-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
aktív tag
válasz csaresz002 #13154 üzenetére
ja,előtte a képeket töltsd fel mondjuk ide
aztán a feltöltött kép linkjét másolod be a felugró ablakba××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
a 2l-s turbos astra G súlya illetve a 2,2 szintén G súlya mennyi, ha esetleg tudná valaki?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tacso
aktív tag
válasz VR6-Fan #13156 üzenetére
Gépkönyv szerint üres tömeg:
Astra Coupe légkondival
Z18XE: 1280 kg
Z20LET: 1345 kg
Z22SE: 1298 kg68kg-os vezetővel, 7kg-os csomaggal és 90%-os üzemanyagtankkal.
Más:
Valakinek van esetleg az Opeljában valamilyen E85 átalakító beszerelve?[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #13160 üzenetére
isten ments
csak össze akadtam ma egy G astrával és nem nagyon mentem jobban mint ő.... és kicsit bosszant, az oké hogy mi ketten ő egyedül volt és 95-össel nem olyan fickos a kocsim, no meg a párás levegőt se szereti...
de azért ennyire nem lomha 3.-ba tekintve hogy ~170le 950kg"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
no ez a 3 ajtó szimpi, full alap kinézete volt "kályha ezüst szín" no azt most nem tudom hogy 3- v 5 ajtós volt.
mentem utána áhh 1,4 v 1,6 16V ő vissza sorolt a sávjába én meg még előztem volna őt is, aztán nézem hogy éppen hogy csak fogy a távolság és még sem 1,4 16V
bár nem értem minek kell kanyarba köcsögösködni, nem is másztam a seggébe volt még 1,5 2m
ejj lehet 2.-ba kellett volna vissza szúrni és lendülettel rá esni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_seth_
veterán
válasz VR6-Fan #13161 üzenetére
"95-össel nem olyan fickos a kocsim, no meg a párás levegőt se szereti..."
Ez jó Így biztosan eltűnt vagy 50 lóerő a párás levegőtől meg tiszta pára lehetett az autó ami ugye plusz súly ami kb vagy 30 kiló tuti volt... így mondjuk meg is lehet érteni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13168 üzenetére
néz utána kicsit a K-jet-nek, és hogy mire mennyire érzékeny
nem 50le-ről volt szó hanem mondjuk gáz reakció jelentősen romolhat, többek közt, és akár mit csinál az ember egy kis ccm-es sok szelepes szívómotor csak fordulatból tud erőt ki présélni magából, azt már nem is mondom persze hogy szegény keverékkel járok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_seth_
veterán
válasz VR6-Fan #13169 üzenetére
Elhiszem csak kicsit olyan mint amikor az F1-ben fogja magát a versenyző és az első kanyarban nekiszáll a gumifalnak majd elmondja, hogy:
-alul kormányzott volt az autó
-a fék túlmelegedett
-a motorerő csökkent
-vibrációt éreztem az autó hátulja felőlÉs mindezt kb 500 méter után
Nem tudom mennyire érzékeny rá vagy sem de pára volt a másik autónak is, átlagban 95-ös benzint használnak, és 3-dikban mennyivel mentél, hogy nem érted utol? Nekem 160-at is fut harmadikban ha nagyon muszáj.
Amúgy neked mennyit jelent a jobb üzemanyag? Hogyan érezhető a hatása? Csak, ha már így szóba került elképzelhető, hogy én az X20XEV + V Power Racing üzemanyaggal magasabb fordulatszámig tudom pörgetni? Mintha annyiban lehetett volna észrevenni változást a tiszta v-powerrel, hogy 5e fölött is olyan mintha még húzni akarna jóval tovább is és olyan tisztább hangja van mint ami még dolgozik és nem érezni feljebb sem, hogy na itt a motor vége és nem engedi tovább és hallani, hogy már leszabályzás közelében van és üveghangon megy hanem még húz? Vagy ez csak az általános bebeszélem magamnak dolog? Amúgy 5 literrel mentem 140 kilométert vele jó ez ultrapapásan és főúton és tempomattal
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13170 üzenetére
lehet hogy nem nyomtam padlót, vagy alá csúszott a szőnyeg
nem tudom ez nálunk családi adótság lehet vagy mi... mert mind 3-unk baromi érzékeny erre hogy minimális eltéréseket észre vesz a motor teljesítményén...
K-jet röviden tömören... adott egy mechanikus légtőmegmérő (egy tárcsa ami a motor vákum hatására kilendől és nagyobb keresztmetszeten engedi át a levegőt), és minél jobban ki lendül ez a tárcsa annál nagyobb mennyiségnyi benzint ad a motornak, no ennyit a K-jet-ről se kopogás érzékelő se lambdaszonda se semmi kb.
gyakorlatilag adott páratartalomhoz mindig hozzá kéne igazítanom a befecskendezett mennyiséget. az is egy dolog hogy gyárilag az egész befecskendezés és gyújtás nagy kompresszió tűrésű üzemanyaghoz lett kialakítva.én személy szerint, hogy ismert minőségű és tisztaságú aszfalton, 3000-től vagy 4000-től kezdi elveszíteni a tapadást gázból. ill alacsonyabb fordulatról kezd el húzni, kevesebbet kell nyomni a gázt és valamivel jobban fogyaszt (bár ez nekem nem az elsődleges szempont).
a fordulat szám szabályzás az mindig ugyan ott van, az nálad a compjuteren belötték egy X értékre és azon az értéken elfogja venni az ECU a gyújtást is meg a befecskendezést is.
az viszont realítás hogy középen erősebb (nagyobb előgyújtás) és fent is erősebb a kocsi (nagyobb energia mennyiség).
a szitu az volt hogy astra barátunk csorog előttem, nem vállal be necces előzést én meg nem akartam emberkedni... jött egy hosszabb üres szembe szakasz kivágja az indexet kinézek jó van helye vissza 3.-ba (70-nél kb) index ki mire beért az előzőtt kocsi mellé már rajta voltam, de tényleg nem agresszívan egy 2m tartottam vissza sorol szépen nyomom le a gázt közbe a 3. kocsit már jocskán elhagytuk én gyök kettővel közeledek felé, meg a km számlálóm is a 140-hez már a B oszlopnál járok amikor látja hogy hopp jönnek szembe hirtelen bele fékez én meg besorolok... kb ennyi volt a szitu...
persze utólag már vagy ha tudtam volna hogy az emberünk megakarja mutatni hogy az Opel sose kop el akkor vissza kellett volna szúrni 2.-ba és lelökni a gátról úgy látszik amikor nem vagyok igazi paraszt és naggyából szabályosan közlekedek akkor mindig kikapom az okosakat, autó márkától függetlenül.szép és jó hogy ő emberkedni akart, bár nem értem miért szabályos voltam, már amennyire lehet, de ezt azért nem kanyarba kéne, meg ha hosszú íves és belátható is
amúgy:
1->65
2->102
3->150
4->180
5->???Manitou:hát akkor valami nagyon köcsög sleepert foghattam ki
tán még lemezfelni is volt rajta.
de ez a 170le-s 2 lityis azzal az ~1350kg-vel kb lefedi azt ahogy ez ment.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #13173 üzenetére
már amennyire lehet
de tudtommal igen, bár pontosan már nem emlékszem szó ami szó
de viszont akkor annak nagyon tudnék örülni hogy aki nem képes azt a rohadt 90-es tempót tartani főúton, mert nem akarja, vagy mert meghaladja a képességeit (nyilván kerti traktorral nem lehet), ill a környezeti tényezők nem teszik indokoltál a lassabb haladást, azt is büntessék ne csak a gyors hajtókat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_seth_
veterán
válasz VR6-Fan #13172 üzenetére
A leszabályzás az fix persze csak olyan mintha 95-össel már nem lenne elég nafta a motorban a racingel pedig igen és ezt lehet hallani is a hangján, a 95-el kelletlenül forog leszabályzás előtt és ez egy kb 500-1000-es tartomány jelent nagyon nem tudtam kideríteni, hogy mit tudhat mert ugyan tankoltam belőle 55 litert de utána beültünk 4-en és telepakoltuk a csomgatartót és irány a balaton A fogyasztás így is baráti 7,5 l/100 kilométerre jött ki ami nem rossz ha figyelembe vesszük, hogy ebben van hegymenet, pesten több óra gurulás centinként, városi közlekedés és, hogy végig megvolt pakolva az autó ami így összesen csomagokkal együtt kb 1,85 tonna volt.
Nekem a kettes az 90 fölött ér véget valamivel a harmadik az még tempós aránylag és 160 a vége a 4. és 5. passz a vége pedig 220 kereken gps szerint is bár 2 hónap és elmondhatom, hogy 2 éve mentem ennyivel azóta 200 fölött sem volt a mutató, idén meg asszem talán a 170 volt a max vele autópályán de az is csak 1x.... nem kell sietnem annyira úgysem sőt... most tervezem, hogy többet pihentetem a kocsit és robogóval járok amikor elég az is mert sokszor úgyis csak egyedül utazok, a parkolás is nehézkes mivel nincs hely sehol sem, olcsóbban is megúszom és közben nem az autóm hanem egy ki izé robogó amortizálódik Szóval haladunk... 75 LE, 115+ LE, 136 LE, 5 LE
Bár száguldozni nem szoktam sőt többnyire papás vezetés van beiktatva azt én is imádom amikor főúton mennek előttem 70-es tempóval majd amikor mellé érek akkor lepadlózza és általában ez mindig akkor történik meg amikor jönnek szemből és sietni kellene De már megszoktam, erről szól az egész közlekedés.... én is hibázok néha... idén eddig egyszer sikerült pont kb 1 hete, ki akartam kanyarodni egy útra amit nem lehet belátni és jött is a megszokottnál gyorsabban egy scenic én pedig az átlagnál kicsit lassabban indultam el így megálltunk az úton egymástól mondjuk így is méterekre de mindketten néztünk majd mentünk tovább. Az már érdekesebb amikor 4 sávoson középen dupla záróvonal és azt látom, hogy jön egy xy jármű + talán egy kispolák a belsőben majd egy nagy zöld merci kamion fogja magát és átjön az én sávomba (belső) és ott előzi meg a kispókot és most hirtelen csak ez jut az eszembe de pl rengetegen vannak akiket pl megelőzök és visszaelőz "mert csak" alapon ami nagyon bosszantó tud lenni de csak azért mer én megyek pl már 100 kilométert fixen 90-re állított tempomattal majd utolérem és mindenféle váltás és gázadás nélkül megelőzöm és megyek tovább majd jön és visszaelőz persze utána sem megy 90-es tempót csak pl 82-vel.... na meg ugye sok van olyan, hogy fiatalok, még övék a világ és új a trabi.... új már harmincadik tulajánál és még ő is bizonyítani akar... menjen felőlem... a legjobban akkor nevetek amikor valaki jön nagyon közel és pl az adott útvonalon már jártam és láttam a trafit, hogy mérnek... és azt ugye nem szeretem amikor a visszapillantó tükörben a mögöttem lévőnek nem, hogy a rendszámát vagy orrát már a motorháztetejét sem látom csak a szélvédőjét... olyankor szépen indexelek jobbra, hogy előzz... mondanom sem előznek is... vissza kettő városban is fel egészen 80-100-as tempóig mert ugye engem aki 50-es tempóval halad csak így lehet megelőzni biztosan utána meg lehet elgondolkozik rajta, hogy nem olyan jó ez a részing az utakon
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz VR6-Fan #13174 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy a 82 éves Ronaldinho bácsi (csak mert a Józsi, Béla, Géza, János, Feri bácsi már olyan... elavult, 50 év múlva csak Dzsennifer nénik lesznek és Ronaldinho bácsik ) Szóval Ronaldinho bácsi már ha sétál sem lát jól és városban is 20-as tempóval halad hogy egyáltalán lássa, hogy merre viszi az egyenes út na ha ő főúton kötelességtudatból 90-es tempóval fog száguldozni.... ajjaj.... Így is olyan öröm látni a fejkendős mamikat dacia logannal vagy leginkább kockaladával közlekedni index, világítás, bekötés nélkül... minek az öv? Hiszen ott a fejkendő és az otthonka és a gumicsizma!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13175 üzenetére
persze ez lehetséges.
alapvetően én ezt csak hétvégi autónak tartom évi 5-7e km-re.
rohangálok ezer más kocsival nap mint nap.ált én is beállok egy sebességi korlát+7%-os tempora és azt tartom, városban meg szigorúan 55-60, kivétel a gyors forgalmi utak
egyik kedvencem ország úton nem előz meg hanem jön a seggembe, majd városba kivágódva mögülem 70-el elhúz
aztán amikor vissza előzőm és jön megint.....
másik kedvencem 10percig jön a seggembe, hot tiszta szitukat hagy ki aztán a leglehetetlenebb helyen szintén kivágódna.... és előzne meg, 'nyád vissza kettő aztán előz meg ha tudsz
nyilván aki ráesik a seggemre de a szembe forgalom miatt nem tud elmenni és nem paraszt mod jön a seggembe, azt elengedem mint ahogy a motorosokat is...érdekes itthon a közlekedési morál és kultúra...
mod: az ilyen már bocsánat minek vezet? a helyváltoztatás valóban állampolgári jog, de a jogosítvány nem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_seth_
veterán
válasz VR6-Fan #13177 üzenetére
Én újabban még arra álltam rá, hogy ha a zebránál van valaki akkor átengedem szóval nem várom meg, hogy lelépjen hanem ha látom, hogy várna, hogy átmenjen na megállok és mehet... hogy mennyien dudálnak ilyesmiért...
A másik: 4 sávos úton ahol a két szélős inkább csak parkoló sáv vagyis az volt ma már semmi csak úgy van mert megállni sem lehet ott de lehet akár olyan út is ahol forgalom is van mindkét sávon... na ott pl én megyek a belső sávban és már sétál a gyalogos de látom, hogy a külsőben meg jön sumáker a ladával 70-es tempóval na volt már, hogy fogtam és úgy álltam meg hogy a két sáv közepére... nem szabályos de inkább dudáljanak fél percig mint, hogy a helyszínelést kelljen órákig várnom + az is gyakori, hogy a külsőben nincs senki és én a túloldalról érkező gyalogost elengedném és amikor pont előttem van valaki mögém ér... na ilyenkor sokan kiteszik az indexet és lassítás nélkül jönnek tovább... na olyan is volt már, hogy fogtam és annyit tudtam haladni, hogy a gyalogos is megmaradt de kifordultam a külső sávba pont annyira, hogy útban legyek.
Na de nem vagyok én sem szent pl rendetlenül keresztbe állok meg két parkolóhelyen a bevásárló központokban de mindig csak ott ahol amúgy is van üres hely bőven mert senki sem bír még 10 métert sétálni és nyugodtan parkolni inkább mindenki ha teheti beáll a bejárathoz legközelebbi helyre mint a heringek... én pedig meguntam, hogy minden pancser rám nyitja az ajtaját... sokba kerül a díszléc fényezése is az ajtó szintén és nem hagy senki sem névjegykártyát maga után
Motorost én is elengedem de azokra rádudálok akik olyan hülyék, hogy nagy széles motort vesznek és szó szerint átküzdi magát a lámpánál álló autók között nagy nehézségek árán és csak arra dudálok aki akár csak a ruhájával hozzáér a tükrömhöz ezek jellemzően a csak hétvégén motorozó vállalkozók nagy dögökkel és minimális vezetési tudással de hát neki az jár, hogy előre guruljon igaz utána lefullad még 3x meg meglöki magát + úgy megy mint aki részeg mert a nagy döggel nem bír de jó nézni ahogy szerencsétlenkednek mert ugye többnyire csapatokban járkálnak
Ha motoros előz is lehúzódok mindig jobbra ha bringást előzök pedig többnyire teljesen átmegyek a másik sávba, én is bringázok néha, öcsém is bringázik tudom, hogy milyen rossz amikor csak centikre van mellettem egy autó.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Manitou
addikt
Nekem max 5s a 80-120 , de úgy hogy 2-es 80-90-ig utána 90-120 3-as
Itt van egy pár kocsi adata
[link]
Az nem gyenge, hogy egy 6-os mazda pl jobb időt megy mint a PORSCHE CARRERA SA fokozatok valahogy így vannak az enyémben
1 --> 50
2---> 90
3--->135
4---->passz 180 körül
5----> 200 körül van a vége ( de még nem próbáltam, csak youtube-os videok alapján mondom)
De ez egy 1,4 -es 87 lovas kis motor[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Manitou #13185 üzenetére
És szerinted 87 lóerővel meg is futja a 200-at?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Manitou #13187 üzenetére
Inkább hosszú lejtő és sok rozsda (könnyebb legyen a verda )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #13190 üzenetére
G asrtából volt már OPC?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13190 üzenetére
akkor meg 1,4 look volt, mert hogy se komolyabb felni se komolyabb vég se szélesítés nem volt rajta.
Manitou: 5,5 ettől gyanítom én jobbat tudok, már, ill. a kerék méret se stimmel.
viszont tényleg lusta a kocsi gurulgattam ma és lomha...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
adorjant
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13194 üzenetére
hát szárny biztos nem volt rajta.
teli felni volt rajta...
viszont ha tényleg szívó OPC volt akkor szerintem rághatja kicsit a kormányt hogy 2 személlyel is de jobban gyorsultam, egy szakadék kettes (w)gooffal
hajj most ezen fogok egy hétig rágódni hogy mi volt az
aprópó Atesz-nak hogy áll a 16V projektja?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
adorjant
senior tag
-
lujó55
őstag
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #13192 üzenetére
Jaaa hát tényleg de csak mert ugye még tavaly is árulták akkor meg már volt OPC de amikor megjelentek még ilyen nem is létezett ez kavart be, na mind1
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13196 üzenetére
én nem, én kimentem másodiknak előzni és mentem tovább , csak ő meglátta hogy jujj piros csikos lökös 16V felírat elől, na most megmutatom, hát nem jött be
azért egy 1350kg-s 170le-s kocsit egy 950kg-s 170le-ssel had lépjek már le
lujó55:na pont hogy én nem akartam racsingolni csak mentem volna tovább a saját tempomba, opelos barátunk beletaposott a gázba hogy majd ő megmutatja, hát nem jött össze.
viszont az ilyen esetek miatt érzem azt hogy tuti ami biztos be kell még szerezzek két vezérműtengelyt, meg 2éven belül egy közepes turbocskát a tűzfal elé.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen