Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz gban #68151 üzenetére

    "De látom, nem elfogadható ha más valakinek a preferenciája."

    Nem, ezzel semmi baj nincsen :N . En attol maszom a falra, amikor elkezditek tenykent irni, hogy a turbos auto hogy megy tönkre, tilt le, robban fel, bonto...stb (bezzeg a szivobenzin, annak soha semmi baja nincs, az soha nem romlik el....jah hogy itt is van azert nem 1 motorcseres, hengerfejes stb..az nem szamit) Mindezt ugy, hogy semmi tapasztalatotok nincs turbos autoval, egyikötök sem hasznalt, vagy üzemeltetett ilyet. Valami remhir valahonnan megragadt, mert valaki, mondta, aki latta, hogy meseltek.....mindezt ugy, hogy egyikötök sem motorfejlesztö mernök, de azert km ekben adjatok meg a motor elettartamat...ez nonszensz.

    Ird le, hogy nem ismered a turbos autot, olvastal rola rosszat is a neten, ezert nem bizol benne, mert a szivo, az amit ismersz, hasznalsz. Ezzel semmi gond, ez igy oke.

    "Mert én abból indulok ki hogy akkor költ el az ember 4-4,5M-t új autóra ha azért nem ez az utolsó fillérje, és nem is párszáz marad"

    Teljesen ez az en velemenyem is es ha visszaolvasol ezzel kezdtem! :K (amugy ha visszaolvasol, azt is leirtam, ha valaki sok eves hasznaltat vesz, fillerjeit élére allitva, ott en is megertem, ha szivot keres).
    Az nem derül ki a kerdezö hsz-eböl, hogy mennyi penze van, nem is erdekel. Ö 4,1 millioert nezett egy J astrat 1,6 szivoval....2017 ben....ujjonan. Erre irtam le a velemenyem. Ennyi törtent :)
    Raadasul azzal a felhasznalassal, amit irt, semmi extrem üzemet nem jelent az autonak, tökeletesen passzol a kis turbo benyahoz, amivel jo esellyel komoly üzemanyag megtakaritast er el egy J 1,6 szivohoz kepest, komfortosabb es sokkal modernebb auto, minden szempontbol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák