Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneel_hu

    addikt

    válasz Segal #31823 üzenetére

    Alapvetően háromféle BF-et láttam eddig. ;]

    1. (E**g-féle) online átkúrás. A termékek nagy része le van árazva és előtte nem is emelték meg az árakat, de a valóságban nincs vagy csak nagyon kevés darabszámmal bírnak a boltokban. Szerintem 80-90%-a kamu vagy csak 1-1 darab létezik belőle. A lényege az akciónak, hogy annyira fel vagy tüzelve a promóció miatt, hogy amennyiben lemaradsz valamiről nagy valószínűség szerint mindenképp vásárlás lesz a vége, legfeljebb drágábban. :)

    2. MM-féle online és helyszíni. A promóció előtti nap drasztikus áremelés, majd százalákosan(!) csökkentett ár megjelenítése, ez pszichológiailag úgy hat, hogy mekkora király akcióban veszel részt, - kb életed értelme :P -, majd a BF-nap utáni első munkanap nagyjából ugyanaz az ár fogad a boltban mint a promóció napján. (persze már nem százalékkal hanem kizárólag az összeg szerepel az árcédulán).

    3. Az Amcsi-át***s. Itt az eladatlan hulladékot árusítják brutál akciókkal. Ez még a legkorrektebb ha azt vesszük, hogy itt valóban van árengedmény... kérdés mekkora szart sóznak rád. A T is ezt csinálja itthon :C online - legtöbbször tavalyi vagy tavalyelőtti (általuk bagóéert felvásárolt) modelleket a vásárlókra tukmálva.

    De ha van még ilyen, ne tartsátok magatokban... :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák