-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
Alapvetően háromféle BF-et láttam eddig.
1. (E**g-féle) online átkúrás. A termékek nagy része le van árazva és előtte nem is emelték meg az árakat, de a valóságban nincs vagy csak nagyon kevés darabszámmal bírnak a boltokban. Szerintem 80-90%-a kamu vagy csak 1-1 darab létezik belőle. A lényege az akciónak, hogy annyira fel vagy tüzelve a promóció miatt, hogy amennyiben lemaradsz valamiről nagy valószínűség szerint mindenképp vásárlás lesz a vége, legfeljebb drágábban.
2. MM-féle online és helyszíni. A promóció előtti nap drasztikus áremelés, majd százalákosan(!) csökkentett ár megjelenítése, ez pszichológiailag úgy hat, hogy mekkora király akcióban veszel részt, - kb életed értelme -, majd a BF-nap utáni első munkanap nagyjából ugyanaz az ár fogad a boltban mint a promóció napján. (persze már nem százalékkal hanem kizárólag az összeg szerepel az árcédulán).
3. Az Amcsi-át***s. Itt az eladatlan hulladékot árusítják brutál akciókkal. Ez még a legkorrektebb ha azt vesszük, hogy itt valóban van árengedmény... kérdés mekkora szart sóznak rád. A T is ezt csinálja itthon online - legtöbbször tavalyi vagy tavalyelőtti (általuk bagóéert felvásárolt) modelleket a vásárlókra tukmálva.
De ha van még ilyen, ne tartsátok magatokban...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen