- C# programozás
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stema
tag
válasz helkis #22834 üzenetére
Az eredeti el.abl.em. nélküli karfába belevésték azt a kocka kapcsolót, és úgy h koppig az ajtó fele van az egyik vége, már a hajlaton picit túlnyúlik a másik vége, szóval tuti h szélesebb, ezt mondták ott is ahol beszerelték, meg látom is. Sajna nem valami esztétikus így, aztán hátha tudok valahol ezresért szerválni egy ilyen műanyagdarabot..
-
gabipaci
addikt
válasz helkis #22851 üzenetére
Én csak egy képet látok, de az is elég...
Holnap gyertya csere!Kösz az infót.
Amúgy most fuel rail pressure sensor (nem tudom mi a pontos magyar neve) csere is lesz. Megrendeltem, csekély 120 euró... De már egyszer leállt miatta a kocsi 2 percre, és ezt nem engedhetem meg magamnak. Jövő hónapban 7-8 ezer km vár rám
Logitech hardware tester
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz helkis #23223 üzenetére
Elég sok dolog okozhatja.
Amivel futnék egy kört: Lambda, levegőmennyiség-mérő, fojtószelep, vákuumcsövek. A magas alapjárat gyakori oka, hogy valahol fals levegőt szív a rendszer, és ezt próbálja kompenzálni az elektronika.
Elsőre ezek a tippjeim.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bzoley
veterán
válasz helkis #23409 üzenetére
Előfordulhat. Még szerencse, hogy minden szerszám, műszer, doksi otthon van. Lassú gázadásra terhelés nélkül szépen felpörög, és tartja.
Hibát nem jelez, lámpa nem ég, próbáltam kivillogtatni.
A nemindulás oka megvan, nem ment az ac. Hogy miért állt le pont most, nem tudom, de amint lepattintottam a fedelét, elkezdett búgni(relét rövidre zártam). Most már beindul, csak erőtlen, fullad, alig tudtam menni egy kört a telepen. Viszont a rádugott csövön nem pisil túl messzire. Elégtelen nyomás okozhat ilyen jelenséget úgy, hogy közben terhelés nélkül magas fordulaton rendesen jár?zolikaDB:
És az ecu le tudja olvasni az alvázszámot?
Egyelőre annyit olvastam róla, hogy max immo karika, és kulcsba chip elég.[ Szerkesztve ]
-
helkis
addikt
válasz helkis #23209 üzenetére
pár napja kaptam egy motor-vezérlőhiba jelzést a műszerfalon, ami egy idő után kialszik, lassan minden indulásnál..
ma voltam egy embernél, aki ki tudta olvasni a hibát P1510-es kód, alapjárati kapcsoló hiba elvileg, tapasztalatból valaki, hogy mi lehet ez? és hogy mi a megoldás rá..."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
deicide
veterán
válasz helkis #23939 üzenetére
69-el nem úsztad meg sajnos, 68-ig jó a rokonos sztori.
btw, remélem tegnap este nem voltak kint Kápolnásnyék környékén este 22:45 körül (Érdnél mérték M7-en a BP felé menőket éjjellátóval, gondoltam lejjebb már nincsenek kint még 1 kocsival), mert ugyan félve, de megpróbáltam megnézni mit tud a 200 ló. 210-ig egész dinamikusan gyorsult, tovább nem mertem, mert az már tényleg nagyon sokba kerülne...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz helkis #23944 üzenetére
Jaa, azt nem láttam, bocsi.
Azért 68, mert +15km/h a tűrés és 3km/h a műszer "pontatlansága", 68-ig nem objektív felelősség, 69-től igen. Ezért megyek mindig tábla +20kmh-val óra szerint, azaz pl 50-nél 70-en áll max a mutató, az akkor csal annyit, hogy csak 64-el megyek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest