- eBay
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Microsoft Outlook topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #64225 üzenetére
Marsonál cserélték a régi Opel Olympiás srácok. Azóta ha minden igaz,egyikük már nem ott dolgozik
Termosztát csere után minden jó Előtte is jó volt a fűtés is,csak nem melegedett fel teljesen üzemi hőfokra télen. Mondjuk gyárit vettem.
Az Astra fűtése kicsit gyenge,a fűtőradiátor lehet vízkövesedve/dugulva,mert magas fordulaton hallom ahogy szörcsög a drága Valamikor kimosom a rendszert,hátha még le lehet oldani róla a felesleget,és nem kell szétbombázni a műszerfalat,hogy kicseréljék...Astra készen van,ma rakom be az új izzókat is,aztán valamikor megmutatom a nagyközönségnek
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64297 üzenetére
Öreg. Signum-ból és H-ból is legalább 2006-ost vennék. Ma viszont elgondolkodtam, hogy miért akarom én szivatni magam másik kocsival mikor ez lassan összeáll. Ha a klímával nem jártam volna így fel sem merül bennem az, hogy cseréljem. Másik oldalról meg ott van az érték problémája. Vagy eladom jövőre amíg még adnak érte valamit vagy használom amíg ki nem esik alólam.
Munka jelenleg még nincs, nem is látok rá olyan sok esélyt. Mindenhol 3-5 év szakmai tapasztalat kell, hiába beszélek majdnem perfektül angolul, hiába van műszaki diplomám. Már azon gondolkodtam, hogy amíg nincs értelmes szakmai állás addig elmegyek a bárdihoz alkatrész kiszállítónak.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #64280 üzenetére
4km alatt üzemi hőfokon van (bár a km szám talán itt most nem feltétlenül lényeg,ha városon belül indulnék,akkor ez kevesebb lenne,de mivel külterületről indulok,ezért egyenletes tempóval haladok,olyankor nem melegszik olyan "hamar"),és bármikor bármeddig megtartja,egyedül -10-15 fok körül hűl talán menet közben pár fokot,de ez nem csoda
Egyébként mostanság azt figyeltem meg,hogy a shell nitrotól hamarabb melegszik,de majd még próbálgatom.Fényszórócsere problémamentes volt,állítómotor,stb minden passzolt. Még szép...
És akkor még két kép a Night Breaker Laserről:
[/ (L:/dl/upc/2016-10/12/138391_jyz2hfxv4xkbmpej_img_2306.jpg)(/L) L] -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64307 üzenetére
Nem nagyon láttam meghirdetve semmit náluk, mondjuk az utóbbi időben nem néztem. A legracionálisabb még mindig az 1.4-es ha benzines kell csak hát tényleg nem egy rakéta. Igaz sosem volt olyan helyzet amit nem tudtam megoldani vele.
AMD Power: Nekem ez hobbim így ilyesmin nem szoktam gondolkodni.
Declare: Először szerettem volna itt maradni "helyben", itt is kerestem de ha nincs más akkor megyek. Igazából csak pest az a hely ahova nem igazán szeretnék menni.
Szada85: Itt van Nyíregyházán Contitech, jelentkeztem is nem egy olyan pozícióra aminek a követelményeit bőven túlteljesítem. 2 hónap múlva jött a mail, hogy már betöltötték. A legtöbb helyen meg sem hirdetik az adott állásokat hanem belülről keresnek embert. Debrecenben is az FAG-nál voltam pénteken interjún, egyik barátom vitte be a cv-m. Kérdezték, hogy milyen más szakmai állás érdekelne még ezen kívül. Mondtam, erre nem is jelentkeztem, ti kerestetek meg.
Redmi Note 7
-
Teszla_
senior tag
válasz zolikaDB #64353 üzenetére
Csak benzines jöhet szóba (nem feltétlenül Opel, de a Signum megtetszett). Ha gonosz lennék, azt mondanám, hogy azért, mert a dízel nem autóba való de nem ezért, hanem azért mert jellemzően városban járkálok és nem is sokat. Benzinesből meg nem éppen bő a kínálat. Ezért is nézegetem majd a C Vectrákat is, de az azért mégse Signum
Nyíregyházi vagyok egyébként, de nézem a hajdú-bihari és baz megyei autókat is. Messzebbre már neccesebb lenne menni, főleg, hogy mennyi hulladék van a piacon.
Főleg a 3.2-es motor érdekelne, a 2.0T fentebb volt részletezve, gondolom a 2.8T se különb. 2.2-re ismerősöm mondta, hogy nyűgös, viszont az 1.8-ra nem hallott panaszt. De azt meg én gondolnám gyengének. A kör bezárult, 3.2 kell -
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #64385 üzenetére
Ez a rész a kedvencem:
"70-80km/h bátran veszek olyan kanyarokat amit más talán 50 vesz be, nem okoskodás de tükörből mindig látom ahogy elmaradnak, én pedig fék nélkül simán át szelem "Persze, hogy lemaradnak, egy ilyen Fittipaldi mögött én is inkább lemaradnék, a töknek van kedve aztán tanuként ottmaradni a helyszínelésre, mert nem adja ki neki egyszer.
Plusz el is árulja magát, mert Ö nem is beveszi a kanyart, hanem fék nélkül átszeli, biztos az én nyelvismeretem kopott meg a kintlét alatt, de a szelés, szelö az nekem egy egyenes, amely két pontban metszi a kört, ergo tényleg nem tudja bevenni a kanyart 70-80-nal.
-
szentkuti11
addikt
válasz zolikaDB #64412 üzenetére
A Busso V6 alapvetően nem egy betegágy, a hangjáról pedig gondolom nem kell kiselőadást tartanom, nekem mindig borsózik tőle a hátam, viszont az automata váltóval elég sok gond szokott lenni, és ennyi pénzért nyilvánvalóan csak lerúgott 166-ra lehet számítani, az 1,4-es fapad 146-osomat adtam el ennyiért fél éve, és még az sem volt hibátlan. Természetesen elektronikai gondok akadhatnak vele főleg, de ezek miatt az esetek nagy többségében nem fog megállni a kocsi, csak idegesít.
Compact E36-om volt, próbáltam a 23-ast is, valahogy tényleg nem kívánja a keresztbemenést, és a Busso V6-ok után lomhábbnak is tűnik kis fordulaton, hiába, sorhat, hosszú főtengely, stb. Viszont nagyon jól tuningolható, nagyobb szívósorral és egyéb finomságokkal csodákra képes. Nagyon hajlamos a rozsdásodásra, ilyen szempontból bármilyen korabeli olasz autó jobb választás, de ha időben elkapod, akkor belátható összegből lehet megoldani a tüneti kezelést.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #64412 üzenetére
Múltkor beszéltünk a KGFB árakról. Írtam azt az Aegonos nagy kedvezményt. Most a netrisken megnéztem. Igy jönne össze nekem. És valóban 50%.
AEGON Magyarország Biztosító Zrt.
Bonus-malus besorolás szerinti (B7) kedvezmény 30%
E-mail cím kedvezmény 3%
Extra együttkötés kedvezmény (Lakásbiztosítás) 50%
Gyártmány korrekciós kedvezmény 9%Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Teszla_
senior tag
válasz zolikaDB #64419 üzenetére
Szép, szép, csak beszámítás nélkül 1,3M-ig tudok elmenni Sajnos a kereskedőknek nem kell az MX-5, magánszemély meg nem számol be. Emiatt is maradtam annál a változatnál, hogy inkább keresek kp-ra autót. Meg lehetőleg 100km-es körzetben nézelődök (Szabolcs, Hajdú, Borsod megye), Budapest már meesze van, ha oda mennék, akkor mindent egy napon el kéne intézni (megnézni, márkaszervízben átnézetni, lepapírozni, stb.), az meg nem kényelmes.
-
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz zolikaDB #64385 üzenetére
Azigen, true story jááj...
Köszi!(#64445) Luck Dragon: most a legújabb Osram, a NightBreaker Laser a "menő" , izé a legjobb kapható H7-ből, nem tudom H1 (ha nem tévedek H-ban H1 a refi ) van-e már ebből.
(ha nem feltétlenül ragaszkodsz a hidegfehér fényhez, akkor viszont a szintén Osram H7 off-road 65W ezeket a csoda-hiperszuper növelt fényerejű izzókat megeszi reggelire , így én ez utóbbit javaslom )[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #64658 üzenetére
nem is az a lényeg, hanem, hogy tudna takarékosabb lenni, de televeri a dpf-et, az meg ha regenerál duplázza a fogyasztást.
a dpf elve ami eleve hülyeség, felfogja a kormot, majd többlet üzemanyaggal elégeti(pocséklás!), így még apróbb részecskéket hoz létre, ami belélegzéssel egyenest a véráramba jut, nem a tüdőben rakódik le. ez aztán a találmány!
-
Directors
senior tag
válasz zolikaDB #64691 üzenetére
Szia!
1994-es évjáratú B Corsa.
A többiekhez is lenne egy kérdésem. Milyen márkájú féktrácsát és fékbetétet tudnátok ajánlani ? Nem kell prémium minőség de a gagyi kategóriába sem szeretnék beleesni.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #64725 üzenetére
Az azonos idösíkban gyártott G OPC-nél furcsálltam egyébként, mert míg a Xenon-t szériafelszereltségnek írja, nagyon sok árult autóban sima halogén Volt, ami alapján elsöre rögtön jött a " puffos Volt " gondolat, de többnél pl fényszórómosó Sem Volt, persze ezt is el lehet dugni, miközben újraépítették az autó elejét, tudom, ´szóval ez egy érdekes kérdés. A digitklíma viszont opcionális extra Volt, közel 400€-s tétel pluszban a G-be. Gondolom hasonló Volt a koncepció a Zafiránál is.
Engem a törésmentes jelzö jobban zavar, az elsö képen rögtön a lökhárító sarka eléggé megkérdöjelezi nekem ezt - de lehet csak túl paranoiás vagyok persze -, plusz a fényszórók is nagyon újnak néznek ki. Ettöl még lehet komoly töréstöl Mentes természetesen, ez értelmezés kérdése.
A kormány az elég brutálisan el van kopva, nekem 235 Ezer Km-nél még fele ennyire sincs leélve, de nyilván ezt Sem csak a Km futás határozza meg, tudom, tehát ebböl messzemennö következtetést nem szabad levonni.
-
Directors
senior tag
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolikaDB #64829 üzenetére
Km állást nem is piszkálom, de azok az ülések...méltatlanok egy Signumhoz szerintem. Oldaltartás rulez.
De amúgy nincs elszállva a gép nagy felnikkel meg hasonlók. Azt tippelem megértő gazdija lehwtett, aki tudta mit kell várni a géptől.
A telefontartó miatt megfúrt középkonzoltól rendre tökön szúrnám magam.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64829 üzenetére
Kamu km, ülések, digitklíma van de egy rendes gyári fejegység már nem jutott bele. A te autód is 2004-es nem?
xboy89: Itt helyben ahova járok autósboltba. Mi a gond a bepattintással? Eltörni nem igen tudod csak ha izomból feszíted hátrafelé az ablaktörlő kart. A műanyag fedelet meg fel lehet hajtani alul ahol a tengely van.
Redmi Note 7
-
Calogero
addikt
válasz zolikaDB #64855 üzenetére
Szerintem nem bonyolultabb mint a H Astrákba.
Ha szerencséd van és már benne van a kuplungnál a kapcsoló, illetve be van vezetékelve, akkor csak indexkar csere és TECH2-vel tanítás.
Ha nincs akkor kell egy kapcsoló + vezetékezés is.Nálam H Astrába csak indexkart kellett cseréni+ tanítás műveletet kellett elvégezni.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64862 üzenetére
Én ha valamitől akkor az 1.9-es fiat dízeltől nem félnék. Pont ma beszélgettünk egy ismerőssel autóvásárlásról. Ő nagy audis, most akarja lecserélni 12 év után a 80-asát. Konkrétan szervízkönyves mióta nála van, mondhatni gyári állapotban. 2005-2007 körüli a4-et keres és ott is van évjáratonként is akár több motorkód, 8 szelepes, 16 szelepes dízel. Mondta neki olyan kell ami 10 évig autó lesz csak tudja tervezni a költségeit. Oké, legyen 200K egy felújítás de akkor tudja, hogy 4 évig jó megint, otthon el van rakva rá a pénz és nincs meglepetés.
Most megnyugtattál ,hogy nem csak az enyém nyekereg mióta belém jöttek hanem más példányok is. Legközelebb ha venném inkább a keretem feléért vagy még annyiért sem vennék egy lerugottat, megcsináltatnám a maradékból és akkor tudom, hogy mi van kicserélve, mi milyen. Persze ehhez főleg idő kell de inkább ez mint egy újabb "nyugdíjas tulajtól megkímélt állapotban" fospisztoly.Redmi Note 7
-
válasz zolikaDB #64925 üzenetére
3,5M az ára, ott már az ember elgondolkodik hogy milyen autot is vegyen újból vagy épp használt esetén.
Magam részéről 3,5M-ból egy J karavánt vagy egy Mondeo & Octavia egyikét is megtekintenék.
Ui, ma megnéztünk egy fekete Sedan H astrát. 1.6-os 115le valós 147E Km-ter futással. 2007-es , "eszencia" felszereltségű, de az elemeket fényre fújtak és van benne digi klíma és. Tempomat. 1,6M-ért.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64952 üzenetére
Igen ismerem. Helyi úgymond a srác akinek megvan, szerintem legalább 5 éve nála van. Ismeri az aranyszabályt így van pénz lóvéra és műszakilag jó állapotban van. A 2.2-es motor tényleg nem a legjobban sikerült darab, bár sosem láttam, hogy ne járna az autóval.
Redmi Note 7
-
Chiftain
aktív tag
válasz zolikaDB #65093 üzenetére
Vadiúj febi termosztát. A szemem láttára rakta be a szerelő! Ugyanez a helyzet. 80-90 között félúton megáll a mutató bármi történik. Ha országúton hajtom ha városba araszolgatok tök mind1 neki! Lehet hogy ez jelleg és nem hiba? Aki jobban ért hozzá esetleg leírhatná hogy mi lenne a normális.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs