Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Kornel #168 üzenetére

    Nem véletlenül nem kérkednek vele. Ők átlag Jóskára terveznek aki nem pörgetik a motort (főleg nem tartósan) nekik meg elég az alacsony nyírásstabilitású olaj is. A legtöbb user úgy sem fog állandóan tiltáson közlekedni az SX4-ével. Ez a HTHS dolog megint egy kétélű fegyver... Vagy inkább libikóka, a magas HTHS értéknek vannnak hátrányai is, nem is egy:

    A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást azaz hosszabb motortartósságot jelent ez igaz de ezzel szemben rontja a fogyasztást (növeli a motor belső ellennállását), csökkenti a leadott teljesítményt (sűrűbb olajat nehezebb pumpálni) és rontja a hűtést (nagyobb sűrűsség = kisebb áramlási sebesség).

    Na most a gyártónak fontosabbak az utóbbiak mint az alacsony kopás, mert a jó fogyi értékkel pl jobban eldható mint a 15 év múlva is jó lesz ez még szlogennel.

    K. Norbi: Jaja jók igen. :K

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák