Hogy idő előtt cserél(tet)em a kártyát, és annak az időarányos díját?Visa? Nem is kérhetek Mastercard-ot?
Applepay használata nem fenyeget, nincs almás eszközöm.
-
Keem1
addikt
Alapvetően külön, ez az 5 db fizetés összesen 4 db vásárlás volt, 4 db különböző helyen, azért nem 5, mert a sikertelen OTP után a Revoluttal fizettem végül sikeresen. Tehát ahol az OTP sikertelen volt, ott a Revolut simán ment. Ki is írta a webshop, hogy várakozás a Revolut appos jóváhagyásra. Jött a push üzenet, confirm, és kb 3 másodperc múlva már "Thank you".
-
-
nagyúr
Nekem MMP van, de majd a következőnél ellenőrzöm. Se a telekom app-ban, ami addig szuperül ment, se az MVM nem ment. Azóta mondjuk (szerintem tök feleslegesen) beállítottam a kártyára telekódot). A generali-s fizetés a már telekódos kártyával sem ment, csak a simple QR kódja mentette meg.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
axioma
veterán
Telekod az egyenleglekerdezeshez mukodik ha arra gondolsz, de a telefonos ugyfelszolgalat azt mondta, hogy azzal nem lehet, csak fiokban. Lehet hogy lehetne fiokban akkor mar tobb jogosultsagot intezni, de en pont addig viselem el oket amig csak digitalisan intezve evente hozzamdobnak 30e-et, tobbet nem er. Amekkorakat hazudnak az csak akkor viselheto ha olyankor teszik amikor en jobban tudom...
-
-
gg72
veterán
Nekem is gondom van a német amazonos vásárlással, pedig minden új biztonsági opciót beállítottam, de állandóan csak annyit SMS-t kapok, hogy "sikertelen vásárlás" és az amazontól is jön email, hogy nem tudták zárolni az összeget. Van valakinek vmilyen ötlete/megoldása a problémára? Más oldalakon megy a kártyás fizetés.
-
veterán
-
ates2
senior tag
Csak azt ne mond,hogy MVM - CIB ennyire balfasz 2 hónapja,illetve szerencsejatek zrt - OTP oldalon való fizetésnél,hogy nem tudják mit kell beállítani
Én tippem is inkább kártya gond,hogy instant elutasítja a fizetést és nincs autentikáció.mint írtam nekem hölgy telóba azt mondta több % ban visa kártya a gond,náluk minden rendben.
meg az is vicc netpincerren tudok fizetni de MVM számlát meg szerencsejateknál pénzt feltölteni nem... szóval én is inkább kártyámra tippelek hogy szar valahol. De már le van adva hibajegy rá aztán kiderül majd,majd hívnak.[ Szerkesztve ]
-
kp78
addikt
Majd meglátom, de már írnak róla pár helyen, ismert előttük a dolog, arra kérdésemre meg úgysem tudnának választ adni, h az emailcím honnan kerül(hetet)t ki, bár nagy valószínűséggel nem OTP-s ügyfél is kap(hat)ott ilyet, mint ahogy én is NKM Energia Zrt-s számlát, pedig nincs földgáz szolgáltatásom.
Amúgy ez az OTP-s tényleg gagyi volt, de egy idősebb, nem annyira jártas és óvatos ügyfél simán lehet, hogy nem nyitja le a címzés részleteit, hogy kicsit "mögé nézzen a dolgoknak" és kattint. Sajnos szerintem kevés helyen figyelmeztetik az idősebbeket, akik nem bújnak egész nap internetet, és nincsenek tisztában a net ilyen fajta veszélyeivel, mert max. a FB-os kapcsolattartás miatt vannak regisztrálva. Ők könnyedén "belegyalogol(hat)nak" egy ilyenbe.Itt eléggé OFF, de ha már feljebb szóba került beteszem.
OTP-s levélhez képest ez azért sokkal jobban sikerült csaló email, még figyelmeztet is adathalászatra.
A bejövő mappába érkezett természetesen, én tettem Spam-be azóta, csak a fentin nem látszik az email cím.
-
őstag
Most szüntettem meg a hitelszámlámat. Olyan jól kiszámolta az ügyintéző, mennyit kell átutaljon a lakossági folyószámlámról, hogy nullára jöjjön ki zárásra az egyenleg, hogy végül plusz 7 ezer lett. Kíváncsian várom, miként vagy mennyiért fog visszakerülni hozzám az összeg.
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
-
félisten
Elnézést, de mi az a "VB" (gondolom nem Visual Basic rövidítése) és mi az a "TC" (az sem a Total Commander lesz szvsz)...
Szóval akkor (fentiek figyelembe vételével) az InternetBank és SmartBank szerződést megköthetem, de a telefonszám a bankszámlához "játék" az nem fog menni...
Ha a 2. bekezdés igaz, akkor banki átutalással már tudok fizetni, csak akkor sem tudok bankkártyával fizetni? (Neten persze, nem pedig terminálon, mert utóbbi esetben most is tudok )
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
-
félisten
1. De nekem sosem volt telószám hozzárendelve a bankszámlámhoz (írtam), ezért nem is változhatott
2. Ügyintézővel ellenőriztettem(2x), (minden személyes adatot meg egyebet meg kellett adnom telón), és azt mondta, hogy tényleg nincs beállítva telószám a számlámhoz (Jan 1-től (addig igen) már valóban nem tudtam fizetni bankkártyával a neten (amikor a bankkártya adatokat kell megadni a transzhoz)Az a fura, hogy amúgy tudják/tudták a telószámpmat, mert adategyeztetéskor (személyesen) megadtam többször is (amikor pl. új személyim lett, akkor bementem ez miatt személyesen elintézni, de ez normális is) ill. van amikor SMS-ben (is) értesítenek, az email mellett...(Tehát magát a számomat (több, mint egy évtizede) tudják, sosem változott
(olyan papírt is aláirattak velem egy adategyeztetés kapcsán, hogy pl. az USA területén nincs adótartozásom, meg hasonlók.)Ezért nem értem, hogy ezt miért kell személyesen intézni, amikor mindent tudnak róla,, minden adat rendelkezésükre áll...
"Ha lesz már netbankod, akkor ott be tudod te is állítani, nem kell fiókba menni."
Ez a lényeg, kb. ezt próbáltam kérdezni(csak hosszan ezek szerint), hogy telószám nélkül megcsinálják a netbank/smartbak szerződést???!!! majd ezt követően már az app-ban, vagy a netbank webes felületén már hozzá tudom rendelni a telószámot a számlámhoz...Ha így van, akkor királyság...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
félisten
Kösz a választ!
A videóhívásos szerződéskötés letudva, várom (holnap/holnapután) a hozzáférési adatokat, ha már be tudok lépni, akkor az első dolgom lesz lecsekkolni, amit írtál.Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
-Faceless-
őstag
Öhm nem. Lehet akkor az volt a probléma, hogy több eszközben benne volt?
De még most is működik az előzőn mikor megcsináltam már az újjal.#vnorbi Nincs semmilyen speciális karakter
#MasterMark Tisztában vagyok vele, pontosan ugyan ezt mondta az ügyintéző is, de nem igen tudtam neki elmagyarázni, hogy tisztában vagyok ezzel.
De így belegondolva tényleg lehet, hogy a korábbi telóval volt a gond, mert egyik alkalommal sem jelentkeztem ki az előzőből. Lehet korlátozva van az egy jelszóval regisztrált készülékek száma, mert az összes telefon valahol a szekrényben hever, és lehet van vagy 4-5 amire be van regisztrálva. (lehet azóta ki is dobott párról)
Köszi erre nem is gondltam![ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
Az még nem lenne gond, ha nem tudnának valamit, de konstruktívan állnának hozzá, hogy akkor kitalálja mi legyen, utánakérdez, megpróbál valamit, stb.
Ehelyett fogja és azt mondja azt nem lehet / olyan nem is létezik, stb.
Főleg a hozzáállással van bajom.
szerk.: Mondjuk ez nem OTP specifikus, mert mindenhol ezt csinálják, csak dolgozni ne kelljen. Ennek a fellegvára az okmányiroda.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
vnorbi
aktív tag
A hitelkártya rendszer minden este olyan két-három órára elérhetetlen az OTPdirektből (nem néha karbantartáskor, hanem tényleg minden este ez van olyan 9 óra körül). Nem lehet számlatörténetet nézni, nem lehet egyenleget lekérdezni, semmit. Évek óta ez van. Valószínűleg ebben az időben könyvelik le az aznapi tranzakciókat rendesen. És amikor visszajön, akkor egy rövid időre inkonzisztens állapotot mutat, gyakran látni olyat, hogy a terhelések már le vannak vonva az egyenlegből, a jóváírások meg nincsenek hozzáadva, de a számlatörténetben ott vannak. Így simán mutat olyat, hogy túlhívott állapotban van a számla, aztán másnapra megjavul.
A SmartBankban meg néhány hónapja elrontották a pénz kijelzését. A többi számlatípusnál a számlatörténet ki tudja írni, hogy "Ft", hitelkártyánál már csak "F" van. És nem veszik észre
-
Winne
nagyúr
Multinál, de csak hangzatos, elég fing az ajánlat, jelenleg úgy áll, hogy valszeg megkötöm amit a fórumtársak ajánlottak, mert a gyémánttal sem jobb sem a bázis, sem a prémium plusz a maga választható 3 elengedett díjával. Az mondjuk maga vicces, hogy fizessek 1100-at havonta és akkor legalább 200k ingyen utalok. rotfl.
KP-t nem veszek fel, olyan díjak elengedésével meg nem vagyok előrébb, ami 164 Ft és pl arra vonatkozik, hogy az ügyintézésnek nincs díja, de ami benne foglaltatik pl utalás díja, csoportos stb az ugyanúgy fizetős. Nagyon csalódást keltő eddig sajnos az OTP ezen része, nem gondoltam, hogy csak ilyen csomagjaik vannak. Feleségem Erstés, nem kell extra magas fizu a csomagjához, de minden ingyen van benne, én CIB-es vagyok, 4k kb per év és ingyen van benne az utalás, csoportos, push üzeneteket küld, tehát nem kell sms, stb.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
yogibear
addikt
Igen, csak a faxbukos addigra már több, mint fél órája kint volt...
Ha vele együtt a honlapon is ott virított volna én sem próbálkozok a belépéssel...
Ráadásul nem lassulás, hanem simán csak meg sem jön az sms... nem mindegy azért...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
-FreaK-
veterán
Sikerült beszélnem tegnap egy ügyintézővel, mivel nem volt jogosultsága tranzakciókba bele nyúlni ezért azt javasolta, hogy írjak üzenetet a netes felületen keresztül. Megtettem, de már akkor biztos voltam benne, hogy előbb átmegy az utalás, mint hogy megnéznék az üzenetet. Nyilván így is történt.. a fogadó fél már fel is automatából az összeget, így nem tudom ha esetleg majd az üzenetem miatt vissza akarják vonni, akkor hogy fogják.
Csak én emlékszem rosszul, hogy az utalásoknak most már közel azonnalinak kellene lenniük 7/24?
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...