Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz cucka #102 üzenetére

    "Egy forma 1-es pilóta ha odafigyel akkor simán mehetne 70-el városban, ahol az átlag embernek átlag vezetői tudással és reflexekkel az már veszélyes lenne. "
    Ez pont az ellenkezője az én példámnak.

    "Éves statisztikáknál a napszak-időjárás kiegyenlíti egymást."
    Kivéve, ha az önvezető rendszer korlátozva bizonyos időjárási, forgalmi viszonyokra, vagy adott útszakaszra.

    Ez ugyanaz a kocsmai anekdota.
    Apám baleseti statisztikája nem anekdota, hanem tény. Az is tény, hogy vannak olyan emberek, akik közlekedésre alkalmatlan módon vesznek részt a forgalomban, az összes ilyen ember annak tekinthető, akinek nincs jogosítványa vagy részeg, vagy az autó van rossz műszaki állapotban, erre vannak számok is. De ezt nem az önvezető rendszernek kellene megoldania, hanem ahogy te is írod a rendszernek kell jól működnie minden téren.

  • MaCS_70

    félisten

    válasz cucka #102 üzenetére

    "A szabályokat mindig az átlag emberre hozzák."
    Nem igazán. A szabályokat ahhoz a minimumhoz igazítják, akikre még vonatkozik. A közlekedési szabályok esetén tehát ahhoz a legbénább vezetőhöz (minusz biztonsági tartomány), aki még átmehet a vizsgán.

    "Egy forma 1-es pilóta ha odafigyel akkor simán mehetne 70-el városban, ahol az átlag embernek átlag vezetői tudással és reflexekkel az már veszélyes lenne. Ettől még nem mehet."
    Meglepő, de nem így van. Személyes és közvetlen/közvetett szakmai tapasztalatom és tudásom alapján sincs közvetlen korreláció az egyes járművek technikai vezetési képessége és a forgalomban részvételre alkalmasság között.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák